Och, gemiddeld 1 keer per dag, meestal houd ik het bij lezen, doe op die manier veel informatie op en af en toe roep ik eens wat ![]()
Bijna iedere dag even kijken wat er zoal leeft bij de RT forum leden.
Leuk om te zien hoe de communicatie verloopt en de meningen en gedachten over en weer gaan.
Geweldig
![]()
Compliment aan de moderators