Altijd, één deelnemer is genoeg om een mooie tocht te rijden , de lunch wordt wat rustig maar dat mag geen naam hebben :mrgreen:
Datum genoteerd! Lijkt me tijd worden om er weer een keer bij te zijn…Dus: count me in!
Of Thérèse meegaat, is afhankelijk van haar werkrooster.
Hij staat in de agenda genoteerd, en als er geen gekke dingen gebeuren… Rij ik gewoon fijn een keer mee.
Ik rij ook graag mee.
Rob
zou graag meewillen, maar zit weekje in Oostenrijk.
helaas dus
Is al iets meer bekend over de route?
De route is bekend, wordt komende zaterdag nog een keer gecheckt en dan hier gepost, in het beginbericht staat een afbeelding, globaal een rondje boven Eindhoven
Het wordt inmiddels een leuk groepje deelnemers !!
Ik doe graag mee. Vriendelijke groet en tot dan!
Hugo MoolenaaRT
Ik blijk diezelfde avond ook een reünie te hebben (in Den Haag), dus hoop dat het niet al te gezellig wordt.
Wat gebeurt er eigenlijk als het weer als afgelopen weekend wordt?
Ik vind een paar druppels niet zo erg, maar om nou helemaal doorregent een tour te doen wordt je natuurlijk ook niet vrolijk van.
De route zal het wel duidelijk maken maar je bedoeld de mcdrive in Best, niet die in Eindhoven, volgens mij
Hangt ervan af hoe gezellig je het zelf maakt ,het staat je vrij volledig uit je bol te gaan
Het is aan een ieder om te bepalen of je het weer goed genoeg vindt om te rijden, de een zit nergens mee, de ander wil de volgende dag niet zijn motor poetsen. Als het richting code oranje gaat v.w.b. wind en regen kijken we het even aan maar vooralsnog lijkt het wel aardig weer te worden.
Het is verder heel simpel: iedereen heeft straks de route voor op zijn eigen gps, tussen 10:30 en 11 uur vertrekken we in kleine groepjes die je zelf mag samenstellen, komt je echt veel later dan sta je in je uppie bij een Mac koffie te drinken, er wordt niet geturfd, geteld of afgevinkt, mij even goedemorgen zeggen als je aankomt vind ik dan wel weer leuk
Hoi,
Ik doe graag mee op 6 oktober.
Kan het gpx bestand van de route al gedownload worden?
Tot ziens,
Ruud
Mijn TomTom Rider uit het stenen tijdperk kent helaas nog niet de mogelijkheid tot invoer van losse routes voor zover ik weet, dus ik zou met een groepje mee moeten rijden (en niet uit het ook verliezen).
Mits droog weer ben ik van de partij . Ik zie op de kaart overigens een niet bestaande plaats staan : Meierijstad.
Je zal daar dan maar inwoner van zijn; is ineens je huis weg.
(Het is ook eigenlijk een gemeente, geen plaats)
We komen er niet maar als wij er zouden zijn dan bestaat het …
Ik rij graag mee. Waar kan ik de route vinden?
Die komt zeer binnenkort in het startbericht te staan
Hoi,
Graag ga ik mee met de tour.
Tot zaterdag!
Welkom op het en uiteraard ben je welkom. Ik heb je op de deelnemerslijst bovenin dit draadje geplaatst.
Maar als nieuw forumlid stellen we het ook op prijs als je je even aan ons voorstelt.
zie: https://www.bmwrtforum.nl/forum/viewforum.php?f=43