Er zijn ook alternatieven, zoals degene van RAM Mount, LifeProof, Aryca, Griffin Survivor en Otterbox, om er maar eens een paar te noemen waarmee ikzelf ervaring mee heb.
En ook door diverse overheidsdiensten gebruikt worden.
Het is maar wat je er van verwacht en welke eisen je stelt (zelfs bepantsert is mogelijk!) maar vergelijkbare opties zoals de aangeven smartphone houder van Herrn. BMW kan inderdaad goedkoper en net zo effectief of soms zelfs beter.
Maar in dit geval vermoed ik dat deze houder primair gericht is op degene met een BMW NAV 5 houder maar toch liever hun smartphone als navigatie-middel willen gebruiken. En voorzien van de nodige gemakken zoals “naadloze” integratie zoals stroomvoorziening en zo.
Tegen een prijs, dat dan weer wel.
Ik hang mijn Garmin Virb aan de zijkant van de Tupperware met een zuignap van RAM. De Virb is iets zwaarder dan de Samsung. Heb er altijd een zekerheidslintje aan maar dat is nog nooit nodig geweest.
Als de ondergrond een beetje vlak en schoon is moet het lukken. (Ik zet hem ook wel eens op de zijkoffer: gaat ook goed)
Ik weet niet welke zuignap je op doelt, maar degene van RAM-Mount is in mijn ervaringen inderdaad ook stevig & sterk genoeg om met een actie-camera mee rond te toeren.
Zelfs op de 4-wielige.
Dat is volgens mij degene die Mootje1200 aanhaalde?
PS: InterPhone is een Italiaanse firma
Mijn algemene tips, na vele ervaringen;
Kies altijd liefst bij een dergelijke oplossing die jou specifieke telefoon met naam en toenaam noemt!
Anders krijg je de mogelijke situatie dat net bij jou telefoon een dergelijke oplossing net niet goed wilt sluiten of net ff te krap zit.
Of, dat je met meegeleverde opvul-schuimen velletjes je te ruimte telefoon moet opvullen om een beetje “snug fitting” in de behuizing te krijgen.
Wat ansicht prima kan werken, totdat je na de tig-ste keer je telefoon die schuimen velletjes zo vaak heeft samengedrukt dat de veerkracht verloren gaat.
Dan zijn er nog oplossingen die werken met rubberen spanbandjes e.d
Helaas blijken die in de praktijk nogal eens door weersinvloeden vroegtijdig te falen.
De bodemlijn:
Wil je een goede behuizing die (ook) stevig genoeg is op de motor en tegen een stootje kan, is dat niet goedkoop.
Goedkoop is duurkoop, als je ff niet oppast. Hopelijk niet ten koste van je telefoon.
Probeer het liefste een dergelijke oplossing van tevoren uit met jou specifieke telefoon of kijk naar de retour-mogelijkheden vóór de koop (en geld-terug e.d.).
Inderdaad dezelfde waar mootje mee kwam, past echt geen S6 edge PLUS in.
Inspecter Gadget, weet jij een een waterdichte houder voor mijn S6 PLUS. Ik vind die jij hebt goed, maar ik rijdt ook in de regen en dan wil ik mijn gsm graag droog houden