FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT

Zoals in dit stukje te lezen is heb ik vandaag Kenny wat werk laten doen.

Om 09:00 uur was ik daar, tijd voor koffie, peuk en praatje. Daarna aan de gang en ik besloot zelf ook mijn handen vuil te maken. Dat kan gewoon bij Kenny :exclamation:
Het plastic eraf, de veren eraf en de paarsen erop. Daarna nog even de koplamp vervangen.
En alles met een gezelligheid alsof je gewoon met een maat op een zonnige zaterdag effe aan 't hobby-en bent. Heerlijk.
Bandenspanning en remblokken worden ook gewoon even meegenomen in een controle, terwijl het niet op de “werkorder” staat.
Tussendoor nog wat koffie, beetje praten met wat buren (leuk buurmeisje trouwens… :blush: ).
De ademende vloermat blijft ondertussen gewoon onder de tafel liggen…

Kenny was benieuwd hoe ik de nieuwe veren zou vinden dus ik zegde toe hem te bellen als ik thuis was. Met een ommetje terug naar huis gereden en toen ik hem belde en zei dat de terugrit eigenlijk te kort was geweest wist hij precies wat ik bedoelde. De Big RT Smile zit nog steeds op m’n bek…
't Is dat ik een aantrekkelijk aanbod voor de a.s. 40.000 km. heb gekregen van de dealer, anders was ik daarvoor naar MSA gegaan.
Volgende klussen gaan zeker daarheen!
Want de gezelligheid, de glimlach, de aandacht voor en de kwaliteit van het werk zijn vanzelfsprekend!

Alleen jammer dat je tegenwoordig minstens twee weken van te voren moet afspreken… al is dat voor Kenny alleen maar positief!

Groet,
Eric

Beste Forumbroeders,

MEDEDELING

Ik neem een vakantie pauze vanaf vrijdag 30 juli t/m zaterdag 7 augustus.
Dan is MSA weer gewoon open op dinsdag 10 augustus _004

Ik zal tijdens de vakantie dagen voor zo goed mogelijk alle emails beantwoorden.

met vriendelijke groeten

Hoi Kenny,
Na zo’n periode van hard werken kan ik me voorstellen dat je aan vakantie toe bent.
Het is je gegund.
Rust maar even lekker uit zodat je ons weer fris na de vakantie kan bedienen.

Enjoy!

Hey Kenny,

Vakantie?? _003 Dat kan niet hoor… hoe moet dat nou met al je hulpbehoevende klanten?? _002

Nee hoor, die vakantie is je van harte gegund, die heb je verdiend! _004
En waarom maar een weekje? Gewoon twee of drie weken, net als elke andere “arbeider”…
En laat die emails maar lekker staan, je hebt vakantie dus ook geen zakelijke mail verwerken! :wink:

Geniet ervan en rust lekker uit, des te groter is de Big RT Smile als je weer terug bent.

[groet]

Eric

Ik heb dat ook al geroepen tegen Kenny; twee weken nu en dan nog eens twee weken in de winterperiode.

Het was een innoverend jaar en dan moet je de accu ff goed opladen, gun jezelf die ruimte!
Je hebt het meer dan verdiend, en die twee weken zijn zo voorbij.

Serieus, ik roep…twee weken. _004

Misschien kunnen we hem die tweede week gewoon “geven” door de week van 10 augustus massaal NIET naar Kenny toe te gaan?
En 'm ook pas ná 17 augustus weer te gaan bellen en mailen… :laughing:

Maar Kenny kennende staat die week al helemaal vol geplanned…

DMM, je hebt gewoon gelijk. Het is een heel drukke tijd voor Kenny geweest: net begonnen, (bijna ?) alles aanpakken en nu al zoveel klanten dat hij al twee of drie weken vol zit.
En ondanks dat gewoon de tijd voor de klant en de klus nemen en blijven :smiley:.

Misschien inderdaad een idee, met z’n allen Kenny mijden van 10 augustus t/m 14 augustus :wink:
Als Kenny geen “echte” vakantie neemt, kunnen wij dat met z’n allen natuurlijk wel ff “regelen” :wink:

Maar even serieus;
Ik denk persoonlijk dat het verstandig is om “echt” vakantie te nemen, dat is gezond voor iedereen.

