Gisteren per post ontvangen: een Bagster tankhoes. Eindelijk! Loop er al een aantal jaren naar te zoeken, tweedehands, en er nu eindelijk een gevonden binnen mijn gestelde grenzen!
Morgen eens monteren en fotootje maken…
[edit]
Met dit weer is het niet fijn buiten rommelen. Komt dus wel een keer als het beter weer is!
Zijn geen led’s maar strips van retroflecterend materiaal. Zaten er al op toen ik de RT kocht, dus ik kan je helaas niet helpen met de herkomst, als je geïnteresseerd mocht zijn.
Ik bestelde ongeveer een maand geleden witte glaasjes voor mijn R1150RT. Na twee weken nog steeds niets. Dan maar een mailtje gestuurd. Wist hij te vertellen dat ze in backorder staan en dat de leverancier pas vanaf 3 januari terug open is. Dat had hij wel zelf even kunnen vertellen (heb ik hem ook laten weten). Tot op heden echter nog steeds niets gehoord of gekregen. Niet echt goede service me dunkt.
De motor staat in de garage en ik moet toch vooruit… Heb mezelf een paar schaatsen gekocht.
Mijn oude paar kocht ik 40 jaar terug van mijn buurman voor 25 gulden. Hebben dus geen schuld meer.
Als ik met deze ook 40 jaar toe kan, teken ik er voor .
Voetbediend. Had een voorkeur voor de pneumatische versie, maar deze 300 versie heeft behoorlijk wat meer ruimte nodig. Voetbediening blijkt prima te doen te zijn.