Mijn woon - werkverkeer route gaat niet volledig over de snelweg. Ik zou kunnen (Belgie) Waregem E17 Aalbeke - E403
Ik rijd echter via de ‘kleinere’ wegen: Waregem, N357 naar Wielsbeke N327 tot in Tielt - binnenwegen naar Wingene en dan naar Ruiselede om nog een klein stukje E403 te doen die overgaat in de N31 en daarlangs ligt m’n werk ![]()
Van De Bilt naar Amersfoort over de A28, afslag Maarn, via Rondweg en Laan 1914 naar de Stichtse rotonde, Utrechsteweg, Emmalaan, Koningin Wilhelminalaan en eindpunt Stationsstraat (ik vertik het de trein te nemen, kantoor is 2 minuten lopen van Amf CS)
Of op de fiets via Bilthoven en Den Dolder, over een fietspad door het bos. Kom ik bij de dierentuin Amersfoort binnen.
Maar die tweede optie vraagt wel om veel zelfdiscipline sinds er een
voor de deur staat.
Groeten, Sander
Mijn route is van slaapkamer naar keuken en dan helemaal richting de woonkamer om mijn ontbijt met koffie te nuttigen.
Ik zou heel graag een woon / werk route rijden met RT maar als koos werkeloos zit dat er niet in ![]()
Groeten Ruud.
Mijn dagelijkse route is de A27 vanaf Bilthoven naar Oosterhout afslag 17 Vijfeikenweg , Rijksweg en weer terug uiteraard je kunt me tegenkomen tussen 06.30 en 07.30 of 10.30 en 11.30 in de ochtend of tussen 12.30 en 13.15 of 16.45 en 17.30 ’ s avonds.
Ik rij op een blauwe R1100RT
F
Dagelijks bij redelijk weer om 7.20 uur op de RT
van Leusden naar Harderwijk en om 17.00 uur weer terug
bij slecht weer en na de eerste strooibeurt met de auto en ook dan fluitend langs de file, want deze staat in de andere richting ![]()
veel rijplezier,
Ed
Ik zit nu op twee project-locaties Amsterdam, dus de dagelijkse route met de
voor zolang het niet sneeuwt of ijzelt is nu
6:45 vertrek
N206 van Zoetermeer richting Leiden
A4 naar Amsterdam
A10 en dan S111 of S102 naar de locaties waar ik dan rond 7:30 arriveer.
Terug ergens tussen 16:30 en 17:30 over dezelfde route.
's Ochtens Leusden - De Meern via de A28, A27 en de A12, afslag De Meern en het laatste stuk N198. s’Middags is de A28 een minder briljant idee en rij ik via de A12, afslag Maarsbergen en binnendoor via Woudenberg naar Leusden. Of neem eerder op de A12 de afslag Odijk, en via Cothen, Langbroek en voor Doorn heel erg binnendoor tot vlak bij Leersum, dan via Maarsbergen, Woudenberg naar huis.
Inderdaad, mijl op zeven, maar het waait zo lekker door ![]()
Ligt aan de werklocatie maar er zijn 2 versies:
1 = Oosterhout (NB) via de Vijfeikenweg riching Rijen, tussen 0700 en 0730. Terugweg tussen 1700 en 1730.
2= Oosterhout via de A27 en A58 onder Breda door richting de A16. Daarna de A58 richting Bergen op Zoom en dan afslag 30 Hoogerheide op de A4 richting Antwerpen. Heen tussen 06.30 en 07.30, terug 16.00 en 17.00 uur.
3 dagen per week Lelystad <=> Amsterdam-Noord via Oostvaardersdijk, stukje A6, A1 en A10 naar S116 A’dam-Centrum
2 dagen per week Lelystad <=> Nunspeet, via Dronten, Elburg, Doornspijk
Omdat ik mijn werktijden zelf kan plannen en niet van vroeg opstaan houd: ritten altijd na 9 uur 's ochtends ![]()
Egg
Ik denk niet dat iemand van dit forum me snel zal tegenkomen, maar mijn dagelijkse route (werkdagen) is: E314 Genk-Oost tot aansluiting E40 bij Leuven en zo naar Brussel waar ik de George-Henri tunnel neem naar Montgommery en daar richting het centrum. Ik kom terug gereden vanuit het centrum van Brussel, via de Belliardstraat naar de snelweg E40 naar Leuven. Van daaruit neem ik de E314 tot Genk-Oost.
Enkele dagen per week verlaat ik ter hoogte van Lummen de E314 om vervolgens de E313 te nemen richting Luik tot afslag Hasselt-Oost / Kortessem. De rest doe ik dan binnendoor.
Vanaf Assen Noord de A28 tot Utrecht daarna een stukje A27 tot aan de A12… gelukkig zit het er dan bijna op.
Afslag Houten en dan hebben we de 176km. er weer op zitten. Gelukkig zit ik in de onregelmatigheid en beschikken we over een “pied a terre” in Utrecht dus hoef ik deze trip maar zo’n 3keer p/w te maken. ![]()
De dagelijkse route is in de regel Harderwijk - Apeldoorn v.v. tijden willen nog wel eens wisselen.
Verder alle zakelijke ritten naar Leeuwarden, Zeist en Tilburg zoveel mogeljk op de RT. Als de tijd het toe laat kies ik een toeristische route, maar vooral in de ochtend kies ik de snelweg als snelste alternatief. met hier en daar een file ![]()
Heerlen-Heerlen.
Op de fiets, want daar wordt mijn RT niet warm genoeg van…
kent zeker geen mens,…maar toch;
's ochtens ca. 07:00h Holzhausern naar Zug of joggen of fietsen (8km)
's avonds 18:30h hetzelfde omgekeerd, joggen vaak met een wat grotere Boog (max. 20km)
zo blijf je slank en hoeft mijn RT niet zoveel gewicht te dragen ![]()
![]()