Het zwarte gat . . . wat heb je nu weer gekocht

Een nieuwe helm gekocht als vervanging voor de C2. Is een HJC RPHA MAX geworden. Licht en stiller dan de C2.

Vandaag een hoes aangeschaft. XXL, merk Buse.
http://www.motorkledinglijn.nl/products/328-Afdekhoezen/2176-Buse-Outdoor-Afdekhoes/

Heeft niks (sorry) met onze beemertjes te maken, maar past wel geheel in de sfeer van deze tijd: een fenomenale CD van het Kings College Choir. _004
Dat anglofiele komt steeds weer boven borrelen… _001
Nou maar hopen dat het niet erger wordt en er eerdaags een Triumph in de garage staat… :wink:

Have a nice BMW-day!
WernerB

Ik begrijp je ‘zorg’ in deze als geen ander, maar heb dé remedie gevonden: een paar maandjes terug heb ik een Mini Cooper aangeschaft. Very English en toch heel erg BMW: het beste van twee werelden!

[groet]

Bert M

Mooie hoes , heb de site even bekeken , wat zijn die DUUR er staat en Buse Kingston Sommer jack. voor €13.495,00 :O
Volgens mij een foutje :smiley:

Nieuwe acculader complete set: CTEK MXS 5.0 gekocht bij Motoport Engbers in Zelhem.
link is als voorbeeld. Tip voor iedereen die nog een acculader gaat aanschaffen. Serieus: dit is momenteel het beste wat er te krijgen is.

http://www.ebay.de/itm/CTEK-MXS5-0-Auto-Batterie-Ladegerat-Zigarettenanzunder-Kabel-/330812030988?pt=Elektrogeräte&hash=item4d05ef000c&_uhb=1

[youtube]jaSb-HYqh6o[/youtube]

Een mooi rooster voor de oliekoeler van Touratech 8)_

https://picasaweb.google.com/112338927130089108163/1200RT?authuser=0&authkey=Gv1sRgCKntlbHA15jZEg&feat=directlink

Koffer beschermers ( voor nog te spuiten koffers )

http://www.sierrabmwonline.com/product_info.php/bmw-system-saddlebag-protection-set-tankbagsluggage-systems-71607693675-71607693676-p-593

voor het onderhoud aan de GoreTex LockOut-rits van mijn jas:

een Edding 8150 siliconenoliemarker.

Aan het plaatje te zien ook geschikt voor de deurrubbers van de auto.

Voor de R1200GS:

 Snavel verbreder
 Motor valbeugel
 Tank valbeugel
 Bagagedrager tasje
 Givi AiroFlow
 Opbok hulpje
 Jiffy voetverbreder
 Vario kofferset

Volgende stap is: poly riem vernieuwen, remblokken vernieuwen, banden vernieuwen en valbeugels in kleur spuiten.

Gisteren effe naar Terneuzen gereden voor een Nedplex scherm, grootste maat. 145 euro incl poetsdoek en spuitbus cleaner :slight_smile: Past perfect op de R1150RT en een eerste proefrit was positief. Met het scherm op halve stand had ik geen windgeruis meer rond mijn oren, terwijl ik er nog net overheen kon kijken.

Vandaag nieuwe zumo 350LM gekocht
ImageUploadedByTapatalk1356022941.535700.jpg

Mijn helmmuts voldoet net niet meer, met name in de nek -die vrij kort is- te vaak last van tocht.
Tijd dus voor een andere:

de Macna Balaclava 2.0

Heerlijk warm onder mijn C3 _004

Een Baehr zadel, helemaal zwart.
De duozit met een iets stevigere vulling dan standaard en voor mijn 95 kG wordt de vulling nog weer iets steviger.
Zonder gel en de ori BMW verwarming wordt overgezet.

Ronald

Toe maar, das anders dan met de RT.
Die was standaard goed genoeg! :wink:

Ronald

Het is ook wel stapje terug,maar daar komt Han wel achter .

Een nieuwe achterband, RoadSmart II, nog maar even geen zwart gemoffelde velgen, komt nog wel, eerst deze band maar eens oprijden, ben benieuwd waar die band en ik allemaal gaan komen _005

Grinnik, voor de RT waren er geen wensen meer te bedenken, in tegenstelling tot de GS die nog wel wat kon gebruiken :laughing:

groet,

RhanRT

Vandaag eens wat Eurootjes stuk geslagen op een nieuwe motoroutfit.

Deze dagen rond de jaarwisselingen worden er grote opruimingen gehouden in de aanwezige kledingvoorraden bij dealers. Vaak wel 40% tot 70% korting.
Vanochtend een bezoek gebracht aan Damen Leathers in Breda. Daar startte vandaag de jaarlijkse eindejaarsverkoop.
(Damen levert de motoroutfits aan de overheidsdiensten.)

Mooie combi gescoord. Niet eens in de eindejaars-sale, maar uit de winteraktie (wat uiteindelijk ook een prima korting inhoudt)

Neon-gele Mont Blanc jas en broek. Zat me meteen geweldig goed. Erg opvallend jack, maar dat is ook de bedoeling. Enige nadeel is dat ik er nu als een diender uitzie :laughing:

Plaatjes voor de beeldvorming:

Deze jack/broek combinatie vervangt mijn trouwe BMW Streetguard, die zich prima gehouden heeft gedurende ca 200.000 km. Nu mag de Damen outfit zich gaan bewijzen. Ik ben benieuwd.

Greetz, Egghead

Ziet er prachtig uit, zijn dit de lampen van Hornig. Heb zelf een blauwe RT en denk aan de witte knipperlichten voor en een donker achterlicht. Valt mooi weg tussen de koffers.