Hoeveel keer heb jij aan een RT Treffen meegedaan?
1x
2x
3x
4x
5x
6x
7x
8x
Nooit meegedaan
0voters
Na rijp beraad en kalm overleg hebben Walter en ik besloten om geen BMW RT-Treffen meer te organiseren.
We zijn van mening dat het animo de laatste jaren aan het afnemen is, en omdat we willen zeggen:
“Wegens succes beëindigd”
laten we het niet doodbloeden.
We kijken met veel genoegen terug op acht leuke en gezellige evenementen en bedanken iedereen, waaronder Peter, Bert, Han en Dave, die zich hebben ingezet voor de totstandkoming daarvan. Maar in het bijzonder Jenny en Claudia, die bij alle treffens aanwezig waren om de gasten te ontvangen.
Met de CliniClownsacties hebben de forumleden totaal € 11.045,= bijeen gebracht.
Natuurlijk staat het elk forumlid vrij om zelf, lokaal of nationaal, iets te organiseren.
De beheerders zullen u alle ruimte op het forum geven.
Heel spijtig om te lezen, maar aan de andere kant ook veel begrip! Ik ben er vanaf 2010 diverse malen bij geweest en ik vond het stuk voor stuk geweldig mooie & gezellige evenementen
Walter, Jos, Jenny en Claudia, hartstikke bedankt voor het organiseren de afgelopen jaren, ik weet dat het telkens een hele onderneming voor jullie is geweest! -top- -top-
Beste Jenny, Claudia, Ingrid, Jos, Walter, Bert, Peter en allen die betrokken waren bij de BMW RT Treffens,
Hartelijk dank voor de organisatie van alle BMW RT Treffens. Mijn zoon Gerrit en ik hebben de laatste drie meegemaakt en er echt heel veel plezier aan beleefd! Het was fantastisch; de mooie toerritten, het totale gebeuren, de sfeer en vooral het gezellige samenzijn met alle forumvriend(inn)en! Ook wij vinden het jammer dat dit niet meer door jullie wordt georganiseerd, maar de eerste woorden die na dit bericht opkomen zijn respect en waardering.
Uiteraard was de opbrengst voor de CliniClowns actie ook fantastisch en daarmee gunnen we als forum heel veel zieke kinderen even een lach.
Heb er een paar mee kunnen maken en het is echt indrukwekkend;
Zoveel motorvrienden & vriendinnen bij elkaar, alsook hoe het altijd top georganiseerd was.
Alsof het dagelijks werk was, geen weet hebbende hoeveel daarbij komt kijken, de moeite die het kost, de inzet.
En zonder noemenswaardige incidenten of andere problemen.
Indrukwekkend!
Van een ieder, van alle betrokkene!
Leuk was het ook deze en gene ff te ontmoeten, soms een hernieuwde kennismaking, het herkennen van een gezicht achter de avatar en altijd een allervriendelijkst hallo.
Ik ben nog niet zo lang lid en had 1 treffen mee kunnen maken, door omstandigheden was het niet gelukt. Had toch graag wat forum vrienden willen ontmoeten om bij te praten over een gezamenlijke hobby.
Heb uiteraard volledig begrip voor deze beslissing, en ook veel respect voor degene die dit de laatste jaren mogelijk hebben gemaakt.
Maar hoop toch dat er zo af en toe iets georganiseerd wordt waarbij je elkaar eens live spreekt.
Waar een klein team groot in kan zijn, wat een mooie en geweldige treffens hebben jullie gemaakt voor ons.
Ik kijk terug op de vele, vele mooie momenten die jullie als team aan ons geven hebben.
Saamhorigheid, kameraadschap, vriendschap, en dan ook nog voor een goed doel.
Natuurlijk gaf het heel veel voorbereiding, inspanning en stress onzerzijds om de treffens telkens weer optimaal te laten verlopen. Achter de schermen gebeurde veel, waar de deelnemers meestal geen weet van hadden (gelukkig).
Wij sliepen ook pas weer lekker als we zeker wisten dat er geen ongelukken waren gebeurd en iedereen weer veilig thuis was.
Maar dames en heren, wat was het iedere keer weer vreselijk leuk om al die blije, vrolijke en hoopvolle gezichten te zien 's morgens.
Via deze weg wil ik dan ook iedereen bedanken voor jullie deelname. Daardoor werd het ieder jaar toch weer een onwijs mooi gebeuren, waar we met heel veel plezier op terugkijken.
En Claudia…ook al zie ik je nog vaak genoeg tussendoor …ook jij heel veel dank voor de perfecte samenwerking ieder jaar weer.
Ik begrijp jullie beslissing. Helaas kon ik niet zo vaak komen als ik wilde ivm mijn werk maar het was wel leuk om de forumleden bij elkaar te zien komen. Bedankt voor alles wat jullie de afgelopen jaren gedaan hebben omdat er toch gigantisch veel werk in zit . En dan telkens maar hopen dat alles ook goed gaat zonder ongelukken.
Zoals reeds gemeld op de facebook-pagina, heel erg jammer… maar zeer begrijpelijk.
Wegens omstandigheden kon ik er helaas alleen maar tijdens de laatste editie bij zijn, en ik vond het …
Bedankt aan al diegenen die zich hiervoor al die jaren hebben ingezet…
Deze periode van het jaar begon ik al stiekem te dromen en uit te kijken naar het volgende treffen…
… het voelt nu een beetje alsof er dit jaar geen kerstfeest “bij oma” zal zijn, met z’n allen samen… misschien komt er binnenkort wel een tante die de rol wil overnemen ?
Heb alleen het eerste treffen gemist. Het was vaste prik geworden. RT treffen vroeg in het seizoen. Kouwe Poten als afsluiter.
Respect voor alle bij de organisatie betrokkenen. Dank jullie wel.
Dit jaar voor het eerst bij het treffen kunnen zijn. Het was ook nog eens om de hoek.
Schitterende dag gehad met de kleine meid achterop. Dank voor de organisatie.
Jammer dat je stopt, maar ook te begrijpen. Het vergt ongetwijfeld een behoorlijke inspanning voor wat betreft voorbereiding.
Ik heb nog redelijk kort (4 jaar) mijn rijbewijs (en een RT). Door omstandigheden heb ik er slechts 2 van de 8 mee kunnen maken.
Bij de andere 2 sinds mijn rijbwijs was ik niet in het land.
Deze waren zeer geslaagd en daarvoor heel erg bedankt .