Show je niet-RT

Mooi ding die F650 en leuk om aan te werken ook. Ik zou er zo weer een pakken. Dat Rotax blok is super.

Hey Bart

Mooie fiets man, gefeliciteerd . . . en veel plezier ermee . . . . _004

Hoi Bart,

Ik wens je veel plezier met deze mooie motor! _004

[groet] Eilert

En Dat word mijn Nieuwe fiets _004 _004
R1150GS.jpg

Mooie GS! Staat garant voor vele uren stuurplezier.

Bart en Paul, heel veel plezier met de nieuwe fietsen.

Deze 1971 R75/5 heb ik over 2 maanden 30 jaar en ga deze dus nooit meer verkopen wat voor BMW er ooit bijkomt in de schuur.
HPIM2446.JPG

Die ziet er mooi uit _004

Wat een prachtige fiets, Jaap, inmiddels een oerboxer . . . . . idd nooit meer wegdoen. _004
Kom je em laten zien op het -treffen2014- ?

Mooi ding, ik geef je groot gelijk.

Jos wRSm,
Ik ben erg tevreden met m’n R75/5, motor loopt nog als een zonnetje, we ( met vrouw achterop ) vinden hem niet echt comfortabel op langere ritten en vakanties met volle bepakking. Vandaar toch interesse in een RT, zie ook mijn topics onder R…RT ja of nee ?
“reis-motor” en “reis-motor deel 2”. We zijn er echt nog niet uit, toch maar naar Schotland op de /5 ?
Wat betreft deelname aan het RT-treffen, een massale rit is niet zo’n mijn ding, maar kan natuurlijk wel heel gezellig zijn.
[groet] , Jaap

Deze heb ik ook gehad,in 1973 nieuw gekocht maar dan in de kleur rood.Ik heb er ook nog een paar jaar een BENDER zijspan aan gehad.
Gr-Kees.

k1200lt resized.jpg
Na 8 jaar en 170k trouwe dienst is de RT met welverdiend pensioen.
Om nog luxer te toeren een 1200LT gekocht, hier een plaatje van de nieuwe aanwinst.

Zie het topic voor het eerst dus maar ff mijn andere BMW tonen … _005
Is de eerste VanHarten Hartenjager uit de reeks jagers…zie http://www.hartenjager.com

Hier mijn GSXR1000 K7, deze gebruik ik voor de snelle uitstapjes ( zonder de vrouw _005 )

Inmiddels zijn er wel een paar wijzigingen aangebracht zoals Pazzo’s en een Yoshimura uitlaat. De TM uitlaat was net iets te veel van het goede, zeer veel lawaai maar wel heel mooi om te zien.

Spannend stukje scheur-techniek! _004

[groet]

Bert M

Twee weken geleden op de oude onverharde postweg Strynefjellet in Noorwegen.
mofkap.jpg

Dat je er zelf nog bij op kon :mrgreen:
ontopic: Mooie fiets en een stoere rit

Een hoop mooie machines hier. Zo’n Gee-es-x-er zou ik wel eens willen rijden. Na blauw- wit is dit ook wel een hele mooi kleur. En dan zo’n 1200LT! Een klassieker, leuk voor erbij :smiley: maar ja, te weinig garage ruimte, en oja, geld.

Kenny heeft een mooie k1200lt staan. 51000km en meeneemprijs :exclamation: :confused: €5500 [groet]