Re: After Treffen 2014 - reacties, foto's en video's

Big RT Smile Komen nu net pas thuis, hadden er nog lekker een nachtje achter aan geplakt Big RT Smile

Ook wij willen vanaf deze kant Jos, Walter en de rest van de organisatie hartelijk bedanken voor dit grandioose treffen en petje af voor de geweldige organisatie.
Volgend jaar zullen wij wederom van de partij zijn.

[groet] Hans & Paula -treffen2014-

En dan hier nog een paar foto’s
Big RT Smile
[groet]

JoJo

Eindelijk een foto van mezelf _004 _004

Het was weer Big RT Smile

Hier ook nog een paar plaatjes.

http://s419.photobucket.com/user/wildripper/library/RT-Treffen%202014

[groet]

Jack & Roxane

Leuk stukje in de krant over het forum treffen -treffen2014-

Goedenmorgen.
Dit was voor mij ook het mooiste Treffen tot nu toe,ik heb er 5 mee gemaakt en dan nog hulde aan diegene die dit mogelijk gemaakt hebben.Nog een vraagje hebben wij de eerste keer ook een speldje gehad(2009) ik heb deze namelijk niet.

Gr-Kees.

In 2009 was het eerste Treffen en er is toen geen speldje uitgegeven . . . . _001

Hoe krijg je het weer voor mekaar Bert !? Eindelijk nóg een foto van jou _004
Maar… leuk even een stukje in de krant.

[groet]

JoJo

(Tapatalk op iPhone, dus geen emoticons _001 )

Het is best lastig om een korte video te maken van een evenement dat een dag duurt en waarin zo veel gebeurt. Maar ik denk dat ik er met deze video redelijk in geslaagd ben.
Naast beeldmateriaal van ons zelf (Jenny, Maaike en Jos) ben ik zo vrij geweest om ook beelden te gebruiken van Hans Hendriks, Walter en Bert Pot.
De gitaarmuziek is van forumlid Joop Even (JDoubleOP).
[youtube]fhT-S8ym2wY[/youtube]FOTO’S:

https://picasaweb.google.com/113475566838457339748/BMWRTTREFFEN20140518Barchem?authuser=0&feat=directlink

Bedankt voor de organisatie.

Prachtige route en heerlijk weer. Wat wil je nog meer?
Er staan ook al mooie foto’s op dit draadje heb ik gezien. Zoveel ruitjes achter elkaar; mooi gezicht.
Ik heb ook nog niet eerder moeten zoeken naar mijn eigen zilveren R1200RT.

Gedachte van de week: Is een weiland vol RT’s een kudde? _001

[groet] Corné

Ik vind het een prachtige impressie van een fantastische dag. _004
[groet] Jenny

Het was een heerlijke dag en ik heb ontzettend genoten. Het is leuk om te ervaren dat je dan toch ineens een grote familie bent, ook al ken je elkaar bijna niet. Het was een mooie route en lekker weer. Hulde voor de organisatie en als ik kan, ben ik er weer zeker bij volgend jaar. _004

P.s. Ik probeer van een genomen foto een avatar voor mij te maken, maar het lukt mij niet. heeft er iemand een tip voor mij?

Hij is leuk geworden Jos,

nu kan iedereen die niet aanwezig geweest is en de deelnemers nog even nagenieten.

(@ Arjan W je hebt PB)

Beste Jos,

Je samengestelde filmpje is prachtig geworden en geeft een mooi beeld van een fantastisch -treffen2014-

Groetjes Joke & Peter

Ook wij hebben zeer genoten van de goeie organisatie, de mooie rit, het mooie weer en de foto’s die inmiddels zijn geplaatst.
Maar ik heb een vraagje: Bij aankomst zat er een fotograaf in de oprit op zijn knieën en ook tijdens de dag iemand bij de poort (met mul zand) in de wei te fotograferen. Weet iemand waar die foto’s te zien zijn en/ of te downloaden?

Nogmaals bedankt voor de mooie dag,

Guusvb

Mooie foto’s en filmpjes, bedankt om dit te delen met ons allen :wink:

Het gaat hier om Hans Hendriks van www.hendriksfotografie.nl
Hij is al jaren onze ‘hoffotograaf’ en maakt erg mooie foto’s. Hij is echter nog niet klaar met de nabewerking.
Zodra dit het geval is komt er een link op het forum te staan waar je de foto’s kunt bekijken en evt. bestellen.

Ondanks ik door omstandigheden er niet bij kon zijn wil ik toch mijn dank uitspreken voor de gehele organisatie en natuurlijk de grondlegger van dit mooie evenement.

Je moet het maar even doen voor zoveel mensen zo een uitgesproken perfecte dag te organiseren.
Hulde en petje af.

Volgend jaar kan ik toch echt niet ontbreken.

zien we er ZO slecht uit dan ??? :mrgreen: _001

Berichtje van Henk de Vries over zijn eega . . .

Beste Jos,

Bedankt voor de mail, ja ik ben ook geschrokken.
Achteraf kan ik mij voorstellen dat zo iets kan gebeuren.
We hadden zo’n zin in de rit. Prachtig weer, wat wil je nog meer.
Heel aardig dat jullie mijn vrouw een bloemetje willen sturen, maar dat is echt niet nodig.
We zijn terug gereden naar Ochtrup en vervolgens naar het ziekenhuis in Gronau.
De neus was gelukkig niet gebroken. Het gaat verder prima met haar.
We hebben de route in de navigatie. Dus wie weet rijden we de route deze zomer een keer
Vanuit Ochtrup de hartelijke groeten en nogmaals hartelijk dank voor de mail.
Henk de Vries