Dames en Heren van de organisatie en mede forumleden,
Hartelijk bedankt voor deze grandioze dag, het was ons eerste treffen en het was onvergetelijk. Volgend jaar zijn we zeker weer van de partij
Hans en Paula
Dames en Heren van de organisatie en mede forumleden,
Hartelijk bedankt voor deze grandioze dag, het was ons eerste treffen en het was onvergetelijk. Volgend jaar zijn we zeker weer van de partij
Hans en Paula
Zo’n beetje alles wat er te zeggen valt is al gezegd, en toch voeg ik mijn reactie graag toe:
Organisatoren, BEDANKT, het was
![]()
Leuke locatie, heerlijk weer, prachtige route en veel RT’s in allerlei geuren, kleuren en smaken:

Ook dank aan Joop, Stefke en Robi - lekker gereden met z’n viertjes.
Tot volgend jaar !
Top rit en dag gehad, mooie stukken gezien waarvan het meeste al eerder onder de wielen was geweest. Maar verrassend genoeg toch ook weer nieuwe en leuke stukjes bezocht die voor herhaling vatbaar zijn. Voor mij was het
ook zeer geslaagd!
![]()
Ik sluit me aan bij de vele positieve berichten. Het was een topdag, goed georganiseerd, en altijd weer leuk om nieuwe forumkennissen te leren kennen. Hier een paar foto’s van mij: https://plus.google.com/photos/100857661054393097643/albums/5869556625233821425?authkey=CPO5xY6ji5aIeQ.
Ook ik heb genoten van deze geweldige dag en route, allemaal wanzinnig bedankt voor alle moeite.
Vanavond ga ik even de fotos die ik heb gemaakt nakijken en online zetten ![]()
Groetjes
Ercan
Nou Moe,
Alles wat ik wilde zeggen, is al gezegd. (Eh, Jos: moet dat laatste nou met dt…?)
Dus rest mij alleen maar te melden (en daarmee verval ik in de herhalingen), beste organisatie: wat hebben jullie voor een prachtige dag gezorgd!!!
![]()
En dan die overhandiging van de cheque: he-le-maal goed!! Onze kleindochter zal van de knuffel genieten.
Maar ook:
locatie op niveau/prima koffie/heerlijk gebak/wondermooie route/geweldig aardige mensen! ![]()
Zelfs het weer hadden jullie prima geregeld!
En tot slot die “broer” van Gerard Cox van de bediening: hij wist ons over te halen om 's avonds toch nog te blijven eten…
We hebben genoten in optima-forma! Chapeau! ![]()
Volgend jaar weer???Tuurlijk!!!
Have a nice day,
Therese & WernerB
Súper veel dank… Jos… organisatoren… mede-deelnemers… ![]()
't
was in 1 woord ge-wél-dig… thanx all!!! ![]()
René
Mijn eerste treffen ooit! Wat een ontzettend leuke dag gehad zeg.
Helaas moesten we net na de lunch onverwachts ommekeer maken maar genoten hebben we! Als het volgend jaar weer zo goed georganiseerd wordt zijn wij er weer bij ![]()
Een dikke
voor de organisatie!
We hebben afgelopen zondag weer genoten van het jaarlijkse RT treffen. Met dank aan de organisatie want de ontvangst door de dames was weer bijzonder gastvrij en gezellig. Ook dank voor de geweldige route, zo knap om na zoveel bochten toch nog een verassing weten in te bouwen voor het laatste stukje. Kortom fijne dag gehad met spannende dijkjes en leuke nieuwe motorvrienden.
Ik heb echt weer genoten van deze perfect georganiseerde BMW-RT dag
.
Met een aantal van het Almere zwaantje en leuke groep geformd met 1 motor van Esdert en Marieke uit Den Haag.
De route was geweldig en af en toe bij een bocht ook spannend om te ervaren wat daar nou weer achter lag en/of achter vandaan zou komen.
Gelukkig een perfecte en probleemloze rit gehad met onze clubje van 5 en af toe 8/9 motoren.
Ik wil hierbij de organisatie dan weer hartelijk bedanken voor deze geweldige dag, en graag tot een volgende rit of ergens anders uiteraard.
Jan Edens, Almere-Haven ![]()
Nogmaals mijn link naar het (nu) openbare album met enkele foto’s: https://plus.google.com/photos/100857661054393097643/albums/5869556625233821425
Ook voor mij was het mijn eerste RT treffen, en ik moet zeggen “PERFECT” complimenten aan de organisatoren en mede rijders voor deze gezellige dag.
Leuk om te zien de verschillende routeberekeningen van de verschillende navigatie systemen … op sommige kruisingen gingen rijders links of rechts om z’n 100m verder weer bij elkaar te komen.
Gaaf om z’n sliert RT’s te zien rijden ! Bedankt ! ![]()
Organisatoren bedankt en de dames bedankt voor de leuke ontvangst, het was weer een geweldige dag en het was weer genieten.
Groeten Lexrt
![]()
Beste Jos,
Hieronder de link van mijn genomen foto`s… Nogmaals allen bedankt voor deze mooie dag! ![]()
Groetjes
Ercan
Prachtige serie, Ercan . . . . . ![]()
En tot slot die “broer” van Gerard Cox van de bediening…
Have a nice day,
Therese & WernerB
Hihi, viel jullie dat ook al op…?
Vanuit Oosterhout ook een dikke proficiat voor weer een TOP
! Ik heb genoten en weer leuke mensen ontmoet. Prachtig weer en mooie route.
Tot volgend jaar! ![]()
+1 Alle mooie comments
Mooie weer, leuk om nieuwe RT-rijders te ontmoeten, VERBLUFFENDE MOOIE ROUTE!
En nog een plus voor mij- Kasteel de Haar ontdekken- ik had nog tijd over om een snel rondje van de Elfia Fantasy Fair te maken! Heel leuk- op agenda gezet voor volgende jaar- en een rondleiding aan de Kasteel ook voor de toekomst gepland!
Hartelijk bedankt aan Jos de andere organisatoren- top werk gedaan, heren en dames!
![]()
Hoi, organisatie RT Treffen,
Iedereen, die op welke wijze dan ook, zijn of haar steentje heeft bij gedragen aan deze prachtige en gezellige BMW R RT dag,
in woord -----geweldig-----.
Hartelijk dank, en volgend jaar ben ik zeker weer van de partij.
Ad
Hey Ercan, volgens mij kunnen wij jou wel aanstellen als de “hoffotograaf” !!! Mooie serie ![]()
Geweldige motor dag gisteren, mooie tocht met veel zon.
Het zwaantje vanaf Breda was ook al een toertocht op zich, bedankt iedereen. Ik heb er van genoten
Cees