Hier nog een paar plaatjes van de extra handigheidjes voor meer comfort of gewoon omdat ik ze leuk vind.

Stuurverhogers voor een betere houding rijdt toch wel wat relaxter.

rempedaal verlenger ook al gebruik ik de voetrem eigenlijk nooit ik vind het gewoon mooier en moet je de rem toch gebruiken dan is hij beter bedienbaar. te koop bij o.a Wunderlich. in dit geval een stukje huisvlijt.

achterspatbord verlenger van BMW houdt de achterkant beter schoon bij het rijden in de regen. Dat doe ik zo weinig mogelijk maar ja daar is niet altijd aan te ontkomen.
en een mooie plaats voor de RT Forumstikker.

Tankbekleding zoals op de 1100 en 1150 serie. dat kon er voor de standaardprijs van de 1200 bij BMW niet meer van af dus moet je dan extra kopen is in dit geval van Wunderlich net als het tankpad op de volgende foto

Extra jiffy steun vergroter van Wunderlich de alu plaatjes die in de RT winkel worden aangeboden is ook een oplossing maar deze vergeet je nooit en heb je altijd bij je.

Kleppendekselbeschermers ook wel valbeugels genoemd maar ze zijn natuurlijk niet bedoeld om te vallen maar om te beschermen.

Voorspatbord verlenger van MDI dat helpt te voorkomen dat de voorkant van het blok extreem vuil wordt.

Voetsteunverlagers van Wunderlich voor de berijder geeft mij een betere zit al kom je soms met je laars aan de grond. dan ben je wel gelijk weer bij de les. maar als het je een paar keer is overkomen houd je er gewoon rekening mee.

Voetsteunverlagers van Wunderlicher voor de duo omdat ook moeders last heeft van haar knie zit ze nu beter en graag achterop.

Schakelpedaalverlenger is nog een stukje huisvlijt en voor mij noodzakelijk omdat ik door een motorongeluk van ca 17 jaar geleden mijn voet niet ver genoeg naar binnen kan draaien om te schakelen of met heel veel moeite lukt het wel. en verder vindt ik het gewoon mooier dan het standaard rubbertje.

Ook een beetje huisvlijt

Nog een stukje huisvlijt. voorheen had ik ook zo’n embleem op de standaard zwarte dop die ook in het RT winkeltje wordt aangeboden. maar ik vind dit toch weer wat anders.
Wat komt er nog op. Chroom cilinderbeugels die bij het omvallen echt bescherming geven en vind ik ook wel mooi staan en misschien extra verlichting niet nodig maar wel leuk.

Een bescherming van de oliekoeler. van Wunderlich. dit keer gekozen voor gemak en niet voor huisvlijt omdat ik het er op wilde hebben voor ik verleden jaar met de motor op vakantie ging. en de tijd ontbrak om het toen zelf te maken en bovendien is het demonteren van de houder best veel werk.