Waar wordt jij vrolijk van? Happy !!

@James: gefeliciteerd en veel sterkte de komende jaren met junior!

@Hans: bedankt, ik heb het weer behoorlijk druk en met bijna 4000km per maand op de motor wordt die ook weer eens warm :smiley:

James,

ik had er zowaar over heen gelezen, maar dit is toch absoluut iets om voor gefeliciteerd te worden, bij deze dus.
Dat de kleine lang en gelukkig mag worden, en we zullen hem wel zien op het RT-treffen 2030 ofzo… :mrgreen:

Groet, Aad

James, ook van harte gefeliciteerd vanuit Engeland!

[groet]

Bert M

James, Gefeliciteerd!

Doordat ik met een paar studiedagen opgezadeld werd, lees ik je prachtbericht nu pas!
Dus hierbij alsnog:

James, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jake! Trotse papa en mama! Big RT Smile

Leuk voor je Bert, een nieuwe baan.
And congratulations James…riding with two kids ain’t handy or get a sidecar :smiley:
IMG_1035.jpg
Waar ik blij van wordt??
Wanneer ik weer in de UK aan het rijden bent met mooi weer…zoals afgelopen weekend. En ik merk dat de Britten toch een stuk fatsoenlijke zijn dan hier. Ze gaan werkelijk opzij voor motoren en komen een praatje met je maken als je ergens stil staat. _004

Hey, was je naar de New Forest geweest? Vroeger ging ik bijna elke weekeind daar motorrijden- van uit Christchurch langs de heksendorp Burley en vaak lekker op de grass met een echte bier bij THe Red Shoot, Linwood. S’nachts reed ik in de kleine uren over de verlaten A31 van Southampton naar huis in Bournemouth- na een zwaar nacht in Southamptons Alternative Disco (the Nexus)- met de heldere lucht en tallose sterren als gezelchap in de gietzwart donker…
Brits zijn natuurlijk nieuwsgierig met buitenlanders- en zeker degene de op een motor een bezoek aan hun land uitbrengt. De Forest is bekend als een favorite voor motorrijders en mensen daar hebben geleerd goed met motorrijders om te gaan. Het is niet dezelfde verhaal over de hele land…

Misschien op een dag zal er ook een zijspan in de stal staan… maar nog lang niet!

Wat dacht je van deze? Hier wordt ik Vrolijk van Big RT Smile .

[youtube]https://youtu.be/P2aGS-cA090[/youtube]

In 2003 kocht ik een nieuwe R1150RT, reed er mee naar mijn toen 80-jarige vader, trok hem een leren jas aan, zette hem een helm op en zijn we een ritje langs de Vecht gaan maken, de man genoot! In de vorige eeuw had hij een JAWA 350 Californian waar hij met mij als peutertje, voor op de tank gezeten, rondjes om het huis mee reed. Daarna kwamen er meer kinderen, auto’s maar nooit meer een motor, tot die dag in in 2003. _004

Prachtig Bert . . . deze momenten zijn onbetaalbaar en staan in je geheugen gegrift! Big RT Smile

Hallo.
Waar ik vrolijk van wordt?
Dat mijn R1200RT mooi geladen staat in de garage,en dat ik morgenvroeg vertrek
naar Pfalzfeld(bij Koblenz)in Duitsland,helemaal binnendoor,en dat ze 23°C voorspellen,
daar wordt ik vrolijk van.
Salu.
Chris.

De geplande 550 km door de Eifel en Ardennen voor komend weekend, waarvan 235 km van de de RT FORUMTOUR Eifel-Ardennen 11 juli 2015.

Rob,

ga jij zo van Verviers naar Luik en dan naar de camping rijden? Dan is het wel donker voordat je aankomt :mrgreen:

Tot morgen.

Toch nog even gekeken naar de achterband vóór het vertrek naar Frankrijk. Best wel ver heen, vervangen dan maar. Wiel er af, beetje schoon gemaakt voor achter in de auto. Wat denk je: stukje ijzer in het loopvlak. Behalve versleten ook nog een beetje lek en een beetje gevaarlijk.
Als je dat op zondag constateert en je wil dinsdag vertrekken heb je toch een uitdaginkje. Dealer is te duur, Kenny dicht op maandag. Ben bij Baldé in Lunteren terecht gekomen. Gewenste band op voorraad, montage klaar terwijl u wacht. Daar was ik al blij verrast over, nog meer over de rekening. Michelin RP 4 GT inclusief een nieuw stalen haaks ventiel, zorgvuldig gemonteerd en dynamisch uitgebalanceerd voor € 180.

Daar wordt ik best een beetje blij van.

Het was deze week Blue Monday, het weer is somber, de zonnepanelen doen nagenoeg niks, de zonnecollectoren slaan ook niet aan en ik ben nog steeds werkloos! :imp:

Waar wordt ik vrolijk van? Nou van dit soort filmpjes! Iemand kan zijn droom uit laten komen, heerlijk! _004

Waar wordt jij vrolijk van?
Big RT Smile Big RT Smile

[youtube]rnGWtzZDraY&x-yt-ts=1421914688[/youtube]

Zit ook in een thuissituatie, en hoop op zon en warmer weer!
Denk dat het bij iedereen zo langzamerhand met de Motorbeurs in zicht begint te kriebelen, maar leuk filmpje.

Dat de dagen weer langer gaan worden en het voorjaar al weer een beetje in zicht komt…en ik al een heleboel routes klaar heb staan om te gaan rijden :mrgreen:

Hoi Baird/Bert,
Jammer dat je nog steeds geen werk heb- maar toch een mooie filmpje!
Ik begin februari met een bedrijf dat maakt medisch apparatuur voor de voorberijding van huidtransplantaties- en het is uiteindelijk direct dienst met de bedrijf, geen uitzendbureau meer. Daar wordt ik behoorlijk blij van!!!
Als klein minpunt, de bedrijf is op fiets-afstand, dus ik zal mijn RT minder gaan rijden…

je hoeft toch niet de kortste weg naar werk te nemen. :laughing:

Dat mijn zoon een mooie gebruikte Honda CBF 600 heeft gekocht - ‘een BMW vind ik nu nog een beetje een ouwe-lullen motor, maar als jij stopt wil ik de 1200RT wel hebben’ - en dat we straks in het komende seizoen lekkere tochten gaan rijden.

[groet]

Ik snap niet dat BMW motoren nog steeds geassocieerd wordt met “mannen van respectabele leeftijd motor” :laughing: