GEWEEST: RT FORUMTOUR ZUID 2018

****RT ForumTour Zuid 2018

In het eerste weekend van oktober zal traditiegetrouw de BMW RT ForumTour Zuid verreden worden. Nadat we vorig jaar in het mooie Limburgse getoerd hebben nu weer in het Brabantse en wel op zaterdag 6 oktober.

Liefhebbers verzamelen vanaf pakweg 10:15 uur, vertrek in zelf samen te stellen kleine groepjes vanaf 10:45 uur. Er is geen voorrijder waar de hele groep achteraan kan tuffen, hou het klein maar fijn!!

het startpunt:
McDonald’s restaurant Best
Eindhovenseweg Zuid 59
5683 PW BEST
A2, afrit 28

De eerste leuke en goede lunchplek is als waypoint opgenomen, de Gasthuishoeve in Sint-Oedenrode. Daarna volgen er nog meerderen langs de route maar voor de hongerigen onder ons is deze prima.

We eindigen in de buurt van Goirle, in de buurt van een snelweg zodat de terugroute efficiënt te rijden zijn

****Loud pipes are not welcome

Vrijwaring:
Wij geven aan dat er een route gereden kan worden, een ieder rijdt vrijwillig de zelfde route op de zelfde dag etc, van enig vorm van organisatie in clubverband is dan ook geen sprake en het samen-rijden berust op louter toeval. Een ieder die de route rijdt is zelf verantwoordelijk voor zijn- of haar doen en laten en kan door de route rijden daar niemand anders voor aansprakelijk houden dan zichzelf.

25 deelnemers tot nu toe:

Baird
Beemer-Tycoon
Dingeman
Guusvb
Jos WRSM (ovb)
Walter
Wuls
jeroen
heinvandermeijs (ovb)
HaBo
QuickFix
bmwalter
Luigi Guzman
Lumière
Marcel
Ruud_Schouten
Tourist64
Hugo MoolenaaRT
RuudBMW
Berrybeer
Peter van der
BeamerPol
Dulles
trebor
WernerB
siebke

Big RT Smile

RTFZ18.V1.1.zip (53.4 KB)

Datum genoteerd in de agenda.

Bert, ik heb 'm ook genoteerd. Je weet maar nooit maar waarschijnlijk is het minder warm dan nu… :smiley:

Leuk Bert, staat genoteerd . . . .

Leuk!! Voor het eerst sinds mijn aanmelding ga ik zeer waarschijnlijk meedoen! Nu maar hopen op redelijk weer: mooi weer hebben we al ruim voldoende gehad … Big RT Smile

Groet,
Willem.

Bert, jammer ik kan er helaas niet bij zijn had graag meegereden. In ieder geval heel veel plezier met de rit en de voorbereidingen maar dat komt wel goed.

Groeten Lexrt -top-

Staat in de agenda Big RT Smile

Hallo Bert,

Staat ook in mijn agenda genoteerd -top-

Hartelijke motorgroet,
Hans

Balen!
Mijn vrouw moet werken, dus ik heb de kindjes, anders was ik er zeker bij geweest.

Er is een update in de beginpost.

Ik wist eerlijk gezegd niet dat de aanmelding middels een reply gewenst was. :blush:
Moet ook bekennen dat ik het 't liefst tot het laatst open had gehouden, maar bij dezen wil ik me aanmelden, mocht het toch nog doorgaan.

Wellicht is een (extra) interessepeiling-poll een idee?

Een lijstje van namen, van degene die meegaan, in de beginpost helpt mogelijk en maakt het overzichtelijk?
Heb dat meer gezien bij andere tourritten opgezet door een forumlid.

PS
Mogen er introducés meerijden?

Het is voor het organiserend comité altijd leuk om te weten of en hoeveel animo er is voor hetgeen georganiseerd wordt.

Het lijstje met deelnemers wordt meestal door Jos aangemaakt, bij zo’n klein aantal kan ik me voorstellen dat we het zo wel zien.

Introducees zijn welkom op beperkte schaal, een enkele vriend op een ander merk of model is altijd welkom, als je met je eigen motorclub aanhaakt omdat het dan makkelijk georganiseerd is ben je uiteraard niet welkom.

Big RT Smile

Bert, ik heb mijn rooster van Oktober nog niet, ik neem aan dat ik moet werken, maar kan misschien vrij zijn. Als ik vrij ben ga ik mee

gr Hein

Beste Baird,

had hem heel graag meegereden, maar 6 oktober gaat mij, wegens andere verplichtingen, helaas niet lukken…

Benny

Ik heb hem ook in de agenda gezet

Hij staat bij mij in de agenda :grin:

Kan ik mij nog aanmelden?

groet,
Hans

Altijd, er is koffie genoeg bij het startpunt :smiley:

Hoi Baird

Ik tel nu 11 (mogelijke) deelnemers.
Bij hoeveel deelnemers gaat de RT Forumtour Zuid 2018 door?