Voor de TomTom bezitters onder ons: de route in het gpx bestand is gemaakt in de Here kaart van Garmin. Als je die zo in je TT zet rijd je regelmatig een andere route dan de rest. Als je Gold member bent van MRA, kun je de route even aanpassen / gelijk maken met de TT kaart.
De route is gemaakt voor Garmin GPS.
Is het mogelijk om routebestand toe te voegen, zodat ook de vele TomTom eigenaren de route direct in hun TomTom kunnen zetten?
Zou ik zeer op prijs stellen en wellicht een aantal met mijā¦
Ik heb de route via MRA Gold even aangepast voor de TomTom 400/500 serie⦠In het bestand zitten zowel de .gpx als ook de track variant. Het gebruik van de track is het meest nauwkeurig. RTFZ18TT.gpx.zip (12 KB)
Bedankt, ik heb geen TT en er geen ervaring mee, ben een verstokte Garmin gebruiker met nu de GPSMAP 276Cx die niet eens een track kan omzetten naar een route maar een zo mooi scherm heeft om je vingers bij af te likkenā¦
Omdat zoon en schoondochter 4 weken eerder dan gepland, de sleutel van hun nieuwe huis krijgen, mag ik ook eerder aan de bak met sjouwen. Dat betekent dat ik er zaterdag 6 oktober helaas niet bij kan zijn.
Ik wens jullie allemaal een prachtige dag en een mooie rit toe.
[/quote]
Tot nu toe hebben zich maar 23 deelnemers aangemeld. Daās wel weinig als je nagaat dat we bijna 2800 leden hebben.
Aan het weer gaat het zeker niet liggen want we krijgen in de omgeving van Eindhoven zoān 23 graden.
Aanmelden kan dus nog steeds.
Ik heb geen idee hoeveel deelnemers er doorgaans meegaan met zo iets.
Wel heb ik begrepen dat veel mensen overstappen, of overgestapt zijn, naar Facebook (ik gebruik en wil het zelf niet, dus weet niet in hoeverre dit waar is): is deze oproep daar al geplaatst?