Show je niet-RT

Moest af en toe wel wat acrobatische toeren uithalen om op- of af te stappen.
Het lichaam is ook niet meer zo lenig en soepel als toen ik 20 was.
Daarbij lijkt het wel of dat motorpakken krimpen in de loop der jaren. :slight_smile:
Ik zie er natuurlijk nog steeds uit als een Romeinse godheid, maar dan denk ik inmiddels eerder aan Bacchus.

Met bijna vier weken op reis, met temperaturen van 2 graden (Noordkaap, Zweedse bergen) tot 25 graden;
Met sneeuw, regen en toch ook behoorlijk zonneschijn, heb je ook een behoorlijke hoeveelheid en variatie in kleding nodig.

De bovenste tas was hier temet leeg, want alle meegebrachte drank en voedsel was al op.
Die raakte aan het eind van de reis weer vol van alle lekkernijen die ik uit Noorwegen heb meegenomen.
In één zijkoffer zat alleen maar gereedschap, die koffer is dit jaar niet open geweest.
Behalve een paar lampjes dit jaar verder geen panne of lekke banden gehad.

Al zo’n 20 jaar organiseer ik jaarlijks een motorreis naar Noorwegen voor vier of acht personen.
Dit jaar waren we met zijn vieren en heb ik veel onverharde wegen uitgezocht; vaak gravel of kiezels, maar soms echt offroad.

Voor volgend jaar (2015) wil ik over alleen verharde (asfalt) wegen, want mevrouw MofkaP wil ook weer eens een keertje mee op de -1150- .
Ben al weer bezig om een mooie toeristische motorroute uit te zetten. Dagafstanden tussen de 200km en iets meer dan 300km, zodat je ruimschoots de gelegenheid hebt om onderweg eens te stoppen om te genieten van de uitzichten of om foto’s te maken.
Met als noordelijkste punt de Lofoten, de Trollenweg, Trollstigen, Saltstraumen, langs de fjordenkust, gletsjers van de Jostedalsbreen, Jotunheimen en Hardangervidda en Lysebotn (de weg met de kortste en meeste haarspeldbochten in Europa). Ook een paar rustdagen onderweg, b.v. in Å i Lofoten, Stryn, Bergen en Oslo. Slapen doen we in hutten of jeugdherbergen.

Mmmmm dAt herken ik . . . . ben gelukkig niet de enige :blush:

Eentje om echt op te rijden (RT)
maar nu ook eentje om lekker mee te stoeien in de zandbak:

(echt leuk)

Welke zandbak?

gr v Ciske

Keuze maken is soms moeilijk.
Maar de RT wordt het meest gebruikt…!!! _001

Is plezierig zo’n moeilijke keuze :mrgreen: , mooie collectie _004

In Zwolle bij de Rova heb je nog een zankbak waar je mag/kan spelen
Niet groot, maar groot genoeg om 2 uurtjes te zweten in de week.

Grt Hans

@Tuono: dat lijkt me een hoofdpijn dosier iedere ochtend. Welke zal ik nemen. (prachtig)

Die Aprilia is heel leuk speelgoed, met een hele fijne versnellingsbak… _004

Dag Teunis,
Even een vraagje: is dat het originele hoge BMW scherm op je R1150R? Zo ja, bevalt het goed?

Groeten,
Willem

Naast mijn 90’er 1200RT al vele jaren een Soes 1400 in bezit. Hele fijne fiets en al heel veel mee meegemaakt zullen we maar zeggen. Was blauw/wit en verder heul veul aan aangepast Big RT Smile

De 90’er:

De KTM duke390 is mijn werkpaard. Voor stadsritjes, woon/werk, winter/pekel rijden en een paar keer per jaar een circuit dagje bij de beginnersgroep. De RT (die begin volgende maand geleverd wordt) zal voornamelijk gebruikt worden voor dagritjes, weekends en meerdaagse reizen. Ze vullen mekaar dus mooi aan.
ktm duke.jpg

Wat een hip ding . . . _004

Wat een luxe om als “werkpaard” de KTM en binnenkort de BMW -1200- LC als “vrijetijdspaard” in “de stal” te hebben. Je kunt beide uiteraard ook eens verwisselen! :wink:

Mooie motorfiets die KTM! _004

De GS ingeruild voor een R1200R, het blijft wel een boxer Big RT Smile

Gefeliciteerd met je mooie nieuwe R1200R en heel veel plezierige en veilige kilometers toegewenst! Big RT Smile

Gefeliciteerd Peter, erg mooie fiets. Heel veel fijne kilometers gewenst. -top-

Dank je EileRT en Jos, worden zeker mooie kilometers. Rijdt werkelijk fantastisch. Big RT Smile

En uiteraard ben je OOK met een R1200R van harte welkom op het treffen2015

Helaas Jos, in het weekend van 3 mei rij ik met een Big RT Smile door de Eiffel.

Hoewel mijn motorhart sneller is gaan kloppen door de RT (en blijft kloppen ) proberen we voorlopig de komende jaren een 1200GS uit.

[youtube]CO26lDyACYA[/youtube]