GEWEEST: 18 oktober 2014 - Forumtour - Eifel rond Simmerath

Aad,

Mocht de opkomst groot zijn, kun je vanwege de drukte en veiligheid nog uitwijken naar de Mc Donalds, deze zit voor het viaduct vanuit Aachen linksaf.

McDonald’s Restaurant
Debyestraße 39
52078 Aachen
Duitsland

Hoor het wel!

Gr Bas

Mcdonalds is inderdaad een goede plaats, dat wordt dus de verzamelplaats:
https://plus.google.com/107170126329077731533/about?gl=nl&hl=nl

Voor degenen die over de snelweg (E40/A44) vanuit Heerlen/Aachen richting Luik/Luttich komen:
neem de afslag Aachen Brand, einde afslag rechtdoor, en dan aan de linkerzijde van de straat.

Voor degenen die over de snelweg (E40/A44) vanaf Luik/Luttich richting Aachen komen:
neem de afslag Aachen Brand, einde afslag linksaf, bij het 1e verkeerslicht rechtsaf, en dan aan de linkerzijde van de straat.

Groet, Aad

mooie route, pas nog gereden (zo ongeveer). En het wordt goed weer. Kan niet mee deze keer, ivm familie uitje op Texel (ook leuk, maar zonder motor…). veel plezier en rij veilig!

Ik heb wel interesse, moet nog wel even programma thuis af stemmen …
Eric.

Voor de liefhebbers, hierbij de routebestanden voor zowel Garmin (gpx) als Tomtom (itn) als google earth (kml), wel even unrarren, gaat ook met een zipprogramma.

Groeten, Aad
kehren um simmerath 3.kml.rar (45.9 KB)
kehren um simmerath 3.gpx.rar (1.01 KB)
kehren um simmerath 3.itn.rar (473 Bytes)

Dank je voor de route.
Vergeet niet de link uit de 1e post weg te gooien, want die wijst naar nog naar “illegale” route 1.

Hans,

goed dat je mee oplet -top- , ik heb de link vervangen door de juiste, voor versie 3

Groet, Aad

Ik heb de nieuwe route gedownload. Bij mij zijn alle viapunten hard. Daarom wordt de route bij importeren gesplitst.
(even punten soft gemaakt en toen was het probleem opgelost)

Ik verwacht zaterdag samen met mijn vrouw mee te rijden 1x RT en 1x V-strom, nu maar duimen dat het goed weer wordt.

Leuk Trebor dat jullie meegaan _004

Het weer wordt Big RT Smile

Gr Bas

Trebor, jij en je vrouw zijn van harte welkom.

See you all zaterdagochtend bij M

Groet Aad

PS, het is niet zeker of mijn vrouw meegaat, heeft gisteren haar onderarm getatoeëerd gekregen, en heeft daar best last van. Ziet wel prachtig uit.

Voor enkele mensen geen verrassing maar ik meld ons bij deze ook aan.
Met zo’n leuke groep en zulk schitterend weer moeten natuurlijk wel wat “online” foto’s worden gemaakt. En ook van een jonge gast op een Ktm -top- . Ik ga er tenminste vanuit dat hij en Hans meegaan. Want de vorige week was de Eifel mooi maar zaterdag zijn de herfstkleuren zeker mooier.
Aad, jou vrouw gaat toch ook mee? Dan zijn ze al met hun 3en.
Groeten en tot saturday.
Guus

Het wordt SUPERWEER . . . . _004 veel plezier en we zien de beelden graag tegemoet . . .

Heren, en blijkbaar ook dames,
Ik ben ook graag van de partij. Nog zo’n mooi rit in het najaar wil ik niet missen _005

Leuk om weer een aantal forum leden te zien.

Tot zaterdag _004

Aad,
Ik begreep dat de rit a.s.zaterdag is maar zie in de titel 2015
Dat scheelt wel 10 nieuwe rijders. :cry:

Guus,

dan laten we dit topic open, rijden we volgend jaar nog een keer :mrgreen:
Zie je hoe gemakkelijk je ernaast zit op het toetsenbord, en iedereen daar gewoon over heen leest.

Ik hoorde net het weerbericht op hunderdkommafuenf (de lokale duitse radiozender), zonnig en 21+ graden, wat krijgen we het toch weer zwaar.

Tot zaterdag 18 oktober 2014 bij Mcdonalds dan _004 .

Groet, Aad

Adam,

ook welkom uiteraard.

Groet, Aad

Zo, de rit zit er weer op, lekker gereden en prachtig weer, goed eten, en daarna nog lekker koffie en thee gedronken.

Bas, Rob, Berry en Wessel, Guus en Ria, Robert en Margriet, Adam, Roger en Suzette, Eric, leuk dat jullie allemaal mee geweest zijn. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar (18 oktober 2015 :mrgreen: )

Groeten

Aad en Rebecca
IMG_9351b.jpg
IMG_9356b.jpg
IMG_9373b.jpg
IMG_9386b.jpg

Hoi iedereen,

Ik heb erg genoten, dank voor de gezelligheid en Aad, speciale dank voor de organisatie. Leuk om zo nieuwe mensen te ontmoeten,

Groet,
Eric (tweede links op bovenstaande foto)

Hallo RT-Friends,

Het was weer een waardevolle leuke dag, de zon volop, leuke route en vooral gezellige mensen _004

Bedankt Aad voor het organiseren van deze leuke dag.
Wie weet zien we elkaar nog dit jaar anders in 2015 Big RT Smile

[groet]

Bas