Misschien wel! Doe mij maar eens het fotoboek toekomen, uit welke dames ik kan kiezen
ha…ha…ha… (ik hoop dat m’n vrouw dit niet leest, anders mag ik niet mee) [/quote] [/quote]
Ja maar wie zegt dat de dames dan jou foto zullen kiezen
Ik wilde weten wie neemt zijn vrouw/vriendin/buurvrouw mee. in het geval er alleen mannelijke deelnemers zijn kom ik alleen en in het andere geval zou het kunnen zijn dat we samen komen.
Zo te lezen wordt jullie uitstapje in het zuiden een jongensuitje.
Ik wens jullie veel plezier een mooi weer toe en verwacht natuurlijk wel een leuke fotopresentatie.
Wie voelt zich geroepen om het fotogebeuren te coördineren? Account aanmaken waar een ieder zijn foto’s op plaatst, selectie maken en op het forum plaatsen.
Verder het verwachte weer:
Meteo Maastricht:
Verwachting t/m maandag 5 oktober 2009:
Langzaam wordt duidelijk dat we in de maand oktober zijn beland.
Zaterdag zal het voornamelijk zwaar bewolkt zijn, meestal is het zo goed als droog maar soms kan er toch een beetje regen uit de bewolking vallen.
Het meest opvallende zal de wind zijn, deze wakkert aan tot vrij krachtig (windkracht 5) en er worden windstoten verwacht die tot rond 60 km/uur kunnen halen. Zondag wordt het wisselend bewolkt met later ook een paar buien, een enkele misschien gepaard gaand met onweer, het blijft nog vrij winderig.
Maandag wordt het rustiger en droger met een afwisseling tussen wolken en een paar opklaringen.
In deze hele periode worden de middagtemperaturen tussen 14 en 17 graden verwacht, samen met de stevige wind zal dit voor het gevoel toch een stuk frisser zijn dan we de laatste tijd gewend waren.
Ondanks vragen van enkele van jullie zie ik geen enkele reden om het niet door te laten gaan,
Begin september plaatste ik dit al in het andere topic:
Vanaf 1 oktober wordt de weersvoorspelling redelijk betrouwbaar. http://www.meteomaastricht.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gewoon 4 oktober vrij houden en Vrijdag 2 oktober definitief beslissen om te gaan rijden :
Ik heb het volgende weer besteld: 18 graden, licht bewolkt, lekker briesje, paar spatjes regen en een waterig zonnetje
En wie zit er nu beter beschermd als een RT rijder ?
Nou voor mij niet hoor. ik rijd voor mijn plezier en in de regen rijd ik niet met plezier je hebt veel minder zicht en dat niet alleen voor mij maar ook voor de medeweggebruikers waardoor het allemaal net minder leuk wordt. (voor mij dan) de wegen worden glad bij verkeerslichten (olieplasjes) Als het al regent voor vertrek blijf ik thuis. als het onderweg begint te regenen dan zij het zo.
Maar als het er onderweg naar uit ziet dat het blijft regenen dan ga ik echt geen tourrit vervolgen dan stop ik ergens of rijd via de snelste weg naar huis.
Kou vind ik niet erg.
En ja hoor je mag me een watje vinden.
Als ik water leuk vind, had ik wel een boot gekocht of een snorkel met zwemvliezen.
Geen misverstand hoor, iedereen moet lekker doen wat hij wil.
Neemt niet weg dat ook in onze mororclub de meeste mensen denken zoals jij.
Indien op Buienradar het er op lijkt dat het gaat regenen dan gaan ze niet meer.
Ik baal daar dan erg van, mede reden om zelf een navigatie te kopen om dan toch de rit te kunnen rijden.
Want wat blijkt, meestal is er prima te rijden en van een buitje smelt je niet. Op onze BMW blijf je trouwens nog droog ook.
Natuurlijk ga ik liever met fraai weer maar ik laat mijn lol niet door een bui vergallen. Zou betekenen dat je in de herfst en winter niet veel aan rijden toe zou komen. Moet er niet aan denken.
Mocht hert zondag regenen dan zal ik aan je denken (als het door gaat maar wat mij betreft dus altijd…)
groet
Jan