Re: After Treffen 2014 - reacties, foto's en video's

een paar zeg-ie dan… _004

Maar ik heb eigenlijk weinig meer toe te voegen aan alle positieve reacties: mooie zwaan (Utrecht-Palmpol-Barchem), nog mooier weer, heel veel mooie BMW’s, prachtige opbrengst voor de CliniClowns, mooie afwisselende route, mooie locatie, goed eten en goed georganiseerd. Wat wil je nog meer ?
Tot in 2015 (of eerder !)

Ook mijn dank voor deze , voor mij eerste , toertocht.
Perfect georganiseerd.

Heb een perfecte dag gehad.

Alias
Zadkine

Mooie tocht, veel gezelligheid, lekker weer, kortom: een perfecte dag :slight_smile:.
Ik heb voor de liefhebbers nog een kort filmpje van de route van gisteren:
[youtube]_j08Qj_qYcU[/youtube]

_004 -top- Big RT Smile

Jos en Walter bedankt voor n geweldige dag.
Mooie plek, mooie route, mooi weer, top georganiseerd en wat fijn om te ervaren dat het ook met heel weinig drempels kan.
[groet] Jos

Het wordt eentonig maar ook ik wil de organisatie bedanken voor een super geslaagde dag! Prachtige route en perfect weer! We hadden het niet beter kunnen wensen _004 UIt en thuis 450 km op de teller, maar dat is geen straf op een -1150-

meer foto’s staan hier:
http://www.mijnalbum.nl/Album=K3YNN7TF
IMG-20140518-WA0006.jpg

Beste Forumvrienden en vriendinnen,

Met groot genoegen kijken we terug op een fantastisch weekeinde en het mooiste RT forum treffen tot heden.
We telden ongeveer zo’n 60 leden die voor de nacht voor het treffen in de omgeving een onderkomen hadden gezocht.
Een groep op camping de Heksenlaak, en anderen in de diverse hotels en pensions in de omgeving.
De avond voorafgaand aan het treffen konden we al vele deelnemers de hand schudden tijdens een informeel samenzijn.

Door het aangekondigde prachtige weer konden we rekenen op het minste aantal annuleringen van alle treffens.

Ook het voltallige organisatiecomité was al op de zaterdag voorafgaand aan het treffen rondom de locatie aanwezig zodat de eerste voorbereidingen al konden worden getroffen en het comité op de dag van het treffen uitgerust de gasten konden verwelkomen.

Even na 9 uur reden de eerste vroegkomers al het terrein op, waarna velen volgde.
Het was imposant om het deelnemersaantal en het aantal RT’s op het veld te zien groeien tot resp. ca. 220 deelnemers en 150 motoren.

Zoals altijd hebben we getracht alle deelnemers de hand te schudden.
We zijn er van overtuigd toch enkele handen gemist te hebben.

Na de voorstelronde van het organisatiecomité, konden we eindelijk overgaan tot het onthullen van het eindbedrag van de inzamelingsactie voor de Cliniclowns.
Hulde aan u allen voor het inzamelen van het fantastische bedrag van € 3.120,00 _004

Na de koffie, bolus en Krentewiegge, werden de eerste groepjes gevormd om de door ons aangeboden tourrit aan te vangen.
Een strakblauwe lucht en een heerlijk zonnetje zorgde voor een prima tourtemperatuur.

Het comité vertrok traditioneel als laatste.

Het was geweldig om onderweg de diverse terrassen gevuld te zien met bekende gezichten.

Na terugkomst op de Heksenlaak werd voor wie dat wilde een prima buffet aangeboden, waarna een ieder met een goed gevoel en gevulde maag weer huiswaarts kon gaan.

Wij danken u allen voor uw deelname en enthousiasme, De Heksenlaak voor het beschikbaar stellen van de faciliteiten, Peter en Bert voor alle inspanningen bij de organisatie, Jenny en Claudia voor de onovertroffen rol van gastvrouwen en ieder ander die we misschien vergeten te noemen.

We gebruiken de aankomende periode om lekker na te genieten van dit evenement en gaan voorzichtig weer denken aan de volgende.
Heeft u dit 6e treffen gemist? lees dan lekker de verhalen terug en bekijk de vele inzendingen en filmpjes.

Tot ziens bij een volgende
[groet]

Jos en Walter

bedankt voor de mooie foto’s, ik heb meteen een nieuwe avatar.

