GEWEEST: Snertrit Koudum 18-10-2015

Geweest . . .
SNERTRIT 2015
Datum: 18 oktober 2015
Tijd: 13.00 uurVoor het 5e jaar op rij organiseren wij weer met groot plezier een snertrit, er zijn geen kosten aan verbonden (donatie mag). We vertrekken om 13.00 uur en verwachten rond 17.30 weer op de Grovestinsstraat aan te komen om gezellig met elkaar Antke haar eigen gemaakte Snert te gaan eten.
Graag opgave via mail kdonkerbroek@ziggo.nl
Voor vragen kan je bellen 06-30452153
Tot 18 oktober,
Groet Kor en Antke
Ten overvloede het is geen merk gebonden rit!!
[youtube]C6ReqO6TEz8[/youtube]Impressie van de Snertrit 2015Deelnemers:
01 - Nico4sen + Fieni
02 - Eilert
03 - Rendert
04 - JoJothefirst
05 - jfruiter + duo
06 - HanTeRT
07 - Jos WRSM
08 - Walter
09 - Kornelis

Zet Fieni en mij maar op de lijst :slight_smile:

Kor, zet Gerrit en mij ook maar op de lijst . . . we hebben er weer zin in . . . hele mooie rit en beregezellig! _004

Een keer moet de eerste keer zijn, zo ook deelname aan een “boxerrit”. Ik ga mee, tenzij mijn werkgever, van mening is dat ik die dag MAG werken. Zijn er meer forumleden, die vanuit Leeuwarden, of directe omgeving, daar naar toe gaan? Mogelijk kunnen we gezamenlijk die kant op?

Groet,
Rendert

Is Grou dichtbij genoeg?

Let op: deze rit is niet merkgebonden . . .

Jazeker, dat is slechts een kleine 20 km bij mij vandaan. Ik stuur je ff een PB.

Weer de klos bij de baas

Jammer Gurbe . . . :cry:

Ik geef mij ook graag op voor deelname aan de snertrit _005 . Twee collega’s willen ook graag mee, ik hoop dat dat geen probleem is. :$

[groet]

JoJo

Als het allemaal goed gaat gaan mijn dochter Chantal (Kawa ER6N) en ik (R1200RT) mee.

Zou er ook graag weer bij willen zijn met duo, kornelis Big RT Smile

Gr. Jan

Het gaat weer de goede kant op we zitten al weer op ruim 20 motoren en er kan nog meer bij, nu is het nog een paar weken en dus tijd om mij serieus te gaan richten op de details in de route, hou wel van een beetje spanning.
Wie besteld er mooi weer???

Groet kor

Ik wil het mooie weer wel bestellen. Kan alleen de tijdige bezorging niet garanderen :wink:

Ik ga nog ff naar Spanje, misschien kan ik wat mooi weer mee terug nemen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Via de mail heb ik me al opgegeven. Graag wil ik meerijden met de snertrit.

Groet,

Han

Je weet het toch, Han. Ik ben gek op lijstjes en heb je erop gezet . . . :smiley:

Nou Spanje was lekker maar na terugkomst nu zo grieperig zowel mijn dochter als ik dat wij helaas af moeten zeggen, allen die wel gaan veel plezier en misschien tot volgende keer.

Groet Henk
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Bedankt Konelis en Anke voor de leuke rit _004 , jammer dat ik de snert niet kon proeven :cry:
Volgend jaar dan maar.

Snertirt zonder Snert

Met 370 km achter de kiezen en een natte Frieslandrit weer veilig thuis.
Voor ons verliep de rit helaas niet vlekkeloos omdat we (met Walter en HanTeRT) na de keeractie in de buurt van Appelscha elk contact met de groep verloren.
Omdat we geen routebestand hadden wisten we ook niet waar de groep zich kon bevinden. We hebben in Appelscha nog wel gezocht maar zonder resultaat.
We hebben bij een lokale uitbater maar een hapje gegeten en zijn vervolgens huiswaarts gegaan.
Zo zie je maar dat het weldegelijk van belang is dat routebestanden worden gedeeld aan de deelnemers, dan was ons dit niet overkomen.

Kor en Antke toch bedankt voor jullie inspanningen. Helaas dit keer een Snertrit zonder Snert.