We richten hier een stukje ruimte in voor de toekomstige- of ex-RT rijders.
Plaats hier de foto’s van je niet RXXXXRT welke je op dit moment bezit.
Zal ik dan maar beginnen.
Heb na 2x een RT gehad te hebben en wat ander materiaal dan nu wederom een boxer, een R1200GS Adventure van 2008.

Wat een leuk idee
Daar werk ik ook aan mee
Dus hier ook mijn BMwee ![]()

Nou hier is ie dan.
Wie weet wat ik in de toekomst nog eens zal rijden.
Wauw Ton,
Wat kan jij GOED poetsen!!
Wanneer kan ik afspreken bij jou?
Groetjes Bart
mijn “nieuwe” R1100RS 1993
56k

Dit is alweer mijn vierde FJR , tusendoor een paar bmw,s gehad .

En sinds vandaag weer een boxer erbij voor de fun .
Omdat ik toch een boxer fan ben en blijf .

Hoe anders is ‘niet te vergelijken’, ben benieuwd hoe het stuurt, heb eens een proefrit gemaakt maar reed direct rechts en links het een ander tegen de straat bij het nemen van wat bochten. Jouw ervaring ook?
Mijn GS

Niet helemaal ‘mijn’ motor, maar deze foto kwam ik tegen op de officiele BMW Facebook-pagina

genomen tijdens de off-road proefrit/workshop van de BMW Motorrad Day 2013 in Zandvoort.
Rij je voor het eerst een paar minuten door zand & gravel, wordt het gelijk vereeuwigd op het web ![]()
Goedenavond -middag -morgen -nacht . . . .
Ergens hoort mijn Kreidler Florett hier ook een beetje bij,het is een super 4 (4,2 pk) bj 1964.
Gr-Kees.

Groet, Teunis
mijn Sje :

door de sneeuw heen, dan krijg je dit ![]()

en maar raar vinden dat ik de voorremblokken er niet uit krijg…
zo zag het kapotte lager eruit

Zo, dat lager was zeker aan gort, wat een punhoop ![]()
Helaas zijn je laatste 2 foto’s beetje erg groot => zie eigenlijk niets
Groetjes Bart
Ok, zie het nu pas, ik blijf benieuwd naar het vervolg, Happy met Honda ![]()
Op 5 oktober j.l. kwam mijn mooie RT vroegtijdig aan zijn einde doordat ik hem in een auto parkeerde die via mijn rijbaan wilde keren en mij daarbij over het hoofd zag.
Na veel papierwerk, gemail en bellen over en weer met de verzekeringsmaatschappij zit je na al die trammelant zonder motor. Ondanks het feit dat de gezondheid hét belangrijkste is en ik erg dankbaar ben dat het allemaal met lichte blessures is afgelopen, miste ik toch wel wat in de achtertuin op de lege plek waar mijn RT stond. Maar je denkt bij jezelf “ach het is winter, gewoon rustig kijken voor een ander mooi exemplaar…”. Dat dat kijken een leuke kant heeft, vind ik altijd terug in het feit dat je dan tenminste met een doel een bakkie gaat doen bij de diverse motorzaken. Maar het gevaar daar van is dan uiteraard wel, dat ineens ergens tegenaan loopt waarvan je weet dat dat wel eens je nieuwe tweewieler kan gaan worden.
Zo ook een aantal weken terug. Lekker op zaterdag naar Alphen a/d Rijn getogen, naar BMW De Jong. Wat blijkt, ze hadden daar nogal wat tweedehands spul staan. Dat je daar dan tegen de “concurrent” aanloopt, waarvan je weet dat het ook een dijk van een motorfiets is, ja dat verwacht je niet. Dus even kijken, proefrijden, nog even kijken, onderhandelen en ineens ben je dan geen “Bee Em Dinges” rijder meer, zoals de Honda fanaten het zeggen, maar ben je trotse bezitter van een mooie ST1100 uit 2002 met het hele alfabet en nog geen 60k op de teller. Best een rare gewaarwording, maar wel een leuke verandering. Ik hoop met deze machine net zoveel plezier te beleven als met de RT in ieder geval.

Ik hoop dat je er in ieder geval langer van mag genieten, ongeacht welk merk of model.
En vooral veilig, met veel plezier & dat je Pa niet elke keer in de rats zit en zo.
Nette motor en een hele goede tent waar je hem gekocht hebt.
Komen mijn motoren ook vandaan.
En altijd goed geholpen en naar volle tevredenheid.
Heel veel plezier met de Honda.