Mooie motor Walter . Heel veel plezier met de nieuwe aanwinst ![]()
Toch wel heel veel mensen die, zelfs als ze geen RT meer hebben, toch in het bmw gamma blijven. Het is blijkbaar een microbe die je er niet meer uit krijgt?
Deze ‘overstap’ is snel gemaakt als je iets meer van motorfun houdt en boxer wilt blijven rijden . . . ![]()
E.e.a. gaat wel ten koste van het comfort die we op de RT zo gewend waren.
Mooi ding Walter, ziet er piekfijn uit, en vrolijke kleur. ![]()
De nieuwe RT LC heeft een heleboel van de GS fun en ook het comfort van de RT.
Hier mijn Beemertje
Een r1100s van 2000 met 30.000km…bellypan…duocover in keur gespoten…andere spiegels…

Ik vind em prachtig. Mooie kleurstelling ook. Veel plezier ermee. ![]()
Hier mijn Beemertje
Een r1100s van 2000 met 30.000km…bellypan…duocover in keur gespoten…andere spiegels…
Hier mijn Beemertje
Idd een hele mooie kleurstelling die past bij het sportieve karakter van jouw Beemer! ![]()
Echt mooi, opvallend en een monster-look. Nice!
![]()
Bij deze ook mijn R1200ST vereeuwigd op het forum…
R1200ST_klein.jpg
Bij deze ook mijn R1200ST vereeuwigd op het forum…
Hele mooie motor Thijs
. . . vele plezierige kilometers toegewenst! ![]()
Mooie motor Thijs . . . . veel rijplezier gewenst . .
Prachtige motor en een geweldig design!
Daar ga je veel plezier van hebben Thijs! -top-
Walter, Jesax en Thijs67 heel veel plezier met jullie aanwinst.
Mag ik ook een niet-boxer (maar wel een BMW…) laten zien?
BMW F800GT van feb. 2013 (1e registratie
), gekocht in nov. 2013 met een km stand van bijna 7000 km. Nu ruim 10.000 km mee gereden, vooral ‘fun’ kilometers.
Sinds een goede maand ‘gepimpt’ met een getinte ruit en een Akrapovic uitlaatdemper:

Mooie fiets hoor, met een goedpassende kleurstelling! ![]()
Mag ik ook een niet-boxer (maar wel een BMW…) laten zien? BMW F800GT van feb. 2013 (1e registratie
)
Maar natuurlijk mag dat!
Je hebt een hele mooie BMW
en wens jou vele “fun” kilometers toe! ![]()
Mag ik ook een niet-boxer (maar wel een BMW…) laten zien?
BMW F800GT van feb. 2013 (1e registratie
), gekocht in nov. 2013 met een km stand van bijna 7000 km. Nu ruim 10.000 km mee gereden, vooral ‘fun’ kilometers.
Sinds een goede maand ‘gepimpt’ met een getinte ruit en een Akrapovic uitlaatdemper:
Ik vind hem heel mooi zo. En ik weet dat er een super betrouwbaar blok onder ligt. Het enige wat ik altijd jammer vind is dat een topkoffer altijd een beetje de mooie lijn van de motor verprutst maar ja bij mij zit die er ook op en zo’n koffer is wel zo praktisch. Ik zou ook graag een model uit de BMW reeks hebben met bijna hetzelfde blok maar dan meer deze .
http://www.webbikeworld.com/BMW-motorcycles/bmw-f700gs/data/images/bmw-f700-gs-6.jpg
Maar ik denk dat hij er nooit gaat komen helaas
.
Inderdaad een heel fijn motorblok, draait heel makkelijk toeren en superzuinig (laatste ritje in Luxemburg 1:24,5 !).
Die link werkt niet helaas. Maar aan de URL te zien gaat het om de F700GS?
Dan zou ik gaan voor de F800GS(A), net iets meer power. Mijn zoon heeft de F800GSA, ook een machtig mooi ding!
De F800GS is ook zeer mooi inderdaad maar weer duurder en hij komt eigenlijk nog niet eens beter uit de tests. Maar voor mij zijn ze allebei te duur. Ik rijd gewoon te weinig om zoveel geld eraan uit te geven. Mijn R1100R zal nog een tijdje moeten blijven. En die is ook gewoon ouderwets probleemloos dat is ook wel leuk.
Ik rij weer eens met een R1150R dat bevalt mij erg goed.en met het op stappen op de motor gaat het ook gemakkelijk i.v.m. Mijn heup is niet meer de oude. (Naar mijn motor ongeluk)