Hallo,
bedankt voor je poging tot het plaatsen van foto’s ik zie er 1 maar die maakt (voor mij) nog niet echt duidelijk hoe je het hebt gedaan welke steun en hoe de kabel precies loopt.
Ik wil het zelf na de kerst op de 1200 monteren vandaar mijn belangstelling.
maar uiteindelijk gaat het er om dat je er zelf tevreden over bent.
als je meer foto’s mag je ze me ook mailen.
Met vr gr
han
Zo, nu ik foto’s kan uploaden kan ik mijn R1200 RT ook even showen.
Ik heb in mijn fotospeurtocht ontdekt hoe ik een slideshow kan maken, dus hier komtie:
Ziet er goed uit. Je hebt wel gelijk de smaak te pakken he foto’s en slide show En leuk he als het uiteindelijk lukt en het klopt dus maar weer eens de aanhouder wint heel vaak.
ik weet nog niet of ik die Waypont/Migsel beugel er op zet ik vind de andere zonder dat kogelgewricht tot nu toe eigenlijk mooier maar die Migsel beugel daar kun je een extra kogelbevestiging opzetten bv voor een camera.
Ja het is en Waypoint beugel. Ik vind dat deze wel wel heel netjes te monteren is. Je kunt er drie kogels op zetten, dus er moet altijd ruimte voor je camera zijn. Op de kogels zet je ram mount en die zijn er ook in verschillende lengtes. Volgens mij bestaat er ook een mogelijkheid om de kogel vrijwel direct aan aan de zumo houder te bevestigen.
Vandaag eindelijk mijn nieuwe (lease) R1200RT opgehaald. Ik wacht nog op een aantal onderdelen (oa. van Wunderlich en Corbin), maar ik plaats alvast een paar foto’s.
<
Inderdaad: nieuwe motor, nieuw pak, nieuwe helm, alleen HansD is nog de oude (hadden ze geen nieuwer model van)
Daar ga je heel raar van kijken:
Het scherm is het breedste en hoogste scherm dat Ztechnik kon leveren. Is nu nog aan de hoge kant, maar dat moet precies goed zijn als het verhoogde zadel binnen is.
Zodra de motor helemaal compleet is plaats ik nog wel een keer fotos.
Hans
Mooie motor Hans, betrap mezelf erop dat ik de 1200rt steeds mooie begin te vinden
Super pak ook, je staat er prima op zo, klaar voor een geweldig 2010
Super Hans, mooi hoor. En handig zo’n lease constructie. Kan mijn baas helaas niet overtuigen _002
Ben benieuw hoe je met een hoger zadel uitkomt met je stuur. Zie op de foto dat je armen al redelijk recht staan, waar ik overigens ook last van heb. Ga je stuur verhogen?
Mooi hoor, een 1200 bij het begin van 2010 (is een anagram van 1200 overigens). Staat je goed in ieder geval!
Veel veilige kilometers gewenst, en misschien kun je inderdaad eens in een ander topic beschrijven hoe je een baas overtuigd van het gebruik van de lease-motor… Ik moet nu in een (overigens niet zo’n verkeerd) koekblik.
Allemaal bedankt voor jullie leuke reakties!!
Het besef begint langzaam door te dringen hoe bevoordeeld ik ben.
Hoe geweldig en super de R1100RT ook is, de R1200RT is op bijna alle punten beter (hoe is het mogelijk zou je zeggen?), behalve op het punt van looks (ik ben inmiddels ook gewend en vind hem echt wel mooi, maar de R1100RT is in mijn ogen gewoon mooier).
En natuurlijk het zadel …_002 _003 . Het gebrek aan zitcomfort is minder erg dan op de R1100RT, maar nog steeds zeer matig en onbegrijpelijk voor zo´n verder perfecte fiets. Maar goed, het verhoogde Corbin zadel is onderweg…
Inderdaad is mijn pak ook nieuw, een Rukka pak met een nieuw soort sluiting: geen rits, klitteband of drukknopen meer, maar een soort rubber strip die je in een gleuf schuift en net zo wind- en waterdicht schijnt te zijn.
Ik vind cilinderbeschermers niet mooi en aangezien de klepdeksels maar weinig duurder zijn dan de beschermers, komen ze er niet op.
IK heb nog een paar Wunderlich spullen in bestelling, waaronder de verstelbare stuurverhogers - die moet in combinatie met het verhoogde zadel, het verhoogde scherm en de wunderlich verstelbare pedaalverlagers de zitpositie perfect maken.
Als alles binnen is en gemonteerd plaats ik nieuwe fotos…
Ziet er erg goed uit.
Ik rij zelf ook in en lease bak (45 k per jaar)en heb wel eens gedacht aan een lease motor. Durf het echter niet aan.
Complimenten voor jouw lef
Groet
Jan
Jan,
Ik begrijp niet helemaal waarom je het niet aan durft - waar zie je tegen op?
Een van de eerste vragen van mijn baas over motor leasen was : "en wat doe je dan in de winter? ". Toen ik 3 jaar geleden weer op de motor stapte na een periode van ca. 15 jaar niet rijden, vond ik het weer zo leuk dat ik ook in de winter doorreed. Dat ging eigenlijk boven verwachting goed. Ik kon toen naar eer en geweten antwoorden dat ik gewoon door rijdt, want dat had ik al 2 jaar gedaan.
Veel lef was er op dat punt niet meer nodig…
Hans