FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT

Hoi.

Zeg Ken, kan je nog zitten met al die veren in je kont? :smiley: :smiley: :smiley:

You must look like a fokkin peacock, with all those feathers up your ass. :unamused: :smiley: :smiley:

Service with a smile, dat zei je al, en dat doe je ook, en goed ook.
Veel succes gewenst met je eigen toko. _004

Ik kom wel eens een bakkie doen.

Groeten, Paul.

HA !
Ik heb geen tijd meer om te zitten :laughing: :laughing: :laughing:

Gr,
Kenny

Zie ik het nou goed??? _001
Werkt Kenny ook al op zondag???

[groet]

Excuses _002 , nadeel van de vele nachtdiensten in 1 ruk van de afgelopen tijd, mijn leef-rimte is anders (zeker als je wat ouder bent zoals ik) waardoor ik praat over ā€œvandaagā€ terwijl ik bedoelde ā€œgisterenā€.
Ik zal dat proberen in de gaten te houden en de dagen bij naam te noemen in plaats van ā€œgisterenā€ en ā€œvandaagā€, bedankt voor je opmerkzaamheid _004

Zoals ik bij het ā€˜Zwarte Gat’ al meldde heb ik een paar prachtige, dat vind ik althans, valbeugels laten monteren bij Kenny.
Nu ja, ik ging bij hem langs met mijn verhaal wat ik mooi vond en of hij daar iets op wist. Dat was vorige week vrijdag, een uur of drie. En ik had hem verteld dat ik er werkelijk geen haast mee had; ik ga over een week of wat toch op reis, dus ik kom over een maand of twee wel weer eens langs en dan hebben we het er nog eens over…
Om half vijf belt Kenny mij, dat hij gevonden had wat ik zocht, en voor een hele schappelijke prijs. Als het binnen was zouden we een afspraak maken. Maandag middag maken we die afspraak voor donderdag.
En vrijdagochtend haal ik mijn motor op; keurig in orde; de beugels gemonteerd en de fiets helemaal schoongemaakt! Over service gesproken _004
Dus nu heb ik zowat een half jaar voordat ik het idee had er eens wat aan te willen doen ineens een stel wasrekken aan me fiets hangen; schitterend!
En zoals ik hier op 't forum ook lees; als je gaat sleutelen kom je de gekste dingen tegen en ook allerlei tegenvallers. Ook Kenny! En in mijn geval; gelukkig Kenny, want hij kan het ook oplossen, wat mij niet gelukt zou zijn.
Bij het vertrek laat hij me nog even zien waar m’n voorband aan het slijten is, en waarom. Geen paniek maar wel even op letten en bij een volgende beurt aan denken.
In mei krijgt hij een bandenmachine en balanceergevalding, … ik denk dat hij ook een klantje heeft! Chapeau. zoals onze zuiderburen zeggen.
[groet]
Peter

Hallo,

Sinds begin april '10 voor het eerst in het bezit van een mooie BMW R1150RT (bj 2001).
Na enkele weken had ik er al gauw 5000km mee weggereden… :smiley:
Dus werd het tijd deze stale ros te verwennen met een beurt. (80.000)
Uit alle berichtgeving over MSA op dit forum, ook besloten om bij mijn naamgenoot Kenny maar eens een afspraak te maken… :slight_smile:
Ook al zit Kenny niet om de hoek bij me, het moest toch iets bezonder zijn als een ieder mooie resentie’s over hem schrijft.
En het is geen straf om met de BMW een eindje te touren… :laughing:

Op de afgesproken dag dus richting Den Dolder gereden, alwaar ik werd opgewacht door de oppas van de zaak.
Die me eerst van alle kanten besnuffelde. En als hondenliefhebber had ik hier absoluut geen probleem mee.

Ook het ontvangst door Kenny was zeer hartelijk en de thee werd terstond gezet.
Al gauw werd duidelijk dat Kenny veel verstand heeft van de huidige en oudere BMW modellen.
Ondertussen kijkend in de werkplaats zie je dat alles keurig opgeruimd en schoon is.
Dat geeft toch een goed gevoel, want dat zegt volgens mij ook iets over de manier van werken Kenny… _004

Al snel liep Kenny rond mijn trots.
En met een kritische blik werd de bike geĆ­nspecteerd.
Jammer maar waar, al gauwkwamen de eerste gebreken naar voren… :O
De remschijven voor waren onder de maat en de voorband diende ook vervangen te worden.
Het tikkend geluid uit de motor kwam, naar het luisterend oor van Kenny, van de nokkenaskettingspanners… _001

