Het zwarte gat . . . wat heb je nu weer gekocht

Gefeliciteerd Han, is het een 1200?

Ja Jos, het is een R1200GS met 77000 km op de klok, bouwjaar augustus 2004.
Hij staat al bij Harry en die is hem net aan het slopen en wassen _004 Ga vanavond even helpen, het gaat weer een pareltje worden _005

grtz,

Han

Mooi _004

In de plaats van of voor er bij?

[groet]

erbij

Van harte Han ! Voor hem of voor haar ?

Achja je moet iets over hebben voor een GS rijder

Alles voor Bassie, hahaha

Goed bezig, Han. Proficiat met deze mooie ‘hoogpoot’

[groet]

Bert M

Ook nog een stile wens van mij :blush:

Mooie fiets, veel plezier er mee

Hey Han,
leuke fiets, rijdt wel heel anders dan een RT :wink:
heb jaren met een GS A rondgetoerd, heeft wel iets :smiley:
In elk geval, succes er mee ! :smiley:
groeten vanuit B, Stijn.

Gister gekocht: set reserve lampjes. 3x voorlamp, waarvan al 1 gebruikt, knipperlichtjes in oranje glas (ze hadden niet eens blank glas bij Van Harten) en de kleine voorlampjes. Achterlamp had Van Harten ook al niet. Alles mooi in plastic en doek verpakt door mijn lieve vrouw, past prima in het vakje rechtsvoor.

Weer een stukje beter voorbereid onderweg.

Groet Sander

Dank voor jullie reacties op mijn aanschaf van de R1200GS.
De motor rijdt bijzonder prettig, remt goed, schakelt goed, koppelt goed, accelereert soepel/krachtig en spoort goed.
Het technisch onderhoud is voor zover ik kan bekijken vrij goed gedaan, optisch helaas iets minder daar de motor ook vol in de winter gebruikt is.
Dus cosmetisch gezien moeten er nog een aantal pekelplekken gerepareerd worden, maar goed dat doen wij wel na de winter want dan gebruik ik deze GS voor deze winter en mag de RT zijn winterslaapje gaan houden :laughing: (was die dus niet gewend)

groet,

Han

Da’s toevallig…denk ik 's-ochtends regelmatig ook…als ik in de spiegel kijk… Big RT Smile

Hoe bedoel je? moet je dan al een aantal pekelplekken weghalen? Big RT Smile

Han, gefeliciteerd man. Errug mooi!!! Zeker als Harry er nog aan heeft gezeten :smiley:

Misschien moet je Robin er een keer op laten rijden, die dingen sturen als een scheermes!

Big RT Smile

Hallo Han, van harte gefeliciteerd !!

Een rode, een gele nu nog een zwarte en dan kun je in Duitsland gaan wonen :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

[groet]

Paul

:laughing: Scherp Dave.
Misschien stuur ik straks wel op een eigen GS(A) ??? En dan weer samen met Han naar de Eifel :exclamation:

Han, van harte gefeliciteerd _004

strak plan Robin !!!

3-daags ritje naar de Harz is ook niet te versmaden Big RT Smile
en Dave als jij mee gaat en Robin dan ook een GS(A) heeft mag jij wel op mijn GS rijden hoor :laughing: :laughing:

groet,

Han

Twee uurtjes poetsen per bocht en hoppa als nieuw :slight_smile:
ImageUploadedByTapatalk1351544964.057975.jpg

En Harry, waarmee poets je dan?