Heerlijke dag gehad, geweldige route, mooi weer, leuke mensen. Eten was heerlijk, wat meer moet ik zeggen. Zat nog even na te denken maar kan niets negatiefs bedenken
Even een sfeerimpressie van vandaag. Ik doe niet aan camera’s aan boord en op m’n helm en zo, dus het zijn foto’s uit stilstand. Maar we zijn langs trajecten gekomen waar ik bijna spijt heb dat ik niet rijdend foto’s kan maken!
Hartelijk dank voor alle hartverwarmende reacties. Wij vinden het altijd leuk om dit te horen. Hopelijk is iedereen ook weer goed thuis gekomen, want tijdens de tourrit lijkt het me dat alles goed gegaan is.
We hadden bij mijn weten een pechgeval in de vorm van een lekkende keerring . . . Kenny en de Wegenwacht hebben dit helemaal opgelost . . .
Ook wij hebben als organisatie erg genoten hoewel ik het jammer vind dat je niet iedereen even kunt spreken.
Moe maar voldaan . . . . . nog even alle foto’s online gezet.
Kenny, Harry, Han, Peter, Dave, Walter, Claudia en Maaike . . . . THANXXXX !! en natuurlijk onze kleindochters die de cheque mochten overhandigen . . .
Bedankt voor deze voortreffelijk georganiseerde dag. Prachtig weer, prima locatie, geweldig samengestelde route in een heel mooi stukje Nederland, en allemaal vrolijk kijkende RT-rijders. Leuker kun je je zondag toch niet doorbrengen. Heb de route gereden met een aantal zuiderlingen en het ontzettend naar mijn zin gehad. Ben er volgend jaar beslist weer bij.
Wij hebben ook een prachtige dag gehad. Onze eerste meeting heeft meteen een superindruk achtergelaten.
Organisatie, bedankt! Het was gezellig!
Arjan bedankt voor het voorrijden (sorry dat we afhaakten bij een terrasje) en Aadz voor het volgende gedeelte voorrijden en de gezelligheid.
Wellicht tot de volgende…
Wat een prachtige route zeg! Ik dacht het groene hart te kennen, maar heb weer hele nieuwe stukken ontdekt. Geweldig!
's Ochtends al een mooie zwaan gereden, bedankt Baird.
Weer veel bekende en nieuwe mensen ontmoet, en dankbaar gebruik gemaakt van de services van Dave.
Ik vond het na 14:00 uur wel erg druk worden op de (smalle) route en heb hem niet helemaal uitgereden, maar dat houd ik tegoed.
Organisatoren bedankt voor weer een prachtige, gezellige en perfecte RT Treffen.
Prachtige dag, goed georganiseerd en een goed gevoel overgehouden aan de cheque voor de cliniclowns.
Alles is hiervoor al gezegd, maar de organisatie verdient écht alle complimenten. Al die stoere, brede motormannen en -vrouwen…
Stiekum ben ik nog wel een beetje nieuwsgierig hoeveel knuffels er nog verkocht zijn. Mijn vriendin was in ieder geval blij verrast met de lieve knuffel, dus… 2 goede doelen in één klap
Wat mij betreft dus voor herhaling vatbaar !!!
Groet,
Jaap
Ps. Met dank aan allen die deel uitmaakten van ‘zwaantje Almere’. Dat was al een feest op zich
Jammer dat we elkaar even gemist hebben. Had je graag nog ff gesproken.
Dat over die “motorbende” moet je in Amsterdam gewoon met een grote korrel zout nemen , hoor. ZE bedoelen het niet kwaad, weet ik als Amsterdammer te zeggen . . . .
Zo wat een geweldige dag was dit. Vanochtend samen met Joop vertrokken richting Zwolle, vervolgens naar Lelystad en Almere. En daar rijd je dan op de A1 met voor je een file aan RT’s en in de achteruitkijkspiegel hetzelfde. Geweldig! En dan die rit door het mooie groene hart van Nederland. Ik heb in ieder geval genoten van de omgeving, het weer, ja… van alles.
Dank aan de organisatie die dit heeft mogelijk gemaakt.
Ja, alles klopte weer…
behalve de gps af en toe(of de berijder) maar we zijn er gekomen, mooie rit.
Zie dat Wildripper de banner bij de ingang ook opgemerkt had, die zag er prachtig uit!
bedankt voor de fijne dag
Het was een superdag! Leuk zwaantje vanaf Nieuwerkerk en toen al een klein stukje van de route (Meije)! Alle lof voor de organisatie! We hebben weer een mooi stukje Nederland gezien
Na de wat langere pauze in Breukelen, hahahaha, als voorrijder gefunctioneerd tot wij weer aansluiting verkregen met de groep voor ons. Daarna jullie weer verlaten om verder op aan te sluiten bij een andere groep. Onze grootste zorg als organisatie was dat kleine onderlinge verschillen in de navigatiesystemen voor verwarring zouden kunnen zorgen. Ik heb stellig de indruk dat daar waar er kleine verschillen waren dit niet tot problemen heeft geleid.
Een goede voorbereiding en nader afstemmen van de route op verschillende navigatiesystemen heeft blijkbaar gelukkig bijgedragen tot een “begrijpbare” route voor de verschillende navigatiesystemen (behoudens die systemen die spontaan uit gingen)
Dus ja, het was opnieuw een mooie en fijne RT Forum Treffen dag, die kan weer in het boek als zijnde een succes!
Een ieder bedankt die dit mogelijk gemaakt heeft, want het zijn jullie die met de aanmeldingen en deelname dit tot een succes maken!
Na maanden van nauwkeurige voorbereiding konden we de afgelopen weken ons ‘things-to-do’ lijstje gaan afstrepen.
We hebbende laatste maanden en weken veel tijd besteed aan diverse malen de route voorrijden, route aanpassingen en synchronisatie op de navigatie apparatuur, het verzorgen van het jubileumlogo, de lustrumpins, stickers, gadgets, banners en nog veel meer.
Ook dit jaar heeft het enthousiaste team van organisatoren weer een topprestatie neergezet!
Naar mate het dichterbij kwam bleek ook dat het weer na een lange winterperiode ons goed gezind was.
Moe maar met een uiterst voldaan gevoel kijken wij, terwijl de reacties en foto’s binnenstromen, trots terug op deze fantastische dag.
Het spreekt voor zich dat we blij zijn dat we geen meldingen hebben gekregen van deelnemers die op welke manier dan ook in problemen zijn gekomen.
Wij bedanken ons team van medeorganisatoren maar vooral ook alle deelnemers die vol van discipline en enthousastme de dag met ons hebben meebeleefd want zonder uw enthousiastme hebben we geen treffen.
Graag zien wij u weer terug op of tijdens een van de volgende activiteiten en wensen u allen vooral een fantastisch motorseizoen.