RT van Thunderbolt Grey naar Sydney blauw.

Hij is zeker mooi Jeroen en dat 'ie lekker rijdt neem ik direct van je aan! Houdt dat “zeer blije mens” gevoel zo lang mogelijk vast. Dat zijn de momenten waar het om gaat in het leven! Big RT Smile

Sterkte met je verdere herstel! _004

[groet] Eilert

Met de donkerkleurige (zwarte?) accessoires, zoals velgen, kleppendeksels en overige stroomlijndelen vind ik deze van jou ook wel heeeel mooi.

Wobbert (Robert) was mijn inspirator. Had zelf nog nooit bij spuiten stil gestaan. Het grappige is dat wij nu allebei toch zeer unieke fietsen hebben, Robert met antraciet accenten, ik met zilvergrijs. Het is absoluut een onnodige luxe, kleurtje veranderen, maar dan weer wel eentje waar ik persoonlijk echt heel erg van kan genieten!

Vandaag mooi tochtje gedaan met in totaal 6 BMW Motoren. 3 x R1200RT (3 verschillende generaties), 2 x R1200ST en 1 x R1200CL.

Paar mooie foto’s van het spul gemaakt:

Vindt de nieuwste LC zo met die goudlook best fraai. Viel me vandaag pas op dat ie wel minder kuipdelen heeft dan de variant daarvoor. In het blauw miststaan ze trouwens ook niet:

Maar dit lijken me gevalletjes “Special Edition”.

Over blauw gesproken, voor vertrek hadden we er “4 op een Rij”:

Route ging door het groene hart, prachtig. Mooie plaatsjes als Haarzuilens (wist niet dat dit zo schilderachtig was, met die middeleeuwse pandjes in uniforme kleurstelling) en Haasdrecht (moet biechten . . . nog noooooooit van gehoord…) :unamused:

Veel geluk gehad met het weer, net steeds achter de buien aan, wel heel veel water hier en daar op de weg. Laatste stukje door Zeist dan weer wel een beste bak water over de kop gehad.

Bij thuiskomst nog een paar foto’s van de twee blauwe RT’s:

Vindt de zilvergrijze luchthapper ook wel fris eigenlijk. Misschien dat ik t.z.t. nog op jacht ga naar een sloop exemplaar en kijken of ik dat kleine stukkie kan wrappen of zelf spuiten. Lukt het niet, jammer dan, lukt het wel, kan ik eens wisselen.

Top dag gehad en me gezegend gevoeld dat ik weer volop van motorrijden kan en mag genieten!

Oh ja, ondertussen heb ik nog maar 3 schroeven over van het spuit project. Gisteren de boel nog maar eens los gehaald en gezocht naar lege gaatjes. Vond er 9. Vandaag nog een gouden tip om er nog 2 kwijt te kunnen. Heb uiteindelijk in het hele project tegen de 60 - 70 schroeven los gehad. Dat er nu 3 over zijn lijkt mij geen kwaad kunnen. Ga in ieder geval niet de hele fiets weer daarvoor uit elkaar trekken. Er rammelt niets en ik ben ook geen onderdelen kwijt geraakt. In één moeite door de blokjes waar de koffers op rusten voorzien van een laagje tochtstrip zodat het spul wat minder speling heeft als het er op zit.

Ritje richting Raalte gedaan, best geinig plaatje zo:

Jeroen, vraagje.

Waarom heb je jou topkoffer ook niet blauw gespoten?

Gr. Hein

Vond de verhouding zilver/blauw dan wat te veel naar het blauw overhangen. En zo is ie ook een mooi setje met de ST. Daar had moeders het nodige in te brengen voor de kleur van haar topkoffer en zij wilde, ook wegens lijn en verhouding, liever een zilveren deksel. Dus i.p.v. mijn deksel blauw is haar deksel zilver gespoten.

Wij vinden het mooi zo.

Groet,

Jeroen