Oproep staat zowel op Forum als op Facebook. Jos kennende houdt hij beide goed bij, dus ik acht de kans op omissies redelijk klein…
![]()
… en adem uit …
Iedereen mag mee, hoe je je ook aangemeld hebt ![]()
En nog 1 met introducé.
Hallo Bert, mijn introducee gaat ook mee. Voor jou een bekende !
Groeten Paul.
Beste Baird en mede Forumleden: ik rijd toch met jullie mee!
Zoon en schoondochter krijgen zaterdag voldoende hulp.
Mijn beurt komt nog om te klussen!
Tot zaterdag!
Als het nog kan en mag, sluit ik me ook graag aan in de lijst van deelnemers.
Beste dames en heren ik moet voor zaterdag 6 oktober helaas afzeggen, er ligt nog veel werk op mij te wachten.
Ik wens jullie een fijne toer, mooi weer heb je al. Heel veel plezier.
Vriendelijke groet,
Hugo MoolenaaRT
Ik heb me aangemeld, maar moet spijtig genoeg afzeggen. Veel plezier. Ik hoop dat het even leuk wordt als vorig jaar. ![]()
Graag wil ik iedereen die morgen meerijdt met de
TOUR ZUID heel veel plezier toewensen! ![]()
![]()
Eilert
Dankjewel Eilert . . . . ![]()
Helaas, plans have changed. Ik red het niet met introducé. Veel plezier allemaal.
Route was top! Dacht dat ik alle weggetjes in mijn buurt wel kende, maar niet dus. Bert bedankt voor de organisatie en alle anderen voor de gezelligheid
![]()
Ook van mij bedankt Baird voor de organisatie van deze tour. Moest door onvoorziene omstandigheden de route wat vroegtijdig afbreken ivm met het anders niet na kunnen komen van een gemaakte afspraak. Ik ga hem vast en zeker nog eens rijden, maar dan helemaal. En het groepje waar ik in reed, ook jullie bedankt. De forumnamen krijgen nu voor mij een gezicht.
He Bert, we hebben ons prima vermaakt mede door door het mooie weer. Bedankt voor de organisatie.
Werner en Walter bedankt voor het gezelschap en de gezelligheid.
Bert, jammer dat we je na afloop geen handje konden schudden omdat je al weer weg was.
Zijn er foto’s/filmpjes die een impressie geven van deze dag? Gewoon nieuwsgierig! ![]()
Een paar foto’s gemaakt door verschillende deelnemers

Bert en Peter, bedankt voor de organisatie.
We hebben een heerlijke dag gehad. Het was als vanouds weer Kei gezellig !!
Paul
Baird,
Bedankt voor de organisatie, was een mooie rit.
Groet, Hans
Nog enkele beelden onderweg gemaakt en die de sfeer en het begin van de herfst laten zien.
Bert, bedankt voor de mooie rit en het uitstekende weer. ![]()
Guus en Ria

[attachment=9]IMG_8736.JPG
Die foto’s heeft Ria toch maar weer mooi gemaakt achterop, en dat met jou rijstijl !! ![]()