Mij lijkt het verstandig voor Kenny om het serieus te heroverwegen en te gaan voor 2 weken vakantie, mijn steun heeft hij, dat heb ik hem al heel duidelijk gemaakt :laughing:

En als Kenny bezorgt is of dit zijn klanten “benadeeld” (2 weken vakantie) kan hij natuurlijk een pol maken, en vragen wat wij daar van vinden.
En bijvoorbeeld regelen dat zijn klanten bij een collega terecht kunnen.

Ik kan (en wil) hem zeker niet “dwingen” maar vanuit zijn klantenkring kunnen we natuurlijk wel proberen de positieve signalen af te geven; en roepen… doen!

Want uiteindelijk bepaald Kenny dit allemaal zelf, natuurlijk!

Aan de andere kant: z’n zakelijke buren zullen dan misschien wel denken dat 't ineens niet goed met MSA gaat… tent open maar geen klanten! :wink:

Precies, en één week is niet “echt” vakantie, de helft ben je al kwijt met omschakelen van “werk” naar “vrij”.

Goed idee, maar of hij daar naar wil luisteren…

Ben je niet bang dat 'm dat klanten gaat kosten ? :laughing:

_004

Beste forumvrienden :smiley:

Ik zal ooit een keer op het forum cafe mijn gedachten los laten dus wil ik hier niet te off-topic te veel schrijven.
Het komt op neer dat het woord “service” zit in de naam van MSA en mijn insteek is dat atijd zo hoog in het vaandel te willen houden.

Hoe graag ik ook nu langer op vakantie wil en ook aan alle aangeboden lange toerritten wil deelnemen voel ik me verplicht om het even tot het motorseizoen afneemt even uitstellen. Ik ben nu ondernemer geworden met alle verantwoordelijkheid, en verplichtingtingen van dien. Vele van jullie hebben passie, toewijding, en kameraadschaap naar mij getoond. Niets minder dan lof vanuit mijn hart en dan wil ik dat ook aan jullie teruggeven. Voor mij is het heel anders geworden dan toen ik in loondienst was en kan ik nu vertellen dat het is voor mij geen gewone baan is die ik werk zou kunnen noemen. Er zit naar mij gevoel het woord “werk” niet meer in. Ja, het is waar dat ik nu heel moe thuis kom maar dan slaap ik 's-nachts heel lekker en ben ik de volgende dag weer erg fris. Mijn werk - life balance is weer in orde. Ik hou van wat ik doe en zeker ook van de posieve reacties die ik van jullie krijgen. Het gaat weer goed ! Vakantie komt er voor mij ook wel !

Ik wens iedereen een fijne vakantie seizoen Big RT Smile

NB: afgelopen donderdag heb ik namens de Koningin mijn Nederlands nationaliteit gekregen en de eerst couplet van de Wilhelmus gezongen.

Groeten,
Kenny

@ DMM
Ik denk dat we uitgepraat zijn… nu we Kenny’s standpunt kennen.
Zoiets was wel te verwachten eigenlijk… :wink:

@ Kenny
Is goed, man! Gelukkig lees ik dat je na het motorseizoen een langere vakantie denkt te gaan houden… Moet je zeker doen! _004
Maar uuhhhhmmmm… met een RT komt er toch geen einde aan het motorseizoen ???
Big RT Smile

[groet]

Eric

Hoi Kenny,

Van harte proficiat met het verkregen van het Nederlandse nationaliteit _004

groet
Jan

Gefeliciteerd hier mee.

[groet] Anton _004

Kijk nou, ben ik zo met je vakantie bezig geweest dat ik dat helemaal over 't hoofd heb gezien… :blush:

Van harte gefeliciteerd man, dat is hartstikke mooi! _004

[groet]

Eric

Gisteren (21 juli) nog even snel voordat Kenny met vakantie gaat een grote beurt voor de tourbuffel genomen.
Ik heb mee kunnen snuffelen in zijn keuken hoe alles te werk gaat.
Het is daarom zeker de moeite waard om de motor onderhanden te laten nemen door Kenny,wat werkt die man precies zeg.
Je weet precies waar je aan toe bent met de prijs en de afspraken die je maakt.
Je komt achteraf niet voor verrasingen te staan
Ook als je er naar toe gaat is het een leuk ritje.
Je komt langs hele dure villa’s en landhuizen waarbij je je ogen uitkijkt.
Al met al een leuke dag gehad en de volgende keer krijgt mijn dame weer een onderhouds beurt bij Kenny

