Waar wordt jij vrolijk van? Happy !!

leeftijdpolletje? :mrgreen:

Denk wel dat ik de gemiddelde een piep klein beetje omlaag breng :smiley:

Mijn zoon (23) heeft meermalen al mijn 1100 geleend omdat dat veel effectiever rijden was voor langere afstand als zijn eigen kawa (beginners) motor.

Helaas “moesten” we vandaag de afspraak voor vervanging van die kawa 440 afzeggen wegens >8 cm sneeuw (met bijbehorend zout) .
Maar de vulcan 800 classic staat al klaar bij motoport voor hem.

Dit weekend ben ik zeer vrolijk geworden doordat ik een mooie standplaats heb gevonden voor de motoren… eerst nog wat papierwerk in orde maken… Wordt vervolgd…

[groet]

Bert M

Ik ben dit weekend vrolijk geworden omdat de lady, blinkend, klaar is voor het nieuwe seizoen Big RT Smile

:smiley: Kwam deze tegen op FB, volg ze op en je wordt vanzelf een blijer mens :smiley:

gr. J :laughing: :laughing: p

Mooi Joop!
Ik hoorde van een Chinese ober die vriendelijk bleef tegen onbeschofte gasten, en gevraagd zei: “Ze hebben het zo nodig”.

Ik word blij van nieuwe motorplannen maken voor dit jaar. Ik wil dit jaar nog meer op de motor weg dan vorig jaar.
Leerpunt van 2014: Ardennen en Eifel zijn veel dichterbij dan je denkt!

Ik wordt vrolijk . . . . omdat er alweer . . . . .
€1.444,= in de CliniClownspot zit . . .

LEES HIER MEER >>

Ik word vrolijk omdat het wat langer licht blijft elke dag en omdat we dichter bij de vakanties komen. En tevens omdat we weer lekker naar Engeland gaan voor onze zomervakantie. En als ik dan weer lekker bezig kan zijn aan de motor buiten om de beurt weer uit te voeren krijg ik nog meer plezier. Misschien nog een weekendje Moezel met de motor tussen de vakanties door. Heerlijk ik geniet er nu al van. Big RT Smile

Voorpret is zo belangrijk :wink:

ben happy omdat ik elke dag op de motor zit en zo af en toe voor de baas ver weg kan(met de motor) en dus ook wel eens kan toeren op de terugweg als de tijd het toelaat :slight_smile:

Weekje Zillertal geboekt in een chalet. En als we dat gehad hebben zitten we al weer een stuk dichter bij de zomervakantie. Komt wel ongunstig uit met het treffen maar Oostenrijk blijft een land waar ik al jaren zeer veel van geniet. Big RT Smile

Ik wordt vrolijk als ik zie dat de planten en bloemen in de tuin uit de grond komen en het de motorritten weer kunnen worden afgewisseld met intermezzo’s op terrasjes _004 _004 _004
O ja: ik werd deze week ook blij toen ik mijn verlofrooster nog eens bekeek en zag dat ik 8 weken vakantie gepland heb. 1 week in maart, 4 weken in juni / juli en 3 weken in september/oktober

Luc

Inderdaad, eind deze week beter weer met zon. Ik ben blij dat de motor klaar en uit het vet is (letterlijk :slight_smile:).

Mooi! Wanneer gaan we? :laughing:

• 1 _004
    Mijn voornemens dit jaar is niet alleen Eifel en Sauerland maar o.a. ook de Dolomieten staat op het programma, samengevat veel leuke kilometers Big RT Smile

Gr Bas

Ik geef wel de aftrap.

7 maart 2015 de eerste toerrit van het jaar naar de Ardennen of de Eifel.

Ik zal 'm ook even bij de gezamenlijke initiatieven zetten.

Kan iedereen die dat wil live zijn of haar aankopen van de motorbeurs laten zien :smiley:

Groet, Aad

Aad daar wordt ik vrolijk van _004

Hij staat.

Gr Bas

Even checken met het thuisfront…

7 maart maar eens beginnen? Ik ga de thuisagenda checken.
Voorkeur is om vrijdagavond al naar Heerlen e.o. te rijden en daar een hotelletje te pakken. Idee?