Het gaf mij zelf wel een goed gevoel dat er serieus naar de motor werd gekeken.
Ook met een duidelijke en helder uitleg werd het voor mij zichtbaar dat er toch wat reparatie’s aan zaten te komen… :$

Na ongeveer een klein uurtje rond de motor gelopen en erover gepraat te hebben, had ik echt het gevoel dat ik mijn fiets hier achter zou laten met iemand die met veel passie zijn vak uitoefend.
En dat het allemaal goed zou komen. Daar ik met de trein terug zou gaan bood Kenny mij aan me naar het treinstaion te brengen. Wat een service… _004

Vandaag mocht ik mijn trots weer op komen halen.
Alles was klaar, de grote beurt, de reparatie’s en zelf gepoetst.
Na eerst een bakkie gedaan te hebben een geweldige uitleg gehad met wat Kenny allemaal aan de fiets heeft gedaan.
Alle onderdelen die vervangen zijn, daarvan liet Kenny me zien aan de hand van de oude delen waarom ze vervangen moesten worden.
En legde goed uit waarom een onderdeel vervangen moest worden.

Voordat ik vol enthousiasme wilde wegrijden wilde Kenny toch nog eerst de achtervering afstellen.
Deze bleek dus ook niet goed te staan… :wink:

En dan eindelijk werd de BMW gestart. Het geratel was weg, de nieuwe spanners werkte perfect.
De motor liep ook gelijk al een stuk mooier rond.
Maar voordat ik weg wilde rijden moest ik van Kenny beloven het de eerste kilometers het rustig aan te doen ivm de nieuwe voorband en de nieuwe voorremmen.
Zou toch vervelend zijn als je naar een paar kilometers het nieuwe rubber niet beneden kan houden… :$

En wat reed de motor toch geweldig. De motor pak nu geweldig op, loopt mooi rond en van het KRF bijna geen last meer.
Voor de beurt liep de motor volgens mij al goed, maar nu na de beurt lijkt het wel een nieuwe motor…
Alles wat hier op het forum over Kenny (MSA) was geschreven bleek dus waar te zijn. De smile op mijn gezicht werd met de kilometer groter… Big RT Smile
Zo lekker rijdt de fiets nu.

Al met al waren het enkele ribben uit mijn lijf, aan kosten. Maar dat blijkt nu wel meer dan waard te zijn geweest.
Dus bet u op zoek naar iemand met kennis en passie voor motorfietsen, zoek niet verder ga naar Kenny (MSA)
Kenny, ontzettend bedankt voor je geweldige service. En ook aan mij heb je er nu weer een vast klant bij… _004

Met vriendelijke groet,

Een naamgenoot van Kenny
(Tuono) 8)_

Binnenkort maar eens een afspraak maken om de TPMS sensors te laten monteren _005 _004

" Service met een glimlach"

Waar het vooral om gaat is dat je als mens wordt behandeld bij een zaak. Was afgelopen week in Frankrijk met de motor en kreeg een kapotte achterband. Lang vehaal kort: ik heb zelf in Parijs een nieuwe band gekocht. Heb zeker een half uur aan de balie gestaan terwijl de verkoper stond te bellen om vervolgens werkelijk als een hond behandeld te worden. In een normale situatie had ik hier geen band gekocht en was ik weggegaan (na een korte uitleg over wat ik van de man vond… Oia ). Nu heb ik het over me heen laten komen want geen alternatief.Ik hoef geen bijzondere behandeling maar nogmaals respect als (mede)mens.

Hoi Peijsj,

Ik weet niet of jouw bericht bij deze draad hoort maar ik weet wel zeker dat jij dat bij mij NOOIT zou ervaren. Jammer dat vele mensen die een dienst verlenen nog niet in de gaten hebben dat de klant(en) zorgen ervoor dat brood op de plank komt en niet anders om… waar dan ook in de wereld. Goed dat je weer veilig thuis bent gekomen !

gr,
Kenny

En inderdaad, ik heb het ondervonden Kenny geeft inderdaad service met een glimlach.
Hij heeft mijn motor afgelopen dinsdag afgemaakt (xenon, nieuwe achterband en nog even stationair toerental afgesteld) en nu is tie helemaal voor elkaar.
Motor loopt heerlijk en enorm sympathiek mens die Kenny, maakt tijd voor je en werkt inderdaad met een glimlach.
Volgende keren ga ik weer voor service naar Motor Service Amersfoort in Den Dolder
En niet alleen voor mijn BMW maar ook voor andere merken ben je welkom.

Hallo Kenny,
ik begrijp dat je niet met alles de goedkoopste kan zijn maar dit is echt geen bijzondere prijs hoor op MP staan ook voor die prijs en minder of via Ebay ook voor minder te koop waarschijnlijk glimlacht die verkoper ook als ie er 1 verkoopt.

Als ik zou moeten kiezen zou ik hem wel wel bij jou kopen hoor als de prijs niet te veel afwijkt maar om nou te denken dat het een speciale aanbieding is voor Forumleden vind ik een beetje overdreven.

Met vr gr
Han

Nou ik heb gezocht op ebay en MK maar er komt zelfs niet ƩƩn accu boven van dit type. Dus laat maar eens zien en dan inclusief montage.

Zoek, en er zal altijd een aanbieder zijn die een product goedkoper kan leveren.

Vraag je je ook wel eens af hoe dat kan?
Is de geleverde kwaliteit gelijkwaardig (of is het bijv. een oud product)?
Is de service gelijkwaardig? (plaatsing e.d. of is het een actie van meenemen en garantie tot de deur)?

Bij Marktplaats en e-bay aankopen moet je rekening houden dat je te leveren product ook nog verzonden moet worden.
Daar komen uiteraard ook nog kosten bij.
Ook wil het wel eens zo zijn dat producten niet geleverd worden!

Je zou je ook moeten afvragen of je als aanbieder wel de goedkoopste wil zijn…

Ik denk dat Kenny/MSA de Odessey accu’s voor een hele nette prijs aanbiedt _004 , zeker de forumledenprijs en inclusief de gratis montage.
(reken zelf maar even uit hoeveel schroefjes er los gedraaid moeten worden om bij de accu te komen,en dat is geen 5 minuten werk)
En vakkundige plaatsing!

Ik heb zelf ook een

gemonteerd in mijn RT, en ik kan melden dat de accu evenals de glimlachende service van Kenny een aanrader is.

[groet]

Dank je wel forum vrienden…

Voor jullie inzichtelijke reacties en ondersteuning !

Somige hebben het gelijk door dat mijn prijs incl. montage service goed scherp is en anderen mogen wat mij betreft blijven shoppen.
Voor de shoppers, blijven wij even goede forumvrienden en wens ik jullie veel succes _004

met vriendelijke groeten,
Kenny

Misschien een beetje ā€œblondt!?ā€ :blush: maar…

Soms kom je wel eens termen tegen waarvan je denkt… wat is dat nou weer…
Een BMW Stealert…
Verklaar je eens nader…

Verder ook graag een nadere verklaring van ā€œhier heb ik dus 220,- voor betaaldā€ bedoel je daarmee de odessey accu???

Een BMW Stealert… een stelende dealer???

Het antwoord is simpeler dan ik dacht… :blush:

En een dealeRT is een BMW Dealer die een ruime voorraad RT’s heeft staan en niet alleen maar GS-en, etc, denk ik dan zo? _001 :laughing:

:laughing: zo iets ja :laughing:

[
Misschien een beetje ā€œblondt!?ā€ :blush: maar…

Soms kom je wel eens termen tegen waarvan je denkt… wat is dat nou weer…
Een BMW Stealert…
Verklaar je eens nader…

Inderdaad een bmw dealer die overmatig hoge prijzen vraagt voor oa arbeidsloon en onderdelen.

Verder ook graag een nadere verklaring van ā€œhier heb ik dus 220,- voor betaaldā€ bedoel je daarmee de odessey accu???[/quote]
Yep, inderdaad. In mijn oude ros heb ik voor dat bedrag een odessy laten plaatsen.

En inderdaad ga ik ervoor naar Kenny als in mijn huidige ros geen gloednieuwe gelaccu zat. Deze eerst maar eens opmaken!

_003 tja daar begin ik maar ff mee want mijn R1150Rt welke bij iets van een stealert vandaan komt heeft vandaag een grote beurt gehad bij Kenny en draait nu pas weer als een zonnetje, de onderdelen leken inderdaad niet vervangen te zijn bij aflevering, Kenny bedankt _004 enuhh @everybody, SERVICE met een Big RT Smile

Groet,

Mick