Ik wil de organisatie hartelijk bedanken voor een perfect georganiseerde toertocht. Blijft een indrukwekkend gezicht zoveel BWM RT’s !! pijn in de billen maar hebben we er voor overgehad. In een paar woorden " een super dag" dank hiervoor. Ook het buffet was top!!!
Prachtig weer, veel motoren, gezellige mensen en een hele mooie route! Ik heb genoten. Zo’n 380 km op de teller gezet en m’n camera uitgeprobeerd… de beelden volgen nog maar hij doet het. Iedereen van de organisatie bedankt voor deze geweldige dag! -top-
Samen met BertL een groot deel van de route terug gereden, na een FANTASTISCHE dag.
Groot respect en een diepe buiging voor de organisatie
Wat was dit weer een geweldige evenement van het . Ook een dikke pluim voor alle deelnemers voor het gedisciplineerd rijden.
Ik ben trots lid van dit prachtige forum.
Dames en heren van de organisatie die dit treffen weer tot een succes hebben gemaakt bedankt , het was in ėėn woord GEWELDIG . Het zwaantje bij Palmpol bedankt voor het meerijden naar het graag tot een volgende keer FenneRT
Was weer een geweldige dag, geweldige route, geweldig weer en geweldig georganiseerd. Wat een heerlijk gezicht is dat toch, een heel grasveld vol met RT’s.
We zijn inmiddels weer terug in Ede maar hebben deze dag genoten, komen volgend jaar zeker weer.
Weer lekker thuis na een geweldig weekend. Zaterdag al met mijn zoontje Kevin vertrokken naar Barchem. Zeer gastvrij ontvangen door Jos en zijn team. ingecheckt en alvast kennis gemaakt met diverse kampeerders. 's avonds lekker genoten van een maaltijd, en nog gezellig wat gedronken. Ook Kevin vermaakte zich super! Redelijk geslapen in de stacaravan.
Zondag na het ontbijt maar eens op het veld voor de camping gekeken. Wat indrukwekkend om al die motoren daar zo mooi te zien staan.
De tourrit gereden met onze ‘kampeer’ buren. lekker relaxed. Het laatste gedeelte hebben wij iets afgesneden, wij moesten nog naar een verjaardag van onze neefjes. Desondanks super genoten van deze dagen! Nogmaals onze dank aan de organsiatie!
Mijn zoontje Gerrit en ik zijn dit weekend voor 't eerst op een RT Treffen geweest. Het heeft een onvergetelijke indruk op ons gemaakt! Alle motoren bij elkaar, de vriendelijkheid van de mensen en de super actie voor de CliniClowns! We reden een fantastisch uitgezette toertocht in een groepje onder begeleiding van Bert M…nogmaals dank, uiteraard ook alle anderen! Na de tocht nog even terug voor een lekkere hap en met een terug naar Drachten.
Alle mensen die dit Treffen hebben mogelijk gemaakt: hartelijk dank!
Ik zal dat draadje van jou als een van de vele denk ik oppakken,
Ik wil jullie en de uitzetters en de dames van de admin. complimenteren voor deze geweldige dag.
Deze kan in de boeken als een TOPPER
Op een gegeven moment heb je wel een draaiboek maar je moet het toch maar doen en er zijn altijd (Dingetjes )he.
Een heel mooi gebied daar, zeker voor een RT TREFFEN.
Nu maar wachten op de verdere reacties, foto’s en filmpjes, ik ben zeer benieuwd.
Top organisatie weer vandaag mannen, helemaal geweldig! Het was voor ons de eerste kennismaking met de organisatie maar zeker niet de laatste. Fijne ontvangst, heel hartelijk en welgemeend welkom door de aardige dames bij de inschrijftafel. Verzorging en locatie prima! toerrit was erg mooi, hebben jullie echt werk van gemaakt. Dank voor deze prositieve ervaring, we zijn helemaal RT-om!! groetjes en tot de volgende keer, Janpersoonlijk, Amstelveen
Werner en Therese: Deze dag hebben we met z’n allen zo mooi gemaakt. Mooi weer, allemaal blije motorrijders, leuke locatie, mooie route, wat willen we nog meer.
Het belangrijkste is als iedereen weer heelhuids thuis is. Dat zullen we morgen weten.
Fantastische dag gehad!!! Het zwaantje vanuit het Noorden was al weer een leuke ervaring om de dag te beginnen en daarna werd alles alleen maar beter en mooier. Organisatie TOP , de tocht was mooi, leuke club mensen bij elkaar (bekende gezichten en nieuwe mensen), het weer droeg een behoorlijk steentje bij -top- , het buffet was heerlijk en niet duur… kortom: een geslaagde dag.
Organisatie bedankt. Ik heb enkele foto’s gemaakt, maar die moet ik zelf nog bekijken voordat ik ze hier presenteer… komt morgen wel