Het is toch vooral het weer wat mij tegenhoudt. Ik woon enigszins achteraf en als ik de laatste weken zie hoe slecht de wegen zijn voordag ik op meer begaanbare wegen kom… Regen interesseert me niets. Ik ben bang van gladheid agv sneeuw en ijzel.
Nu heb ik de keuze. Maar wie weet in de toekomst. Helemaal uitsluiten doe ik het niet. Gezondheid moet het ook toelaten. Is wel eens een issue.
Groet
Jan
Hou op hoor met dit weer. Ik heb mijn r1200rt sinds december 2009 en haast nog niet kunnen rijden.
De sneeuw is nog niet weg of de vlokken komen alweer naar beneden dwarrelen.
Ik hoop eind volgende week te kunnen vertrekken naar Frankrijk zo`n 900 km en dan wel op mijn r1200rt.
Volgens de 14 dagen vooruitzichten van weeronline loopt de temperatuur langzaam op, maar de lichte nachtvorst blijft. Het zal dus wel lukken vwb het weer in Nederland.
Een andere kuipruit en een oliekoeler-afscherming, 3x Vision-pluslampen, Handvatverwarming gemonteerd, Modderafscherming bij de achterbrug, Kofferbescherming onderzijde en folie tbv opstappen, Achternaafafdekking, Hypero veren voor en achter. Tankbescherming bij de knieen, Constant 12 volt aansluiting t.b.v. acculader, Dashboard omlijsting waarin voeding voor de navigatie, Oude type Pilot-Road banden, Orginele blokkeerschroef in de gashandel Spiegelkabeltjes gemaakt voor eventueel verlies van de spiegels, Hoge en lage toon claxon, Navigatiesteun naar eigen ontwerp.
Nu wil ik nog de buddy laten aanpassen voor het zitcomfort en kleurstelling. Dan moet hij klaar zijn voor zes weekenden Duitsland. En negen tot tien dagen een
Tour d’ Europe van 6400 km, waarvan 1100 km autobaan, en 5300 km binnendoor naar " De teen in de laars" of wel onderin Italie .
Hij is nog niet echt gewassen want hij is nieuw en heeft nog maar 600km op het tellertje.
Hans.
PS Het lukt mij niet om de foto’s zichtbaar in het bericht te krijgen wat doe ik verkeerd?
Ik wist niet dat de Blokker schroeven voor BMW verkocht?
Tour d’ Europe van 6400 km, waarvan 1100 km autobaan, en 5300 km binnendoor naar " De teen in de laars" of wel onderin Italie > > .
Petje af!
Dat soort afstanden gaan mij te ver om dagen achter elkaar te doen. 1 dag doorbijten om bij de start van de route te komen is tot daaraantoe, maar je hele vakantie is me iets te masochistisch.
Ja, wat zijn lange afstanden? Hier in Nederland is het motorrijden wat minder leuk, althans dat is mijn mening. Ik rij nu een jaar of twaalf deze afstanden en ieder jaar denk ik “nu is het wel mooi geweest, volgend jaar alleen maar de weekenden” Maar voordat het november is ga ik al weer wat routes maken, en na de feestdagen begint er altijd wel iemand te informeren wat de richting is waar we heen gaan. Dan worden de plannen wat serieuzer en kan je haast niet meer wachten dat het zover is. Het is begonnen met de Tour d’ Europe van de KNMV maar al snel ben ik zelf wat routes gaan maken. En ja, je maakt van alles mee tijdens deze ritten. Maar het is niet alleen maar motor rijden hoor, ik begin ook weer aan de voorbereidingen voor de “vierdaagse van Nijmegen” en dan echt wandelen en niet op de .
Jan,
Ik rijd voornamelijk woon/werk en daar is de R1200RT echt ideaal voor. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meer op de R1100RT gereden heb sinds ik de R1200RT heb. Wel staat die natuurlijk aan de druppellader.
Toch binnenkort eens een ritje maken op de R1100RT en dan laat ik het je weten.
Hans
Ja, gaat inderdaad net. En in de schuur op de achtergrond kunnen er net 2 in. Eentje vooruit en de andere achteruit. Koffer aan de binnenkant eraf en het gaat prima.