Groetjes van Pluut (een blijde rijder Big RT Smile ) _004

Vandaag voor een grote beurt naar Den Dolder gereden.
we werden zeer enthosiast ontvangen door de viervoetige receptioniste van Kenny welke al op ons stond te wachten.
Veel verhalen en ervaringen hebben we hier op het forum al kunnen lezen over service met een Big RT Smile . vandaag hebben we dit zelf mogen ervaren.
Het is gewoon geweldig zoals je ontvangen, geholpen en verwend wordt en je machiene gaat weer fluitend met je onderweg.
Na een grondige beurt ken je hem niet meer terug hij loopt als een goed gesmeert naaimachientje en gaat weer als de brandweer, Kenny echt top werk _004 _004 _004
je hebt er weer een zeer tevrede vaste klant bij

groetjes _004 _004
_oo_ -1100- Big RT Smile

Het was de hoogste tijd voor het monteren van een nieuwe accu. Na een belletje met Kenny kon ik een dag later, gistermiddag, al langskomen voor montage van de welbekende Odyssey accu. Na wat improvisatie van Kenny paste de oude aansluitingen goed op de nieuwe accu. Ook gelijk een nieuw LED stadslampje laten plaatsen. (Volgens Kenny kon ik met Xenon op de motor echt niet meer met dat oude gloeilampje rondrijden :laughing: .)

Nette en eerlijke service!

Hoi Allemaal,

Mijn Rode ros was aan een grote beurt toe en heb magic kenny zijn magie maar erop los gelaten. Alle cliche’s zijn waar, precies en niet te duur.
Voorband vervangen en veel kleine dingen. Heb een hele leuke dag gehad, heb veel geleerd en bekeken en foto’s gemaakt. De weg terug naar Leiden was een heel stuk korter dan de heenweg, wat liep de motor ineens zijdezacht _004 Schakelen veel beter door het vervangen van de bakolie met een 75w140 en een keramische toevoeging om slijtage tegen te gaan. Kenny heeft veel werk van mijn motor gemaakt alles zonder extra kosten.

Mijn topkoffer achter gelaten om deze in de kleur te spuiten. Alles met dezelfde liefde voor het machien gedaan. Kortom, kijk naar mijn onderschrift dan weet je voeldoende!!

Big RT Smile _004 _004 _004

Twee weken geleden eerst maar eens gaan kijken bij Kenny. Na alle verhalen gelezen te hebben was ik toch wel nieuwsgierig. Overtuigd hadden de verhalen me overigens al :smiley:

Van een particulier had ik enige weken geleden een 1150 rt gekocht, waarvan de onderhoudshistorie nogal te wensen overliet. Sterker nog, het baasje had eigelijk geen flauw benul _001 , want zijn ‘maat’ deed het onderhoud altijd. En ik natuurlijk lekker naïef toch de motor gekocht, omdat ik o-zo-graag een 1150 rt wilde hebben! De aanschafprijs zou wat mij betrof de eventuele 1e onderhoudskosten goed maken. En nu maar hopen dat ik geen kat in de zak had gekocht.

De beoordeling door Kenny: “De vis is zeker niet te duur betaald”. Pffffff, een pak van mijn hart natuurlijk.
Uiteraard wilde ik direct een grote beurt uit laten voeren en moesten als eerste reparaties gedaan worden om de technische staat van de motor weer op peil te krijgen. De barst in de spiegel kan altijd later nog aangepakt worden.

Vandaag heeft Kenny wat mij betreft ‘superwerk’ vericht. Conform afspraak heeft hij alles keurig gerepareerd/onderhouden. Schijven, banden, accu, stadslampje, grote beurt, remblokken. Het leuke was bovendien, dat ik alles heb kunnen afkijken van hem. Hij heeft me veel geleerd vandaag en heeft mij zelf soms ook aan het werk gezet. Al met al een erg leuke en nuttige dag. En de kosten…tja, de vis is nog steeds niet te duur betaald _004 . De terugweg was een genot. De motor loopt als een zonnetje (perfect afgesteld) en de wegligging met de nieuwe banden is fenomenaal. Wat een verschil zeg als Kenny de fiets onder handen heeft genomen. Hij heeft er in ieder geval weer een klantje bij.

Kenny, thanks. Job well done! Binnenkort neem ik een zak koffie en koekjes voor je mee :slight_smile:

[groet] , Robin.

UMMM lekkere cookjes zijn altijd welkom _005

gr,
Kenny

Beste forumleden en lezers,

Hier een voorbeeld van het spuitwerk van MSA. Gedaan door Kenny himself. bewonder het resultaat _004