Het zwarte gat . . . wat heb je nu weer gekocht

Gisteren per post ontvangen: een Bagster tankhoes. Eindelijk! Loop er al een aantal jaren naar te zoeken, tweedehands, en er nu eindelijk een gevonden binnen mijn gestelde grenzen!

Morgen eens monteren en fotootje maken…

[edit]
Met dit weer is het niet fijn buiten rommelen. Komt dus wel een keer als het beter weer is!

Ik neem aan dat je reageerde op mijn berichtje van 14 oktober (tip: volgende keer citeren als je op een wat ouder bericht reageert…)

De achterlicht unit en de knippers komen van Whitelights. Let op: Forumleden hebben korting. Zie ook het draadje hierover (http://www.bmwrtforum.nl/forum/viewtopic.php?f=50&t=5742).

Wat overigens wel mijn vraag weer triggert of jij nou led’s op je vorkpoten had zitten…?

Sorry, was ik inderdaad vergeten te beantwoorden… :blush:

Zijn geen led’s maar strips van retroflecterend materiaal. Zaten er al op toen ik de RT kocht, dus ik kan je helaas niet helpen met de herkomst, als je geïnteresseerd mocht zijn.

Ik bestelde ongeveer een maand geleden witte glaasjes voor mijn R1150RT. Na twee weken nog steeds niets. Dan maar een mailtje gestuurd. Wist hij te vertellen dat ze in backorder staan en dat de leverancier pas vanaf 3 januari terug open is. Dat had hij wel zelf even kunnen vertellen (heb ik hem ook laten weten). Tot op heden echter nog steeds niets gehoord of gekregen. Niet echt goede service me dunkt.

Joh, geeft niks: ik had er ook niet meer aan gedacht, hoor… Maar ik ben bezig met ledjes en vind het wel een interessante plek.

Omdat ik de spiegels van de -1200- niet echt optimaal vind, een paar extra terugspiegels gemonteerd . . . een verlaat Kerstcadeautje . . .

Ik heb er ook aangedacht, maar vind extra spiegels niet echt mooi. Wel super functioneel natuurlijk!

Uiteraard nog geen gelegenheid om ze uit te proberen. Maar bij de eerste “zit” leek het goed . . .

Terugspiegels? Kijk je daarmee vooruit Big RT Smile Big RT Smile
[groet] Jos

Leuke benaming he? Zo stond het op de factuur van Van Harten . . . . ik wist wel dat ik reactie zou krijgen . . . :laughing:

'n prima middel tegen de rugklachten

De motor staat in de garage en ik moet toch vooruit… Heb mezelf een paar schaatsen gekocht.
Mijn oude paar kocht ik 40 jaar terug van mijn buurman voor 25 gulden. Hebben dus geen schuld meer.
Als ik met deze ook 40 jaar toe kan, teken ik er voor _004 .

Zo, nu kun je helemaal voor jezelf gaan beginnen . . . _004

Is dit de HBM100 waarover we gemailed hebben?

niet per ongeluk je garage deur open doen, zo te zien :open_mouth:

heb je hem hand, sorry voet bediend of met een compressor?

[quote=“Jos WRSM”]Zo, nu kun je helemaal voor jezelf gaan beginnen . . . _004

Als poetser… _005

Het is uiteindelijk de 200 geworden Bert. Info van HBM was dusdanig (met name stevigheid) dat de keuze op deze gevallen is.

Voetbediend. Had een voorkeur voor de pneumatische versie, maar deze 300 versie heeft behoorlijk wat meer ruimte nodig. Voetbediening blijkt prima te doen te zijn.

BMW Patch voor op het vloerkleedje in de topkoffer :blush: