POLL: Forumbezoek

Ik bezoek het forum gemiddeld . . . .

  • 3x of meer per dag
  • 1x per dag
  • 1x per week
  • 1x per maand
  • 1x per half jaar
  • 1x per jaar
0 voters

Over het bezoekersaantal op het forum hebben we het al eens eerder gehad.
Nog wat cijfers van de afgelopen 12 maanden:
bezochte pagina’s: meer dan 5 miljoen
hits: bijna 16 miljoen
Bezoekers: zo’n 300.000
Dataverkeer: meer dan 100 Gig

Op zich leuk om te weten. Maar waar we benieuwd naar zijn is hoe vaak je als forumlid het forum bezoekt.

Ik “woon” op het forum. :laughing:

Haha, DAT wisten we al. Moet je de sleutel? Dan hoef je niet zo vaak aan te bellen . . . . . Big RT Smile


Big RT Smile
_004

+1, alleen iets minder actief als DMM :wink:

door dutchmidiman » gisteren 23:00

Ik “woon” op het forum.

Wonen is voor mij wellicht iets te sterk uitgedrukt
Zeer regelmatig logeren is dichter bij de waarheid :laughing:

Hahaha. Big RT Smile

Maar ik kom hier eigenlijk ook wel elke dag. Maar ik hoef geen sleutel, hoor. Ik kom wel via de achterdeur. 8)_

Wonen is wat overdreven, laat ik het zo zeggen;
Het is als een gezellige kroeg, ik loop er regelmatig langs en dan steek ik ff mijn hoofd naar binnen om te zien wat er leeft & gebeurt.

En dat is elke dag weer een leuke verrassing! _004

Wisselt… soms 3x per dag, dan weer een paar dagen niet…
Gemiddeld zal dat uitkomen op 1x per dag. Ofzo. Toch wel.
Al ben ik vaak een leecher en geen poster…

Wisselt bij mij ook wel een beetje, soms 1-2 X per dag, soms 5-6 X per dag en soms ook even niet (als ik op vakantie ben of in het buitenland aan het werk).
Gemiddeld dus wel vaak. Maar dan ook meer lezen, soms een reactie.

Ik kom ook vaak in die gezellige kroeg.
FF kwekken en kijken of ik nog iemand kan helpen of dat er iemand wat leuks heeft te vertellen. Soms een afspraakje maken (ssssssssssssstttt laat mijn vrouw het maar niet horen :laughing: )

Als ik de mogelijkheid heb om online te gaan, dan meerdere keren per dag Big RT Smile

Ik ben geen fanatiek schrijver (tikker) maar kom toch elke dag hier even de nieuwtjes lezen :laughing:

Maak ik toch ook even de complimenten over dit forum _004

Een super goed opgezet forum vol enthousiaste deelnemers.
Ik voel me hier thuis Big RT Smile

He hallo forumleden,

hoewel niet actief met het toetsenbord lees ik het forum zeer regelmatig en put veel informatie uit de bijdragen, mijn dank hiervoor.

_004

[groet]

Helemaal mee eens _004

Een keertje of “tig” per dag. _004

Ben

Hm. Gewetensvraag. Soms 5x per dag, soms een week helemaal niet…

Pfff, log ik ff in, loopt het tellertje op. Had je mij niet meegeteld dan?

1 keer per dag gemiddeld zou aardig moeten kloppen. Vaak 1 keer een tab openen naar dit forum, en die dan openhouden tot afsluiten van de computer…

Té weinig… Waarschijnlijk door mijn leeftijd ‘vergeet’ ik soms wekenlang om het forum te bezoeken. Zodra ik weer een bezoekje heb gebracht, heb ik daar spijt van en ben er weer regelmatig te vinden. Dus… nooit stoppen met dit prachtige forum !!!

Groet,
Jaap

Ps. Ik zal proberen mijn forum-leven te beteren :blush: