Degene van InterPhone hebben een zogenoemde klik-en-schuif systeem, die je wel vaker bij gsm-houder fabrikanten gebruikt ziet worden (voor de 4-wielige). Zoals de zuignappen, zwanenhals-houders, luchtrooster-klemmen en zo voort.
Naar wat ik begrepen heb, zit bij deze InterPhone kit een ronde-buis klem(metje), voor gebruik met een diameter van 12-30 mm.
Ik heb zelf geen ervaringen hoe stevig het zit op een motor, maar in de 4-wielige zit het behoorlijk stevig.
Maar je krijgt bij deze kit ook een veiligheidskoord.
En eventueel kan je er een gaatje in boren, ram-balletje met moertje monteren en het zo meer “universeel” maken.
Gebruik zelf een Redpepper case met mijn Note 3 icm een rammount en grote X-grip met 3cm arm. Werkt super. Case is niet duur en makkelijk te wisselen met m’n dagelijkse case en verkrijgbaar voor de wat gangbaardere telefoons:
dank je wel voor je reactie, maar de S6 edge plus zit er geen case bij, de oplossing van Inspector Gadget is nog de beste optie, maar beide items aanschaffen is net zo duur als een losse navi kopen. Is voorlopig nog een puntje. Ik ben er nog niet uit.
Als ik mijn familie-lid, die toch redelijk technisch is, altijd zo enorm zie kl…ten met de navigatie op de telefoon (en ze heeft meerdere), ben ik blij dat ik een gewone “losse” navigatie gebruik.
Excuses, over het hoofd gezien dat het om een s6 Edge gaat. Wellicht is zoiets dan een beter idee:
S6 Edge Swimming Waterproof Case - http://s.aliexpress.com/FnyyeEV7
Dank je wel voor het meedenken, maar bij die Aliexpress, is mij niet duidlijk of hij om de Edge plus past. Als je de afmetingen van het pakje ziet. Kan het niet kloppen, het pakje is kleiner dan mijn gsm. Bij die andere heeft hij alleen voor de Iphone 6s plus een case.
Het blijft een lastige zoektocht, maar het houdt je wel bezig…