Het zwarte gat . . . wat heb je nu weer gekocht

Ze zitten weliswaar al gemonteerd, maar moet nog de aansluitingen voor de dagrijverlichting eraan ‘beunen’ (zoals mijn zoon zegt). Is een klusje voor zaterdag, zal ik al gelijk een paar foto’s maken.

Mooi, zat ook bij de testers en heb nu een Dane Lynsted Led jas.
Gelijk in de prijzenknaller Dane zomerhandschoenen gekocht. _004

Als je vandaag of morgen je motor weer hebt kun je gelijk de waterdichtheid testen. :laughing:
Ik ben een watje, vandaag met de auto. :$

Vandaag de 2 tassen bij Richard opgehaald. Zagen er goed uit. Wel moet de rooklucht er eerst af/uit voordat je er spullen in kunt doen :open_mouth:

Handig zijn de extra opbergvakjes in welke ik nog een biljet van € 100 euro vond. Neen da’s niet waar…het was een biljet van € 200 euro. :smiley:

Zadel voor de berijder en de koffie was prima, bedankt hoor!

Ben

Big RT Smile

De zadels gewisseld en de zit is perfect netjes de voetjes allebei aan de grond, nu nog een paar honderd kilometer er op zitten om het goed te kunnen uitproberen met mooi weer en dan is het motorplezier weer helemaal compleet.

Ben

Voor de komende duizenden kilometers is mijn -1200- weer dik in orde:
nieuwe remvloeistof
verse olie & filter,
keurig dikke remblokken
en een set PilotRoad3’s.

Het was wel even slikken bij het pinnen…

Gewoon je ogen dicht… en gaan.

Ben

Vandaag een stuurtasje gekocht bij Wunderlich voor mijn 1200rt, makkelijk voor de kleine spullen. Afgelopen zondag op de Intermot in Keulen geweest, daar de nieuwe 1200 gs gezien met watergekoeld blok. Zal nog wel even duren voordat hij onder de 1200rt wordt gehangen denk ik of niet ?

Groeten Lexrt -1200- _004

mag ik vragen bij welke motorzaak je de zumo kunt inruilen.

Groeten Lexrt -1200- _004

Een andere hobby van me is (spele-)varen. Onze boot ingeruild voor een trailerbaar exemplaar. I.p.v. vaste ligplaats en beperkte actieradius is nu elke willekeurige plek in Nederland bereikbaar om te gaan varen. BTW de motor heeft 3 cilinders en levert 70pk.

Motoport Engbers Zelhem

Hoi Lexrt, ik heb mijn Zumo 350LM gekocht bij WayPoint in Moordrecht en daar dus ook de 550 ingeruild voor een zeer redelijke prijs.

gr,

Ben

Nu mét foto’s:
whitelights_voor_1.jpg
whitelights_voor_2.jpg
Whitelights_achter_3.jpg
whitelights_achter_1.jpg

Mooi hoor, Pa. Mooier zelfs dan mijn witte uitvoering! heb jij ook nog led’s op je vorkpoot of zie ik dat verkeerd?

Ziet er goed uit _004 . Zelf heb ik de witte, maar ja…ik heb dan ook geen rode… :smiley:

Ja dit vind ik nou ook mooi. Dank je pa voor het showen. Zo krijg je een goeie indruk.

[groet] -1100-

Joop

Meer van wat ik van plan ben om te kopen-

http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_woensdag_1710_48_5_338_3983.html

Precies zo als de bekend Veho Muvi, maar dan goedkoper, groter SD en langer guarantie…

Zie jullie bij Aldi vroeg woensdag! Big RT Smile

Beste RT-ers,

Vandaag prijs ik mij dat een GS in mijn bezit is gekomen:

met vriendelijke groet,

RhanRT / RhanGS