Ik heb mooi weer besteld voor vandaag ![]()
Motor vandaag opgehaald.
Echter het liep niet helemaal zoals gepland. Na een tankbeurt startte hij niet meer.
Warme douche voor Witteveen.
Na contact te hebben gehad, is de motor opgehaald. Vermoedelijk de accu die overleden is. Vervelend maar kan gebeuren en netjes opgelost
Ja, kan gebeuren.
Een oudere accu kan ineens de geest geven, zoals nu. Wees blij, als de accu op 4 maanden begint te sputteren kun je geen verhaal meer halen.
Is natuurlijk flink balen tijdens je eerste rit.
Ik kieper V-power, 98 etc in de Beemer. Het echt niet zo veel duurder, maar wel beter.
Mijn 1200RT LC was voorzien van een stereo installatie. Daar heb je de mogelijkheid om een via een USB stick muziek af te spelen. Het systeem herkende de USB stick aanvankelijk niet. Ik ben er uiteindelijk achter gekomen dat het systeem alleen Fat32 geformatteerde sticks kan lezen. Na het omzetten werkt ook dit probleemloos tot op heden . Daarnaast is de bluetooth koppeling met een 2e helm nog steeds niet gelukt. (geen BMW systeem).
Vandaag terug opgehaald.
Het was super weer om de motor op te halen. Wat door de zak van Zuid Beveland gereden.
Motor is zonder radio. Was ook een bewuste keuze om zonder radio te hebben. Ik rij altijd met Spotify op oortjes in de helm. Rij ik met een hele eigen gekozen playlist