Geweldig Han zo’n GS. … Ik durf het bijna niet te vragen, …
Poets ze en heel veel plezier met je aanwinst. Geweldige kombi RT/GS. I’m still dreaming…
Joop
Geweldig Han zo’n GS. … Ik durf het bijna niet te vragen, …
Poets ze en heel veel plezier met je aanwinst. Geweldige kombi RT/GS. I’m still dreaming…
Joop
Geheim van de smid
Richard, ik ben geen Harry, maar een gratis tip is…komt ie… Autosol metal polish
Even op ebay zoeken, kost een paar euro per tube. En is TOP. Als je dan ook nog met de machine poetst gaat het helemaal snel en het resultaat
Klopt goeie merk,maar veel handwerk machine werkt wel maar laatste stukken met de hand doen.daarna poetsen met braso koper poets of het ouderwetse pol chrome poets.
Mooi resultaat hè
Stark Wark Harry
Het resultaat is mooi, kost je wel een avondje tijd.
Tipje van de sluier (geheim van de smid) oplichten: schuren van wat grover naar licht en lichter, en dan?
Polijsten, polijsten en nog meer polijsten.
Uiteraard kun je dit alleen maar doen bij een rvs uitlaatbocht.
grt,
RhanRT/RhanGS
M’n vader was van oorsprong smid en tevens m’n oom. Ik ben opgegroeid in ''de smederij", maar dit even terzijde
Thanks.
Nie poetse, maar rije mot je!
Eindelijk … de nieuwe MP 3 vooraan
Na alle perikelen hier op het forum, heb ik er toch een kunnen aankopen.
En nog een zeer aantrekkelijke prijs ook
Bandenboer hier wist niets af van het al dan niet mogen plaatsen (is onafhankelijke verkoper)
Nu afwachten naar de looptijd …
Thijs,
Mijn ervaring met de MP3 is dat ik jou kan vertellen dat je hier absoluut geen spijt van gaat krijgen.
groet,
RhanRT
Een Laser uitlaat (titanium) voor de R1150RT (leuke aanbieding via MP). Monteren (en opniew afstellen) moet nog gebeuren, leuk voor de koude lange en donkere avonden.
Alleen de demper of een compleet uitlaatsysteem?
gr v Ciske
Ook hier een MP3 voorband gekocht! Lag van de vorige eigenaar een dunlop sportmax op (van 2007) die bijna aan zijn eind was.
Mooi zadeltje, Harm !
Naast het merkbare comfort verschil ziet het zadel er ook nog eens heel mooi uit…al zeg ik het zelf.
Erg fraai zadel No-harm
Ik ben erg benieuwd hoe het op de lange afstand gaat bevallen.
Zelf heb ik onlangs een Touratech/Kahedo zadel aangeschaft, en dat zit prima! Vooral veel harder dan het origineel, de weekheid van het standaardzadel nekte me.
Hoor graag hoe een gel-vulling het op een lange rit doet. Lijkt me juist erg zacht zitten.
Wat de looks betreft vind ik Bagster de max
Egghead
Het resultaat is mooi, kost je wel een avondje tijd.
Tipje van de sluier (geheim van de smid) oplichten: schuren van wat grover naar licht en lichter, en dan?
Polijsten, polijsten en nog meer polijsten.
Uiteraard kun je dit alleen maar doen bij een rvs uitlaatbocht.grt,
RhanRT/RhanGS
Starglanz verkrijgbaar bij de blokker
. En geen schuurpapier.
Het resultaat mag er zijn. Gewoon proberen.
https://picasaweb.google.com/103469381712245891090/Vfr750#
Overigens de vfr is er van de week bij gekocht. Het zwarte gat…
En terug in de tijd.
http://www.youtube.com/watch?v=BxN9TVGvZEM&feature=related
leuke filmpjes, maar… ik zie geen enkele weergave van het opknappen van lelijke bochten naar mooi glanzende bochten van een uitlaat.
Zou leuk zijn als jij een resultaat kan tonen van voor en na met Starglanz, ik nodig jou uit!
groet,
RhanRT
En neem van mij aan dat een deel van het spruitstuk met starglanz is gepoetst.