Na de training is ons forumlid beamer op lage snelheid door een automobilist aangereden. Wouter heeft daarbij enkele ribben gebroken en zijn milt gescheurd. Hij is daarom ook direct opgenomen in het ziekenhuis in Venlo en daar hebben ze zijn milt verwijderd. Op dit moment (een dag later) is hij stabiel, van de intensive care af en hij zal morgen naar het ‘eigen’ ziekenhuis worden gebracht.
Namens iedereen van dit forum wens ik Wouter een voorspoedig herstel toe.
Het motorongeluk dat forumlid beamer is overkomen heeft me bijzonder geschokt. Natuurlijk kan het ons altijd en overal overkomen. Maar een lid van ‘de club’ is toch weer erg ‘dichtbij’.
Wout: Ik hoop dat je snel weer herstelt en toch nog een beetje van de komende zomer zult kunnen genieten.
Dat was schrikken zondag toen Wout verlaat was en de politie belde. Gelukkig is hij nu stabiel en kan hij binnenkort dichter naar huis.
Wout beterschap, en groeten aan Marcel
Toen ons gisteren het bericht bereikte dat Wouter was aangereden, moet ik bekennen dat ik toch even flink onder de indruk was.
Het komt ineens zo dicht bij dat een van ‘onze’ leden tijdens een activiteit die op dit forum ontstaan is zoiets moet overkomen.
Wouter,
Natuurlijk hoop ik dat je herstel voorspoedig zal verlopen en dat je snel weer de oude bent.
Daarbij hoop ik ook dat je met de tijd weer in staat bent om onze gezamelijke hobby weer te beoefenen.
Uitkijkend naar betere berichten wens ik je alle sterkte bij het herstel!
Dit zijn de momenten die je nimmer hoopt te lezen op het forum.
De tijd lijkt even stil te staan, je worstelt met allerlei gedachten.
Woorden schieten mij te kort.
Wat kan je verder schrijven dan het allerbeste toe te wensen en te hopen op een spoedig herstel.
Ja, is wel weer even schrikken, ben op de terugweg in Duitsland ook een ongeluk met een motorrijder tegen gekomen.
Weet niet hoe dat is afgelopen ,zo zie je maar weer dat ondanks ervaring en trainning(en) er toch wat kan gebeuren.
In ieder geval van deze kant een snel en goed herstel toegewenst.
gr. E.J.Hijink Winterswijk
ook al ken ik hem (Wouter) niet persoonlijk, ik wil graag hem van harte beterschap wensen en ik hoop voor hem dat hij er geen nare herrinneringen aan over houdt. Ja zoiets drukt altijd een stempel op zo,n dag.
mvg AB Wamelink Winterswijk
We hebben besloten om even te wachten totdat Wouter weer naar huis mag en of hij reacties van ons op prijs stelt.
Dan sturen we hem namens ons allen een bloemetje en zetten een kaartenactie op touw.
Ik denk dat we nu een cursus voor de automobilisten moet verzorgen en verplichten dat ze die ook volgen. zal wel weer een illusie zijn.
Ik wens je van harte beterschap. en denk er aan het had veel slechter kunnen aflopen. Misschien heb je het wel aan je net gevolgde rijopleiding te danken dat je het er toch nog zo “goed” hebt afgebracht.
Ook jammer dat het je net gebeurd terwijl het motorzeisoen op gang komt. Ik had het geluk "nou ja"dat er nog sneeuw en ijs lag waardoor ik toch niet kon rijden.
we hopen je bij een volgende gelegenheid in blakende gezondheid te zien.
Met vr groeten en ook veel sterkte gewenst aan je vrouw/vriend/kinderen/familie.