Wessel,
Dank je voor de foto’s,
Groet,
Eric.
Wessel,
Dank je voor de foto’s,
Groet,
Eric.
Wessel,
mooie foto’s, vooral die over de helm van Berry heen -top- .
@Bas, ik vindt het prima, wel graag op tijd melden, want dan zit ik weer in de volcontinu.
Groeten, Aad
@ Adam en @Eric. Het muziekje is van Paul Hardcastle en het heet Ventura Highway. Als je tijdens het filmpje, rechtsonder op “Youtube” klikt, opent het filmpje in Youtube en zie je meer info over het filmpje.
off-topic:
wat is toch dat blauw aan de bovenkant van foto’s/filmpje? Bij onze rit gisteren alleen grijs gezien en daaruit zelfs druppels water … ![]()
Volgende keer met jullie mee !
on-topic
Bert,
daar hebben we het tijdens de pauze van de rit van vorige week uitgebreid over gehad:
je krijgt het weer dat je verdiend.
In deze specifieke situatie was dat natuurlijk het weer dat ik, als “organisator” verdiend had :mrgreen:
stralend blauwe lucht, zon, naar schatting 21 graden en nagenoeg windstil.
Uiteraard geef ik geen garantie voor de toekomst, maar dat is altijd met in het verleden behaalde resultaten.
Groet, Aad
…en mij noemen ze bij de Motormaatjes niet voor niets “Mooiweerberrybeer” ![]()
@ Adam en @Eric. Het muziekje is van Paul Hardcastle en het heet Ventura Highway. Als je tijdens het filmpje, rechtsonder op “Youtube” klikt, opent het filmpje in Youtube en zie je meer info over het filmpje.
…wist ik niet…dank Roger
wat is toch dat blauw aan de bovenkant van foto’s/filmpje? Bij onze rit gisteren alleen grijs gezien en daaruit zelfs druppels water … >
>
…verkeerde rit Bert ![]()
Mooi foto’s Wessel…inderdaad die over het helm zijn gaaf ![]()
En ter finale kwijting onzerzijds; het filmpje van Wessel. Wederom vanuit zijn losse handje met zijn fototoestel…
En dat er halverwege het filmpje een stuk ineens niemand meer voor ons rijd, is omdat de rest na de lunchpauze stiekem een voorsprongetje dacht te nemen
. Uiteraard hadden we dat cluppie na een paar hairpins zo weer in ons vizier
!
[youtube]UHmeXAlfKXs[/youtube]
Vanaf 30 seconden van het filmpje, toch goed zichtbaar die Angel Eyes ![]()
Gr Bas
Mooie film, strak opgenomen zo uit de “losse pols” ![]()
Alweer wat prachtige beelden, verbazingwekkende kwaliteit -top- , zeker gezien het wegdek achter in Monschau
.
Ik zie alweer vooruit naar de volgende rit, en ik hoor dat het komend wekend mooi weer gaat worden…
Groeten, Aad
Hier is het triplog dan eindelijk.
Met onderstaande link kom je op de server waar de rit is te zien en na te rijden en kun je de foto’s zien en waar ze genomen zijn.
http://www.a-trip.com/tracks/view/160255
Wat was het een mooie rit en wat hadden we een weer! ![]()
Dit zal wel de laatste zijn voor dit jaar maar wij hopen er nog vele mee te mogen rijden.
Aad, nogmaals bedankt voor de organisatie. -top-
Groeten,
Guus & Ria
Guus en Ria, wederom geweldig mooie foto’s! Alle 141 even scherp ![]()
Ria & Guus hele mooie reportage ![]()
Bedankt nogmaals en hoop dat wij in 2015 nog samen vele kilometers zullen maken ![]()
Groetjes,
Bas
Hoi Guus en Ria,
Mooie foto’s, dank je.
Hoorde ik je zaterdag ook nog iets zeggen over een filmpje …? ![]()
Groet,
Eric.
Wie weet, heb nog wat in te halen. Even de voorspelling in de gaten houden…
Nou Hans, krijgen we nog wat we verdienen houd ik mij aanbevolen ![]()
GR Bas
Er is door Bas een aankondiging van een nieuwe tour gemaakt. Heb je interesse? LEES HIER MEER >>
Sfeervol filmpje en ook herkenbaar. Ik rij al jaren in deze streken vanuit Sittard
![]()
Draadje verhuisd naar Forumoverzicht ‹ R-RT Toeren en andere gezamenlijke initiatieven ‹ GEWEEST . . . .