Hallo,
Langs deze weg willen wij Wouter heel veel beterschap toewensen.
Wij hadden een zeer vervelend gevoel toen wij terug kwamen van de toerrit op het Free-Bike terein, toen wij dit ongeluk vernamen, mede omdat hij met ons is meegereden en halverwege zijn eigen weg is gegaan.
Nogmaals veel beterschap.
Groetjes Casper en Irmgard de Rooij.
Gelukkig maken onze GOLDMEMBERS het nu mogelijk om Wouter straks, een bloemetje te sturen namens alle leden van het RT forum.
Ook Goldmember worden?
http://www.bmwrtforum.nl/forum/viewtopic.php?f=69&t=2342 ![]()
Met genoegen maak ik mijn bijdrage over, niet voor de vermelding “goldmember” maar des te meer om het mogelijk te maken de site te onderhouden en de persoonlijke aandacht bij welke gelegenheden/gebeurtenissen dan ook een persoonlijk tintje te kunnen geven.
Het ongeluk van Wouter geeft des te meer aan dat wij zorgzaam en behulpzaam zijn waarbij wij niet alleen in reacties maar ook in daad dit tastbaar kunnen maken.
Nogmaals Wouter, van harte beterschap.
En Jos, zeer goed initiatief.
groet,
Han
RhanRT
Hier kan ik me helemaal in vinden ![]()
Groet, Bert
Juist Han,
Je bijdrage wordt meer dan op prijs gesteld. Naast een practische functie gaan we ook steeds meer een sociale functie vervullen. Dat is ons de afgelopen tijd wel gebleken. Een voor allen, allen voor een . . . .
![]()
Jos
Beste Wouter,
Ken je ook niet maar leef met je mee. Van Harte Beterschap.
Groet
Jan
Is er inmiddels al wat meer bekend over de toestand van Wouter?
Wouter,
Veel sterkte en beterschap!
en vooral een snel herstel.
Paul
De laatste update, van woensdagavond.
Wouter heeft niet twee, maar zelfs zes ribben gebroken. Hij weet zelf niet zoveel meer van het ongeluk en de vermoeidheid is door zijn oppervlakkige ademhaling nog niet weg. Bovendien heeft hij een longontsteking erbij gekregen.
Over het ongeluk zelf: hij is rechts in de flank, met een lage snelheid (40 km/u) door een auto aangetikt. Deze zag hem niet omdat hij in de dode hoek zat. Wouter is links op de grond terecht gekomen en tegen een plastic paaltje geschoven.
Verder houden we contact met zijn vrouw en zijn motormaatje. Zodra Wouter weer thuis is zullen we hem de bloemen en een kaartje sturen. Daar kan hij er (denk ik) meer van genieten dan nu in het ziekenhuis.
Dave,
Bedankt voor de update. En beterschap weer voor Wouter.
Lijkt me geen pretje - 6 gebroken ribben.
Hans
Van harte beterschap en hoop dat je snel weer opknapt.
![]()
Harry Wijnbergen(r850r)
Hallo Wouter,
Een heel voorspoedig herstel gewenst.
Groet,
André
Wouter, een snel herstel gewenst.
En dat je weer snel mag genieten van de motor.
Groeten, Anton.
Wouter, ik wens je een snel herstel.
Ik heb de vrouw van Wouter gebeld om hem namens ons allen de hartelijke groeten te doen en vooral beterschap te wensen.
Wouter zelf kan ik nog niet spreken. Hij is inmiddels wel overgebracht van het ziekenhuis in Venlo naar Nieuwegein.
Wouter was rechts door een auto aangetikt en daardoor links gevallen. Flink vooruit geschoven en tot stilstand gekomen tegen een plastic paaltje.
Zes ribben gebroken, gescheurde milt. De milt is operatief verwijderd.
Door de gebroken ribben is ademen erg moeilijk; resultaat vocht achter de longen en hierdoor een longontsteking.
Hij is erg vermoeid en niet goed aanspreekbaar. Weet zich met flarden te herinneren wat hem is overkomen.
Ik houd contact met de familie. Als het wat beter gaat kan ik Wouter zelf bellen.
Dit is natuurlijk alles bij elkaar geen leuk bericht.
Toch hebben we inmiddels twee geweldig leuke dagen achter de rug. De training was heel goed en de deelnemers bijzonder enthousiast. Aanstaande zaterdag hebben we de derde dag. Op een andere plek in dit forum kun je hier alles over nalezen.
Ondanks het ongeluk kunnen we wel stellen dat de training zeker voor herhaling vatbaar is.
![]()
Huub
Van harte beterschap Wouter !
Leo.
Wouter,
Wens je een spoedig herstel en veel sterkte toegewenst
Paultje
Wouter en familie,
Heel veel sterkte en beterschap!
Zo te horen heb je ook flink wat geluk gehad, want ook al lijkt 40 km/uur een lage snelheid. Met bijv. je hoofd met die snelheid ergens tegen aan botsen is vaak einde oefening. Hopelijk kom je er weer helemaal bovenop en kan je weer snel op de motor stappen.
Succes!
Gr. Milan
Wouter en familie,
Dit zijn van die berichten waar je _003 van wordt…
Dode hoek, m’n zolen! Gewoon met de stereo of de gps of weet-ik-veel-wat bezig geweest… ![]()
Neemt niet weg dat jullie nu even met de ellende zitten en dat is uitermate vervelend.
Ik hoop dat 't herstel zeer voorspoedig verloopt en dat je er uiteindelijk niets aan overhoudt.
En natuurlijk ook dat je snel weer op zo’n vriendelijk schuddende Duitse kan zitten. ![]()
Beterschap,
Eric
Wouter,
Beterschap man! Laat je lekker verwennen, dan ben je snel weer de oude en kan je weer op de fiets.
Groet, Hans ![]()