Prachtige RT! Ik vind de kleur ook erg mooi uitkomen. Zonder indiscreet te willen zijn: viel het binnen het gestelde budget en wat is de kilometerstand?
Veel plezier alvast. Het lijkt een droommachine
@dieterfmd,
Ja viel binnen budget en ook de km’s zaten rond de 73000.
EN zelfs 6 maanden garantie. Dus het is gewoon gelukt met wat geduld, doorzoeken en op juiste moment ja zeggen.
Ook heel gaaf met nauwelijks iets van zichtbare schade:)
Ben er ook erg blij mee;)
Dat lijkt me een erg correcte prijs dan. Ik ben woonachtig in België waar de prijzen lichtjes interessanter zijn maar dat lijkt mij erg eerlijk gezien de mooie staat van je RT! Goed gedaan
De prijzen in België zijn inderdaad interessanter. Dat heeft te maken met het feit dat Nederland een extra vorm belasting berekent in de prijs van de te kopen motor, de BPM. Belasting Personenauto’s en Motorvoertuigen. De prijzen van motoren en auto’s in België liggen een heel stuk lager dan in Nederland.
Wanneer wij een motor kopen in Belgiê, moet dit voertuig worden ingevoerd in Nederland. Ook dan wordt de BPM over de aankoop geheven.
Een voertuig moet ook worden verzekerd. Daar zijn we in Nederland een heel stuk goedkoper uit dan België, toch zeker als het gaat om een All Risk verzekering.
Ben er ondertussen wat leuke ritjes oo gemaakt en wat een plezier om zo op deze te rijden.
Nu met de sneeuw even niet en helaas ook corona onder de leden ,maar dat is gelukkig weer een beetje op zijn retour:)
Nu op naar lekker voorjaar
dat voorjaar begint Zaterdag (hier in het zuiden tenminste )
Ja heerlijk he, kijk er echt naar uit , hopelijk volgende week weer ff rijden:)