Wat is jouw dagelijkse route ?

Zoetermeer-Breda 's morgens tussen 6:45 en 7:45

A12 : Zoetermeer richting Gouda
Bij Zevenhuizen eraf, N219 naar de A20
A20 richting Rotterdam
A16 naar Breda, en daar eraf richting mijn werk

En dan 's middags tussen 16:45 en 18:00 weer terug,
hoewel ik dan bij lekker weer nog wel eens wat meer binnendoor wil rijden _004

7:30 Heemstede-Hoofddorp N201
16:30 Hoofddorp-Heemstede wil ik wel eens omrijden langs de Ringvaart naar huis.

s’ochtends tussen 03.00 en 05.00 uur Apeldoorn - Raalte

meestal Apeldoorn Teuge Twello Deventer Raaalte
soms terug (tussen 13.00 en 15.00 uur) over de snelweg

20 meter van huis naar m,n werkplaats :wink: ik doe dit lopend :O

Wil die andere motor niet starten dan? :wink:

[groet]

Nee , dat heb je met die rot jappen :smiley: die doen het nooit :O

Zandvoort-Amsterdam zuid oost over de A9, s’morgens rond 07.00, s’middags rond 17.00.

Groet,
Kees Jan

Dagdienst
Emlichheim - Meppel (grootste gedeelte A37 + A28) 60 km s’morgens 6.20 - 7.00
Meppel - Emlichheim s’middags 16.00 - 16.40
Avonddienst
15.10 - 15.50
00.25 - 01.00

's Nachts 5 minuten sneller…ah lekker rustig op de weg natuurlijk. :wink:

Soms met de brommeRT / meestal met de auto:

Van IJsselstein naar Veenendaal: A2 > A12 (eerste stukje paralelbaan) en terug of hetzelfde of via Rhenen, Leersum, Doorn, Driebergen en A12 door naar de Meern en binnendoor naar IJsselstein. Tijdstippen: zowel voor heen als terug zeer sterk wisselend.

[groet]

Bert M

Via allerlei tussendoor weggetjes nog geen anderhalve km naar m’n werk. Te voet dus… Straks op stagebezoeken met de motor, maar die zijn dan weer niet structureel.

Dronten - Lelystad vv.

Regelmatig op de fiets, geregeld op de RT, bij slecht weer(of weer’s verslapen) met de Saab.

Dienstreizen (Wageningen, Heino, Raalte, Zegveld) bij goed weer zoveel als mogelijk met de RT. Uit doelmatigheid vaak de snelste route, maar indien mogelijk lekker toeristisch.

[groet]

Nu op de trapfiets van Breda naar Breda, binnenkort op de RT van Breda naar Rotterdam Waalhaven, heen in de file en terug als cadeautje weer …, uiteraard in de spits.

Rotterdam Ommoord naar de Botlek. Kan kizen tussen A20 - A4 -A15 of A20 - A16 -A15.
Vaak opde -1100- . Soms met de auto.

Met auto om 07.00 uur Scherpenzeel via N224 naar A30, A12, Amsterdamseweg naar Arnhem en om 16.15 zelfde weg, maar dan andersom.
Soms met motor maar dan ipv snelweg de oude Rijksweg over de heide bij Ede.

Hangt er vanaf waar mijn aanwezigheid gewenst/noodzakelijk is. _001
Locatie Aalsmeer:
06.45 - 07.30 uur Soest - Aalsmeer; binnendoor naar de A1 bij Baarn/Eemnes. Dan bij Muiden de A9 op en bij Amstelveen de A9 af om dan binnendoor naar Aalsmeer te rijden (Bloemenveiling FloraHolland)
16.00 - 16.45 uur Aalsmeer - Soest; de boven beschreven route maar dan tegengesteld uiteraard. Wil wel eens de N201 afrijden langs Mijdrecht, Vinkenveen, Loosdrecht, Hilversum en dan vanaf Hilversum via Baarn of Lage Vuursche naar huis. Rijdt leuker maar altijd vertraging bij Uithoorn en je gaat dwars door Hilversum. Deze route is 10 km korter in vergelijk met de route over de snelweg maar ik ben bij na een half uur langer onderweg. _002

Locatie Naaldwijk:
06.45 - 07.50 uur Soest - Naaldwijk; Binnendoor naar A27 (Maartensdijk). Bij knp Rijnsweerd de A12 op. Deze “afjakkeren” op de cruise control tot het Pr. Clausplein. Daar de A4 op om vervolgens de A4 te verlaten voor de N222 en de N222 tot het eind te volgen.
16.30 - 17.45 uur Naaldwijk - Soest de boven beschreven route maar dan tegengesteld uiteraard. Eigenlijk nog nooit een andere route gereden. Er zijn twee alternatieven. Alternatief 1; vanuit Naaldwijk de A20 op en deze volgen totdat de A20 overgaat naar de A12. Dan de route verder zoals boven beschreven. Lijkt korter (km’s) maar gezien de drukte op de A20 bij Ketelplein, Terbregseplein zal het meer tijd vergen. Alternatief 2; vanuit Naaldwijk de A20 dan A4 naar A15. Bij Gorinchem de A27 op en deze volgen tot afslag Maartensdijk (erg veel omrijden en druk).
Voor de broodnodige variatie wil ik wel eens op de terugweg bij Rijnsweerd de A28 op draaien om dan bij de afslag Soesterberg/Soest de A28 te verlaten en binnendoor naar huis te rijden.

Gr.
Henk

Afgelopen 2 jaar dagelijks van Almere-Stad naar Schiphol-rijk en weer terug…

Sinds kort Almere - 't Harde vv

AlmereBuiten…Aalsmeer v.v. (flora Holland) 4 dagen per week (100km p.d - hele jaar behalve als het ijzelt)

05.15 - 05.55 A6-A1-A9- afrit5 Amstelveen - legmeerdijk Aalsmeer
15.30 - 16.15 legmeerdijk - A9 oprit4 - A1 -A6 - afrit6 AlmereBuiten


[groet] , Willem

06.00 uur Haarlem-noord naar Amsterdam Sloterdijk via de N200/A200
15.30 uur van Amsterdam Sloterdijk naar Haarlem-noord via het Noordzeekanaal en Spaarndam. Lekker toeristisch :smiley: