Treffen organiseren in het Zuiden *Versie 2* 4 oktober 2009

Nadat ik het hele verhaal gelezen heb op de draad “Treffen organiseren in het Zuiden” en de conclusie was dat er eigenlijk niets concreets gebeurde neem ik hierbij het volgende initiatief:

Op Zondag 4 oktober rijden we een aangepaste versie van de Mergellandroute.

info:
Datum is gekozen om dat Peijsj die voor gesteld heeft.
Gekozen is voor de Mergellandroute om die reeds genoemd was.
Route is aangepast met een ander startpunt dan de route op http://www.gpstracks.nl/motorroutes-nederland.php?id=270" onclick="window.open(this.href);return false;
De route is via mij in Garmin GPS formaat te krijgen, 117 km.
Voor de GPS Newbies doe ik er een handleiding bij hoe een route te laden, herberekenen etc.
Ik heb geen papieren routebeschrijving voor een route rol, als iemand die wel heeft van de normale Mergellandroute kan die er misschien een aantal kopiëren.
Verder suggesties zijn welkom zoals plaats voor lunch, etc zolang dat geen grote wijzigingen geeft in genoemde toer.

Ieder RTForum lid is welkom en kan zich bij mij aanmelden via de mailknop, mailonderwerp “RTForumToer”, terugkoppeling vindt plaats via @mail, dus zorg dat je mailadres er in staat!
Als de groep té groot dreigt te worden zullen er meer voorrijders nodig zijn, graag aangeven of je daarvoor beschikbaar bent. De groepgrootte per voorrijder is maximaal 10, i.v.m. rijden in steden etc.

Aanmelden kan tot 30 september, 1 oktober gaat de mail de deur uit.

Laat maar eens horen wie er meegaat,

We zijn pas met 7 man, kom op , dat kan beter !!

Hallo,
Zet eens op de site de namen van de (deelnemers).die zich in principe hebben aangemeld.

Mocht je een indruk van het Mergelland willen krijgen, dan klik op de volgende link: http://www.bmwrtforum.nl/forum/viewtopic.php?f=28&t=680" onclick="window.open(this.href);return false;

Vrijdag j.l. zelf vrijwel dezelfde tour gereden. We hebben toen hier geluncht.
Ligt precies op de route, is gezellig, niet duur en heeft ruim parkeergelegenheid voor motoren.
Helaas kan ik 4 oktober zelf niet dus wens ik de deelnemers veel plezier en mooi weer.

Groetjes,
Hub

Ook een aanrader (en op de route) : http://www.smockelaer.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

In ieder geval fijn dat het er toch van gaat komen :slight_smile:

Groet, Bert

Moet helaas werken dat weekend. Had het wel erg leuk gevonden maar denk niet dat mijn baas het goed vind dat ik tijdens werktijd mee ga rijden.
Volgende rit dan maar! Veel plezier in ieder geval.

t’ is heel erg jammer maar ik ben dan in de buurt van Granada en Cordoba, wens jullie een hele mooie dag. :smiley:

Ben

Even op en neer is zeker geen optie?

Ok,tussenstand is 9 man, mee gaan Bert Bruls, Hans Döppen, J. Tosses, Jan Peijs + motormaat, Leon Lux, Lex Versantvoort en Peter van Waveren. Bij deze groepsgrootte kunnen we gewoon afmeren bij een van de genoemde uitbaters voor een lunch. ik zal deze waypoints nog in de route zetten.

Als er meer nieuws is laat ik het wel horen, op veler verzoek zal ik de GPS route vast doorsturen,

Ik houd altijd alle opties open :wink: maar mijn echtgenote doet dat vast niet :O .

Ben

Heb je de route al doorgestuurd. als we volgende week zulk weer hebben dan treffen we het.

Met vr gr
han

Kan er nog een Newby bij :confused::

Gewoon even mailen naar topicstarter en het zal wel goedkomen :slight_smile:

Groet, Bert

Tis al geregeld :wink:

Beste medetoerders,

Iedereen die zich opgegeven heeft om mee te rijden heeft inmiddels een mailtje gekregen met daarin de gegevens, even checken of het binnen is. We zijn inmiddels met 11 personen.

Mochten er verder nog liefhebbers zijn dan krijg ik wel een mailtje,

Hier kunnen jullie de komende dagen spieken wat voor weer het wordt:
http://www.meteomaastricht.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Mijns inziens de beste voorspeller voor de hele route :wink:

Maar dat komt wel goed.

Bert

Hallo,

Wie rijdt er met een duo passagier (dames)

met vr gr
Han

Misschien wel! Doe mij maar eens het fotoboek toekomen, uit welke dames ik kan kiezen :O

ha…ha…ha… (ik hoop dat m’n vrouw dit niet leest, anders mag ik niet mee) :smiley: