Hartelijk dank voor de mooie rit en gezellige stops. Alles bij elkaar vandaag 575 km met heel veel plezier gereden. ![]()
Hierbij nog een paar foto’s van de laatste stop.
Groeten,
Rob

Hartelijk dank voor de mooie rit en gezellige stops. Alles bij elkaar vandaag 575 km met heel veel plezier gereden. ![]()
Hierbij nog een paar foto’s van de laatste stop.
Groeten,
Rob

Ik zie net dat 18 oktober 2015 op zondag valt, kunnen we misschien beter de 17e gaan :mrgreen:
Groet, Aad
Mooie zomerse plaatjes die getuigen van een leuke dag . . . . ![]()
Staat ![]()
Gr Bas
Hert was inderdaad een leuk en geslaagd dag ![]()
Ben veilig tijd gekomen, ging weg om 8.00 uur en thuis om 19.30uur ![]()
Dank iedereen en zeker Aad voor het organiseren.
Mooi dat de foto’s al geplaatst zijn…tot volgende jaar ![]()
Topdag gehad! Geweldig mooie afsluiting voor mijn motorseizoen
. Een ieder - en Aad in het bijzonder - hartstikke bedankt voor de gezelligheid -top-
Fijn dat iedereen het naar zijn of haar zin heeft gehad, ikzelf vond het ook geweldig, leuke mensen, lekker rijden, prachtig weer, en de pauzes ook in orde, wat kan een mens nog meer wensen.
Ik geef de beurt bij deze door aan iemand anders om een leuke rit te organiseren, hoeft niet perse dit jaar en in deze omgeving, maar begin alvast met denken.
@ Bas, ik heb 'm in de agenda gezet.
Groet, Aad
-top-
Iedereen bedankt voor zijn /haar bijdrage aan deze heerlijke dag.
In het bijzonder Aad voor de mooie rit en het toetje bij de afsluiting.
En weer nieuwe leuke Bikers via dit forum leren kennen.
De foto’s staan op de computer (maar 517 stuks
) en nog wat filmpjes.Dat wordt weer ff filteren. Maar dat is iets voor een regenachtige dag. En dan de triplog nog. Wordt vervolgd…
Heb net een route voor morgen geladen: Veluwe compleet. 164 km
Start in Otterloo bij de Waldhoorn. Heeft nog iemand fut?
Dit zal toch wel de laatste dit jaar zijn met een temperatuur boven de 20 C !
![]()
Guus En Ria
Dit was onze eerste rit met leden van het
. Wat een leuke dag: het zonnetje scheen, Aad had een mooie route gemaakt en we hebben leuke mensen ontmoet!
Ik heb een kort filmpje gemaakt, maar ik heb geen idee hoe ik dit met jullie kan delen via dit forum. Kan ik dat alleen maar Youtube of heeft iemand een ander idee?
Groetjes en tot de volgende keer,
Roger & Suzette
Gisterenavond nog wat geknutseld met iMovie. Dit is het resultaat. Enjoy:
[youtube]_Kn_9bNu1HU[/youtube]
Hoi Roger sen Suzette,
Mooie beelden, complimenten. Is ook voor het eerst dat ik mezelf op beeld terug zie, leuk. Ontspannen muziekje, wie is het?
Groet,
Eric.
Leuk Roger, inderdaad mooie en goede beelden.
Wat Eric vroeg ben ik ook benieuwd van wie de muziek is…mooi. -top-
Mooie sfeerimpressie. . . ! ![]()
Mooie plaatjes en een leuk filmpje, waarop goed te zien is hoe braaf wij zijn, netjes op de eigen weghelft, geen onverantwoorde inhaalacties, en goed aan de snelheidsnorm, of heb je de rest noodgedwongen weg moeten laten? ![]()
Nee, ik denk dat we oprecht kunnen zeggen, dat we gisteren absoluut geen mensen geërgerd of gestoord hebben, een goed voorbeeld voor andere motorrijders, en het was toch echt geen saaie rit.
Groeten, Aad
@Roger, de volgende keer moet je wat korter achter me rijden, kom ik wat vaker in beeld :mrgreen:
Aad, je kunt niet overal haantje de voorste zijn. ![]()
Wat ben ik blij dat Roger een tijdje achter mij zat en dat ook nog heeft gedeeld ![]()
Ik ga dit downloaden voor het nageslacht ![]()
Prachtige foto’s maar nog net geen Indian Summer . . .
Prachtige foto’s maar nog net geen Indian Summer . . .
wel de traditionele keuken . . . ![]()

Namens Wessel bedankt Jos, hij heeft ze gewoon met zijn telefoon gemaakt
. En die Indian Summer, ach volgend weekend gaat de wintertijd al weer in…en daarmee ook de winterslaap van mijn brommert ![]()
Super leuke film en foto’s ![]()
@Aad, mbt het organiseren , stel ik voor ergens in het voorjaar bij goed weer de Monschau - Jackerath te gaan rijden!
ik zal tzt een forum melding van maken.
![]()
Bas