Zaterdag nieuwe helm gekocht
Witte Arai X-tend
Mag hem van de week afhalen!
Grtzzzz,
Han
Zaterdag nieuwe helm gekocht
Witte Arai X-tend
Mag hem van de week afhalen!
Grtzzzz,
Han
Gefeliciteerd, ben benieuwd of je net zo gelukkig wordt als ik.
Groet,
Kees Jan
Gelukkig ben ik al, tenminste als mijn rug weer zover genezen is zodat ik weer op de RT kan kruipen, met het nieuwe zadel, dat dan weer wel.
Slechter dan het origineel kan het in ieder geval niet zijn!
Luc
Nieuwe BMW systeem 6 helm
Oude heeft het begeven op vakantie
Aangezien de platte tellerpartij van de t/m 2009 mij mateloos irriteert heb ik het Wunderlich overzet stuk gekocht. In het zwart aangezien deze mooier bij de rest van de tupperware rond te tellerpartij past.
Luc
Zojuist mijn nieuwe helm binnengekregen
het is een matzwarte Shoei Neotec geworden. deze heeft voo mij de beste pasvorm
wilde eigenlijk de Shberth C3 maar die gaf me te weinig ruimte voor mijn kin. ik zat hierme constand tegen het kinstuk
voor de liefhebbers, ik heb hem bij Funbikersshop gekocht. Zij hebben een inruilactie waarbij je 100 euro terug krijgt voor je oude helm.
omdat ik hem besteld heb hoefde ik mijn oude helm niet in te leveren. scheelt toch weer een hoop knaken, ik had hem dus voor 459 euro
Hoewel ik bij een ander onderwerp heb aangegeven dat hij mij niet uitmaakt hoe een helm er uit ziet, kan ik niet anders zeggen dat het indrukwekkend is.
Ik heb stuurverhogers besteld. Kan wel 2 weken duren voordat ze binnen zijn. Mooi op tijd voor zondag 7 oktober
Leuke winkel Funbikershop. Ik heb er mijn motor jeans gekocht. En ze hebben er een garantie afgehandeld omdat andere zaak dat niet wilde. Handig 3 zaken met motorkleding in Haarlem-Noord vlak bij elkaar voor de prijsvergelijking.
Vandaag bij Touratech (in het pand van Simako/BDM te Apeldoorn) een vervangzadel van Kahedo voor m’n gescoord.
Na ca 70.000km met het standaardzadel had ik de indruk dat het schuim al z’n elasticiteit verloren was. Na stevig genomen verkeersdrempels raakte ik met m’n achterwerk zelfs af en toe de onderplaat.
Het nieuwe Touratech zadel is veeeeeel harder, en een stukje breder. Meteen wat kilometers weggedraaid met de nieuwe aanschaf. Mijn eerste ervaring: ik zit nu meer op de motor in plaats van in de motor (logisch, ik zak minder in het schuim weg), waardoor meer contact/gevoel. Ook heb ik de indruk dat m’n zithouding veranderd is. Nu meer een holle rug, in plaats van een bolle door het doorzakken. Dat voelt stukken actiever aan. Kortom: prima 1e indruk.
Nu de billen en het zadel de aankomende kilometers aan elkaar laten wennen.
Egghead
Om met een beetje extra lol en toch economisch (iets) verantwoord(er) de winter door te komen, heb ik vandaag het veel te grote benzine slurpende koekblik ingeruild voor een wat compacter koekblikje. Vanaf komende woensdag ben ik de trotse eigenaar van een fraaie Mini Cooper 1.6 16v in British Racing Green.
Met vriendelijke Mini-groet
Bert M
BMW System 6 helm.
Gr
Henk
Varta Funpack Accu.
update: …accu gehaald bij Anbergen motoren in Slagharen. Tijstip: 17.30 uur. 's Avonds is deze mooie zaak afgebrand. Ben waarschijnlijk een van de laatste klanten geweest voor de brand, waarbij twee hallen met motoren zijn afgebrand. Meer dan 100 motoren zijn in de as gegaan. Vanaf deze plek sterkte gewenst aan familie en medewerkers van Anbergen-motoren en heel veel succes met de opbouw.
Vanaf vandaag rijd ik met de stuurverhogers. De eerste ervaring is goed.
De tweede ook. Minder druk op de polsen. Ook al is het niet meer dan 3 cm, het gevoel is dat je meer ‘in’ de motor zit dan ‘er op’. De handen moeten nog wel even aan de nieuwe stand wennen.
Morgen haal ik de comfortzadel op.
Een DANE JACK LYNSTED LED GORE-TEX motorjas. 50 mensen in Europa mogen hem voor de helft van de prijs als ze twee keer een enquette invullen. Laat ik nu bij die 50 horen.
En niet lachen hoor, als je me ziet rijden met ledjes op mijn borst en rug. Gelukkig kunnen ze ook uit.
Maar mijn huidige jas (glover) is de regenvoering gescheurd en niet meer leverbaar. Jas was ook al 10 jaar oud. Dus deze aanbieding komt mooi uit.
Gelukkig is mijn salaris binnen gekomen want ik heb het één en ander over genomen van twee forumleden:
Met dank aan Richard en Dirk
Ook van forumlid Richard kunnen overnemen een nette Sebring Twister demper.
Vanmorgen gemonteerd en even gereden. Geen herriepijp maar een mooi iets zwaarder geluid. De dB-killer laten we maar zitten waar ie zit.
Richard bedankt en veel plezier met je andere fiets . . .
Heeft Richard een andere motor? Is ie merk trouw gebleven of is het wat anders geworden?
Heeft Richard een andere motor? Is ie merk trouw gebleven of is het wat anders geworden?
Er stond nog een voor de deur, maar dat wordt binnenkort een Honda vertelde hij mij. En omdat de accessoires bij inruil niets extra’s opleveren heeft hij de boel in de verkoop gezet. En met succes: binnen een week is alles weg en meerdere forumleden gelukkig gemaakt.