Een top dag!
Alles klopte, de stemming, de route en zelfs het weer!
Prachtig dat een mooie cheque overhandigd werd aan de ambassadeur van de cliniclowns, we hebben de witte muis een mooi plekje gegeven.
Hulde alweer aan de organisatie, en op naar het tweede lustrum.
Organisatoren van het Treffen 2013 bedankt , wat een super ontvangst met een overhandiging van een prachtig bedrag aan stichting clini clowns .
De daaropvolgende rit langs o.a de vecht was erg mooi , en we hebben ons onderweg een tennisarm gezwaaid naar andere motorrijders .
Een formidabele zwaan, een formidabel ontvangst, een formidabele route, formidabel weer. Kortom: Een super schitterende dag beleefd. Super compliment voor de organisatie .
Zo, weer veilig thuis na een zeer geslaagde dag. Gereden met een leuke groep mensen: Ercan, Jan, Cees, Simon, Ron en Han. Organisatoren bedankt
Nu voetjes omhoog en Feyenoord zien winnen. Wat kan een weekend toch mooi zijn.
Het was weer een fantastische dag welke mogelijk is gemaakt door een fantastische organisatie.
Een hele mooie route, goed weer en gezellige mensen hebben deze dag weer een toppertje gemaakt.
Ook weer veilig en behouden thuis… weer een geweldige dag, mooi cadeau voor de cliniclowns, leuk een aantal BMW rijders weer eens te zien… de 5e keer voor mij, de EERSTE keer voor Nina En ondanks de kou (NOU JA ! ) vond ze het ook leuk !
Topcondities vandaag. Een aantal nieuwe mensen leren kennen, waaronder een aantal van het Zwaantje Twente en Almere = .
De dag en route hoofdzakelijk doorgebracht met AG Verhey, Stefke en Robi. Heren bedankt voor een gezellige dag, en het veilige rijden.
Bij deze wil ik het Orga-team(Jos + handlangers en de dames niet te vergeten) bedanken voor het organiseren en het uitzetten van(en ik denk dat ik niet ver mis zit) “DE MOOISTE ROUTE VAN NL”.
Ondanks bijna alles 60 km/h weggetjes, echt subliem om te rijden; wat een prachtige omgeving
Joop
Ps. Deze route ga ik samen met m’n boswachter deze zomer nog eens rijden…
Weer thuis. En na de hond uitgelaten te hebben ben ik gaan zitten en heb deze dag weer opnieuw de revue laten passeren.
Jullie, als organisatie, hebben een overeenkomst met de cliniclowns. Als ik zie hoeveel mensen er met een lach van oor tot oor rondreden…
Maar goed, zonder dollen… Dank jullie wel voor het vele werk, de risico’s de organisatie kortom deze schitterende dag !!!
Inderdaad een prima dag vandaag. Begonnen als kleine eenling op een tankstation bij Muiden en groeide uit tot een zwaan van formaat.
Ter plaatse aangekomen waren we zeker niet de enige, een veld vol met RT’s, en een paar anderen. Ook leuk.
Met gezellige mensen gepraat, koffie gedronken, appeltaart naar binnen gewerkt en dan een mooi moment, het overhandigen van de cheque aan Cliniclowns
En toen de rit, mooie omgeving, prettig gezelschap en een knorrende RT, wat wil je nog meer? Nou, misschien een navigatie die het niet vertikt andermans route te rijden Gelukkig Rt’ s genoeg om achteraan te rijden.
Prima gelunched in Het Wapen van Haarzuylen. Vervolgens werd forumlid Veteraan bereid gevonden ons verder de weg te wijzen. Sommige weggetjes waren echt smal, het zwaaien werd bijna een high-five
Heb het erg naar mijn zin gehad, tot een volgende keer.
Groeten,
Frans
Een geweldige dag gehad, leuke mensen ontmoet, en een hele mooie route gereden waarvan ik zeker weet dat hij nog een keer (doordeweeks) gereden word met moeders achterop…
Ook namens de jongste (?) deelnemer
hartelijk bedankt voor al het werk dat overduidelijk in deze route heeft gezeten…
Met hartzeer zat ik tussen jullie met mijn kunststof verband aan de voet. De BMW ondertussen als een puzzel in de garage. het kon moeilijk pijnlijker. De ontvangst was super, de rit weet ik dus niks van en rond 17u nog even een maaltijdje voor het naar huis gaan. Wat ik spijtig vond was de reactie bij het binnenkomen van een horecamedewerkster, “hoort u ook bij die motorbende”? Dat, en de nogal harde wijze waarmee de uitbater / golfclubbestuurslid (?) na het vertrekken van de meeste motoren 's middags ‘zijn’ parking kwam opeisen voor ‘zijn’ ‘opengolfdag 2013’ gaf me toch het vreemde gevoel dat we op de juiste plek maar op het verkeerde moment daar waren. Bij het buitengaan was er dan bij het afrekenen nog wat gezeur onder de horecamedewerkers over de weinige eters van die ‘motorbende’ dus hopelijk wordt het afrekenen van het evenement voor onze organisatoren geen ramp! Dames en heren jullie hebben alles gedaan om er een fantastische dag van te maken, de zon deed lekker mee en hopelijk tot volgend jaar met een rijdende motor en geen onderdelen aan mijn lijf in een hospitaalverpakking!