Goede morgen Frans
Ik źal er niet bij zijn, helaas. Onderweg naar Afrika / Zuid Europa, nooit op tijd terug.
Tom
Goede morgen Frans
Ik źal er niet bij zijn, helaas. Onderweg naar Afrika / Zuid Europa, nooit op tijd terug.
Tom
Jammer Tom en onderweg is er geen wal die het schip nog keert. Dank voor je bericht.
Zo te zien maak je op het water nog langere tochten dan op het land.
Dit ondanks de duizelingwekkende tellerstand op je R1100 RT.
Behouden vaart gewenst!
Goedemorgen, ik wil graag met de tour meerijden op 11 september. Leuk om dit deel van Nederland ook eens te zien met het forum. Ik zal me ook even aanmelden via FB.
Leuk dat je er bij bent. Aanmelden op FB hoeft niet hoor . . .
Als het aantal deelnemers niet te groot wordt, dan wil ik graag mee rijden.
Leuk om eens een aantal forumleden te ontmoeten, en met een kudde BMW’s te rijden .
Wil je ergens afspreken?
Groet, Dick
Je bent van harte welkom. Ik zet je op de deelnemerslijst.
De deelnemers die zich hebben opgegeven voor de RT forum tourtocht ontvingen al per pb een pakketje met gpx route- en trackbestanden, alsmede nadere info over tijdstippen, plaatsen, tijden enz. Mocht je het pakketje niet hebben ontvangen, laat het me dan even per pb weten.
Overigens is de inschrijving nog niet gesloten, al komt dat punt op enig moment wel in zicht.
Frans, dank je wel! Ziet er veelbelovend uit. Ik hoop iedereen zaterdag voor het eerst te ontmoeten.
Groeten,
Roelof
Ik rij graag weer eens mee!
Groet,
Cees
1050RT-fan
De route staat inmiddels op de Garmin. Ik kijk er naar uit.
Verstuurd vanaf mijn Nokia X20 met Tapatalk
Middels dit bericht wil ik me graag aanmelden voor de tocht op 11 september, ben benieuwd en wil graag enkele andere forumleden live ontmoeten
Groet Willem
Mijn werk weekend is naar volgende week geschoven. Je mag mij ook op de lijst zetten.
Beste mensen,
Thérèse en ik hebben besloten om vandaag niet aan de rit deel te nemen.
Jammer, want de motoren waren afgetankt, de communicatiesets opgeladen en de vizieren van de helmen schoon!
We keken ernaar uit om een mooie rit te maken vandaag
Maar:
de weersverwachtingen zijn zodanig, dat we niet het risico willen lopen op een drijfnatte rit vanuit Zeeland naar Schiphol. (125km).
En om nat aan een rit door het Groene Hart te beginnen, vonden we geen plezierig vooruitzicht…
We wensen jullie een prachtige dag toe en hopen dat Pluvius jullie mild gestemd is.
Hartelijke groet uit een druilerig Tholen.
Thérèse en Werner.
Frans en alle anderen die hebben meegewerkt om deze fantastische route te organiseren ontzettend bedankt.
Tijdens de lunch was er een gesprek bij ons aan tafel betreffende zit houdingen. Onderstaande link heeft haast alle merken en alle typen motoren in de database zitten en laat de zithouding zien met alle hoeken van de ledematen. Ook de bijrijder is te plaatsen en er kan een vergelijk gemaakt worden tussen meerdere motoren. Mijn ervaring is om de standaard maten (lengte armen, benen en lichaam lengte) niet aan te passen en deze standaard te houden.
De link http://cycle-ergo.com/
Ik wil ook iedereen bedanken die de tocht vandaag mogelijk hebben gemaakt. Ik heb een leuke dag gehad, met een leuke groep.
Geen gejakker, geen onvertogen woord gevallen, ook daarvoor bedankt!
Groet, Dick
Het was een super mooie rit over prachtige kleine weggetje en door pittoreske dorpjes. @fransgabler, bedankt voor de gedegen voorbereiding. De rest van het gezelschap, hartelijk dank voor de geze en de prima sfeer. Wij hebben genoten.
Verstuurd vanaf mijn Nokia X20 met Tapatalk
Frans,
Hartelijk bedankt voor het organiseren van deze PRACHTIGE toertocht (dag)
Je kunt tevreden terug kijken op deze dag.
Groet,
Han
Tsja, wat kan ik daar nog aan toevoegen?
Ik ben heel blij, dat ik me niet aan mijn voorbehoud heb moeten houden, want dan had ik heel wat gemist.
Behalve dat het een hele mooie rit was, het weer verschrikkelijk mee zat -toch wel- de stops voor koffie en lunch prima voor elkaar waren, vond ik het vooral heel leuk om weer wat nieuwe mensen te ontmoeten. Een gezicht bij een naam, een avatar, altijd leuk om mensen in real life te leren kennen.
Frans, heel erg bedankt voor de organisatie, aangenaam gezelschap en het voorrijden van het laatste stukje naar Abcoude.
Kat en Michiel, leuk om jullie ontmoet te hebben. Ik hoop dat de pizza zal smaken, gesmaakt heeft.
Dames, heren van het forum, dit smaakt naar meer!!! Dit was heel leuk.
Ik sluit me graag aan bij de voorgaande reacties het was een superleuke dag met weerzien van vele oude- en nieuwe bekenden
Frans en medewerker
hartelijk dank voor het organiseren van deze heerlijke tourrit door het Groene Hart van Nederland. Ik ben op plekjes geweest waarvan ik het bestaan echt niet wist. Hoewel de dag regenachtig begon hebben we het, op een paar spatjes na, toch droog gehouden. Onze groep had een prima voorrijder (Han
) en een lekker tempo.
Gelukkig heb ik nog een officieel momentje kunnen vinden om het eindbedrag van de Cliniclownsactie 2021 bekend te maken.
IMG_20210911_104514.jpg
IMG_20210911_103959.jpg
IMG_20210911_101402.jpg
IMG_20210911_101349.jpg
Dank Frans voor het organiseren van deze rit. Het was een mooie rit, die ik vast nog wel een keer zal rijden. De omgeving kende ik niet zo goed, maar wil er nog wel een keer naar toe om wat fietstochten te maken.
Vandaag ook een aantal oude bekenden tegengekomen. Leuk! Eigenlijk was de dag te kort… lang niet met iedereen kunnen bijkletsen. Wellicht tijdens een volgende toertocht.