Mijn eerste RT-treffen was een prachtige ervaring. Het begon al met het zwaantje van chapter-noord. Om half acht vertrokken en gelijk de zonnebril op die de hele dag niet meer afgezet werd. De route was erg mooi en afwisselend net zoals het buffet na afloop. Na het eten de terugreis ingezet met als koprijder, 1-handed , die er nog een mooie detour aan vast knoopte. Al met al om negen uur s’avonds moe maar voldaan thuis met een kleine 500 kilometer achter de RT. Kortom een zeer geslaagde dag waarvoor ik Jos en Walter ea. hartelijk wil bedanken. _004 _004
Gr. PieteRT

ja alles is al veeeele malen gezegd maar toch het was wat was de eerst keer dat wij er waren 2013 ging niet door voor ons maar wat een gezelligheid zeg anders dan bij een motor club hier kent bijna niemand elkaar maar toch wel het leek wel een familie, zeker voor herhaling vatbaar moeten alleen wachten tot volgend jaar zucht!. Big RT Smile

Bert.S en Ineke.S uit Amsterdam

samen Tourtje 3 :slight_smile:

De ontvangst was TOP
De route was TOP
De locatie was TOP
Het eten was TOP
en het weer was TOP

Kortom, een zeer geslaagde dag!
Organisatie bedankt, Ben en Willy

Video zegt meer dan foto’s Big RT Smile
-treffen2014-
[youtube]AGCdjvELeDU[/youtube]

Ondanks dat mijn man en ik de tocht niet hebben gereden, hebben wij het ook erg naar onze zin gehad. Leuk om mensen te ontmoeten die dezelfde hobby op dezelfde type motor beoefent. Maar je kon wel zien dat de berijders van de RT met name mannen zijn. Ik heb wel andere vrouwen gezien, maar volgens mij waren de meeste bijrijders. Big RT Smile

Geweldig om de mooie dag van het treffen nog een keertje over te kunnen doen. Mooie foto’s en herkenbare filmpjes.
Ook ik wil graag de organisatie van harte danken voor deze dag. Van begin tot eind heb ik een heerlijke dag gehad; lekkere heen- en terugrit; geweldige tocht, die ik zeker nog eens zal rijden; fantastische mensen die de hele dag een mooi tintje gaven.
Thnx allen.

Hallo mensen van de organisatie; het was superdetop geweldig en een fantastische happening. Mooi weer, iets later dan gepland in Barchem maar genoten!!!
Samen met Ellen de mooie en verrassende Achterhoek bekeken. Een meer dan schitterende dag. 1 klein minpuntje voor mij. Net als in 2013 was ik bij thuiskomst mijn speldje onderweg al verloren…
Ik weet dat ik hem op de RT jas gedaan had in de volle overtuiging dat hij vast zat, maar kennelijk toch niet. Het vleugeltje zat wel in de jas maar ja weg is pech.
Het kan de pret absoluut niet drukken dus bij deze: TOT VOLGEND JAAAAAAAAAAAAR.
Groeten Ben en Ellen

Ook ik kan me bij de vorige reactie aansluiten en zeggen dat het een schitterende dag is geweest met een magnifieke route op het -treffen2014-
Dank aan de organisatie voor het mogelijk maken van zo’n geweldige dag. En de heren van zwaantje Twente,… dank voor de gezeligheid.

[groet] Douwe -1100-

Jos, mede-organisators, mede-RTers…
Geweldige dag, bedankt voor alles! _004

Beste mensen,
Sinds november 2013 een BMW R1150RT en nu voor het eerst zo’n treffen meegemaakt. Groot compliment aan allen die dit mogelijk gemaakt hebben -top- _004 . Indrukwekkend vond ik het om met zoveel BMW rijders on route te zijn. Een prachtige route en dat nog wel in onze eigen achtertuin. Goed verzorgd, echt af Big RT Smile
Dank en tot het volgende treffen.
Bert.

Het is al een paar keer voorbij gekomen, maar ik val graag nog ff in herhaling…!!!

Diep respect voor de organisatie van -treffen2014- … Schitterende locatie en en schitterende tocht door “mijn” Achterhoek…

Hoe mooi is het km al die -850- -1100- -1150- en -1200- bij elkaar te zien!!!

Organisatie, nogmaals bedankt…
[groet] ,
Mark Nijhof

Ik vond het een geweldige dag. Geweldige organisatie en het was een gezellige dag. Te weinig tijd voor foto’s gehad maar hier nog enkele
https://www.flickr.com/photos/39666157@N04/sets/72157644337183520/

Het eten was heerlijk en we reden met een leuke groep. De motor deed het weer goed alleen mijn rug wat minder. Nou begrijp ik waarom de motor niet goed door de bocht wil vaak. Mijn rug is een stuk slechter dan ik dacht en dat zag ik terug op een van de foto’s die mijn vrouw nam ( en nee die zit er niet bij). Door mijn rug zit ik zo scheef op de motor maar dat weet je pas tot iemand het op de foto zet. Rare scheve wervelkolom :cry: .

Beste organisatoren,
Ik wil jullie heel hartelijk bedanken voor de voortreffelijk georganiseerde dag gisteren in de Achterhoek. Een geweldig warme ontvangst, veel gezelligheid en spontaniteit van andere rijders en een geweldig mooie route. Jongens wat geweldig en ik kijk uit naar de volgende treffen.

Met vriendelijke groet,

Gerard