Leuk Han . . .
Leuk een rit met het startpunt niet te ver weg. Als het nog kan, wil ik me graag aanmelden.
Dag Frans, ik vind dit een heel leuk initiatief.
Spijtig genoeg kan ik deze rit niet meerijden.
In dat weekend wordt de Ride for the Roses verreden -editie Zeeland / Zeeuws-Vlaanderen- waarbij ik als EVR actief ben.
Heel veel succes met de voorbereidingen en hopelijk een groot aantal deelnemers.
Is er nog plaats voor voor mijn 1150rt en een k 1200 lt.
Vorig jaar in Dwingeloo waren we er voor het eerst bij
Graag sluiten we ook dit jaar weer aan op 11 september.
Ik weet niet hoe het aanmelden precies gast maar hopelijk kan het zo.
Groetjes kat
Beste mensen,
Het zal ongetwijfeld met mijn leeftijd te maken hebben en dus zie ik waarschijnlijk iets over het hoofd, maar waar kan ik de route downloaden (gpx-bestand) voor 11 september aanstaande?
Werner, zal nix met je leeftijd te maken hebben. Mogelijk met een tijdelijke overkill aan Penderyn whisky & Italiaanse Amarone-wijn maar waarschijnlijk met een wat verdekte post d.d. 25 juni, die ik nog even voor de helderheid hieronder plaats:
Nog een paar sigaren en dan is het zover.
Frans, dank voor je leuke reactie, waarin je overduidelijk met mijn interesses rekening houdt…
Ik had jouw bericht dan ook volkomen over het hoofd gezien. Zal de rook van de sigaar zijn geweest, die het bericht in de mist zette…
Tot de 11e september!
Ik heb heb gisteren gehoord dat de Delta Ride for the Roses niet doorgaat. De organisatie krijgt het niet voor elkaar om dit coronaproof te krijgen.
Dat betekent vervolgens heel concreet dat ik dus wel mee kan rijden. Ik kijk daar best wel naar uit. Ik lees berichten op het forum, sommigen komen heel vaak voorbij, maar het is allemaal wel afstandelijk. Zo’ n route samen rijden, stelt je wel in de gelegenheid om elkaar persoonlijk te ontmoeten.
Ik wil me dus graag aanmelden om dit allemaal mee te maken. Wel onder voorwaarde dat het een droge dag is. Tot aan de start van de route is het voor mij 180 km. Ik moet ook een keertje terug, dat zijn er dan al 360., plus de rit zelf en dan snappen jullie wel dat ik zo’n dag niet onder regenachtige omstandigheden ga rijden.
Goedenavond Frans,
Mijn broer moet helaas verstek laten gaan. Wil je hem van de lijst halen? (Inschrijving 11: BroerL).
Ikzelf ben wel aanwezig.
Toen deze rit werd aangekondigd heb ik 'em gelijk ‘onder voorbehoud’ in de agenda gezet. En nu zijn we gevraagd door vrienden voor een weekeinde Efteling, op dezelfde datum. Lastige afweging, prioriteit en loyaliteit, boxers of achtbanen
En het worden tóch de achtbanen.
Ik wens jullie een mooie rit, mogelijk dat ik hem later eens solo rij.
Helaas is er net een boeking voor een feestje binnengekomen en kan ik eindelijk weer een beetje extra geld verdienen.
Dus helaas moet ik afhaken.
Ik rij graag mee, neem mijn vriendin nu wél mee (duopassagier)
Klopt het dat er geen inschrijfgeld betaald hoeft te worden? Zo niet, dan hoor ik graag hoe en wat…
JoJo
Er is geen sprake van inschrijfgeld.
Aan de inschrijving liggen slechts een goed humeur, droog weer en wat duiten voor je eigen koffietje en/of lunch onderweg ten grondslag.
Jullie staan erbij als duo!
En gelukkig maar. Inschrijfgeld is nog nooit betaald op ons . Wel voor koffie/gebak, diner (naar keuze) . . .
Goed gegokt dat het Amerika zou worden, dat gaat dus jammer genoeg niet door. Als alternatief gaan we 2,5 wk richting Corsica/Sardinië. Vertrek is 31-8, dit betekent dat ik er helaas toch niet bij ben. Ik wens jullie allemaal een prachtige dag toe!
Ik ga dan graag mee vanuit Heerhugowaard, misschien mensen die uit die regio aan willen haken?
Mvgr RTbeRT
Hoi [mention]RTbeRT [/mention],
Ik wacht nog op de bevestiging van kaartje voor PSV-AZ, mocht dit niet doorgaan toch dan neem ik ff contact op. Ik kom uit Heerhugowaard.
Hoi [mention]RTbeRT [/mention],
Ik wacht nog op de bevestiging van kaartje voor PSV-AZ, mocht dit niet doorgaan toch dan neem ik ff contact op. Ik kom uit Heerhugowaard.
Frank, ik ga je een lange rit Heerhugowaard-Eindhoven vice versa besparen: het is AZ-PSV…
Het kan dit seizoen wel eens geen fijne of spannende avond worden, zeker niet als je uit de AZ regio komt
Dan is een RT tocht - zelfs als je die al hebt voorgereden - toch nog veel enerverender.
Hahahaha dank u meester, so right you are. [emoji23][emoji1591]
Beste Frans,
bij deze laat ik je weten ook graag aan te sluiten bij de tourtocht op zaterdag, 11 september a.s.
Hartelijke groet,
Toine Dam
ToineD