Het zwarte gat . . . wat heb je nu weer gekocht

Blij wat forumleden te kunnen helpen met goedkope goede spullen.
Zo levert het voor mij ook een klein beetje op en heb ik nu een 2e hand topkoffer GIVI V46 zgan gekocht en een nieuw Givi topkofferrek en een nieuw Givi verhoogd ruitje voor mijn nieuwe Honda CBF 1000 F van 2012. Aankomende vrijdagmiddag ga ik hem ophalen. En dan komt de tijd van inrijden weer.

Jos en AGVerheij heel veel plezier met jullie spullen. Vanavond gaat het laatste weg en ben ik in 2 dagen eigenlijk alles kwijt. TOP _004 Big RT Smile

Jos, hij staat erg mooi.

Richard, blijf je wel op het forum? Want hoe moet het nu als ik iets moet monteren op mijn motor, wat mij niet lukt ??? :$

Wil je hebt mail.
Je kan me altijd bellen of mailen.

Vanavond het zadel opgehaald. Morgen - met de aanwijzingen van Richard - zal ik het zadel plaatsen…en uitproberen

Nou, bij dat uitproberen heb je dan geen geweldig weer… _002 , Maar evengoed toch veel plezier/zitgenot met je nieuwe zadel!

[groet]

Bert M

_004 _004

Honda CBF 1000 F van 2012.
Givi V46 topkoffer
Givi topkofferrek.
Givi verhoogd ruitje
HJC IS MAX helm
Peugeot 308 SW HDI

Vanmorgen voor het eerst met de Dane jas als testrijder gereden. Ben nog steeds verbaasd dat ik bij de 50 gelukkigen hoor die in Europa de kans krijgen.
Kwaliteit jas is veel beter en draagt veel comfortabeler dan de gloverjas die ik had. En die was 9 jaar geleden al net zo duur als Dane jas nu. :$ Perfecte kwaliteit ritsen en nu zijn de zakken ook tenminste waterdicht. Dat was niet bij glover. Bij glover moest er een speciale binnenvoering in gerist als het regende. Kwaliteit aansluiting leds is ook goed over nagedacht. Het kleine kastje met de accu en bediening zit in speciale plek in binnenzak. Op de buitenkant jas zit een merkteken waar je op moet drukken om de leds aan te zetten. Met de waarschuwing in de handleiding dat niet onder het rijden te doen. :wink: Je kan kiezen leds voor en achter aan of alleen voor of alleen achter. Brandduur 15 uur op een volle accu. Opladen gaat via een usb kabel op een PC of een stekker waar usbkabel in kan. Ik gebruik nu de stekker van mijn iPhone oplaadsnoer. Ik vind het wel een minpunt dat er dus geen stekker wordt meegeleverd voor opladen aan stopcontact. Handleiding vond ik wel te summier. Wel aangeven dat de leds en snoer voorzichtig verwijdert moeten worden voor het wassen van de jas. Maar niet uitleggen hoe dat moet. Maar daar zijn de rapporten voor die ik moet invullen.

Vanavond laat ik mijn zoon foto maken. Kunnen jullie zien of ik er nu uitzie als een kerstboom of dat het toch wel functioneel is. :smiley:

Wil, je hebt het licht gezien.

Ik zou zeker goed kijken wat de minpunten zijn zodat ze die kunnen aanpakken voor de toekomst.
Je hebt in iedergeval een mooie jas voor weinig zo. _004

Zadel geplaatst. Nog niet meegereden, maar wel op gezeten. Of eigenlijk moet ik zeggen er in gezeten. Lekker hard, prettig klein steuntje in de rug. Beide voeten lekker plat op de grond kunnen zetten. Morgenochtend ff een rondje rijden.
Ik ben tevreden met deze mooie aankoop. Door aanbevelingen op dit forum en aankopen via dit forum inmiddels een nedplex ruitbevestiger, stuurverhogers en comfortzadel gekocht; jullie maken me arm!!! Big RT Smile

Maar niet zo arm als dat Herrn BMW dat doet.
Heel veel plezier met je zadel, je zal hem lekker vinden net als ik dat vond.
Eigenlijk geen zadel meer maar een zetel.
Hij zit beter dan een zadel.

Een paar kalenders laten drukken Big RT Smile

Een Zumo 350LM en de Zumo 550 er op ingeruild.

Ben

Ook één van de vijftig gelukkigen om met een kerstboom jas te mogen rijden van Dane Big RT Smile
Zo’n korting maakt de keuze een stuk eenvoudiger 8)
Is de korting wel een beetje in een Proshell gore-tex broek gaan zitten :wink:

Nu even wachten op het formuliertje via de mail.

[groet]

Han

Ik heb de korting van Dane ook weer een beetje uitgegeven. Versleten laarzen vervangen door dezelfde type. Zo goed bevielen ze. Daytona Journey GTX. Nu van de Motozoom geen BTW driedaagse gebruik gemaakt. Lekker ritje naar Amsterdam om ze op te halen en op de terugweg even de nieuwe motor van Richard bewonderd.

Wil,

Hoe ging dat met je Dane jas?
Kreeg je gelijk te horen dat je mee deed met de actie of hoorde je dat pas achteraf?

Richard

Verleden week zaterdag bij Motoport aangevraagd, naar aanleiding van bericht in hun blad. Op dinsdag werd ik gebeld dat ik mee mocht doen. Je hoeft dus niet de jas te kopen voor het volledige bedrag en dan misschien achteraf horen, jammer je valt buiten de aktie.

Wil,

Ik ga volgende week horen of dit voor mij ook mogelijk is bij Motoport.
Wie weet.

Groeten,
Richard

Setje Whitelights, knippers + achterlicht, in smoke uitvoering. Staat sjiek, en achter een bak licht, stukken beter dan de standaardlamp!

Pa heb je voor ons een paar smeuige foto’s. K’ben erg benieuwd hoe het er uit ziet.

-1100- [groet]

Joop