Ik heb wat jaren op diverse gs-en gereden. Laatste was een adventure 2012 met het DOHC blok.
Zijn er specifieke zaken aan de LC modellen waar ik op moet letten?
Versnellingsbak schijnt aardig wat lawaai te maken, maar dat deed mijn 1100 ook.
Hoe zit het met al de electronica. Hoe storingsgevoelig is dat?
Ik rijd nu 10 jaar RT LC en heb nooit problemen gehad. Ik rijd ca. 20.000 km per jaar.
Is de beste motor die ik ooit gehad heb, en een fantastische reis/vakantiemotor.
Ik zou haast zeggen:”niet proefrijden, want dan ga je hem gegarandeerd kopen”
Ik heb er twee gehad. Met beide ongeveer 35.000 km (per motor) gereden en geen specifieke problemen ondervonden. Proefrijden met de eerste was bij mij inderdaad kopen! Mijn dealer deed het heel handig. Bij een onderhoudsbeurt hem meegeven als ruilmotor. En ik was verkocht.
Zier er erg netjes uit!.
Waar ik op zou vallen is het gegeven dat de onderhouds-boekjes er bij zitten.
En, volgens mij, zitten er RVS uitlaatpijpen op wat ik meerwaarde vind.
Ja, dat mag zeker.
Proefrit was in orde. Alles doet wat het moet doen.
En hij rijdt als een BMW, bekend en vertrouwd.
In principe haal ik hem maandag op
Weet niet of je nog op zoek gaat naar een navigator maar ik zag op Marktplaats dat Fixgps uit Leiden units aan biedt voor rond de 250 euro. Hij repareert en verbeterd Navigators. Lijkt mij een strakke prijs.