Het was weer een super gezellige dag. Mooie rit en heerlijke snert met roggebrood. Kor en Antke wederom bedankt. ![]()
Kor en Antke, bedankt voor het organiseren van deze fijne dag. Mooie route en heerlijke snert. Waar kan ik mij opgeven voor de volgende snertrit???
Grt. Rendert
Voor mij (mijn zoon Gerrit was vandaag niet van de partij) ook een Snertrit zonder snert . . . niet omdat ik de groep kwijt was, maar omdat mijn xenon verlichting definitief de geest gaf. Ik ben na het keerpunt bij Appelscha ook afgehaakt en huiswaarts gereden. Voor het donker thuis dus.
Heel erg jammer dat Jos, Walter en Han ons kwijt raakten. Het is inderdaad van belang om het routebestand een volgende keer te delen . . . goeie tip van Jos.
Kor en Antke bedankt voor jullie gastvrijheid en organisatie en ik hoop een volgende keer van jullie snert te genieten!
Helaas, geen snert vandaag.
Zoals eerder te lezen.
Ik hoop niet dat Kor de rest van de week met Antke aan de snert zit.
Dankjewel voor de organisatie en de gastvrijheid beiden!
Zoals eerder geschreven, ook voor mij geen snert na de snertrit.
Toch hartelijk dank voor de organisatie en de gemoedelijke ontvangst.
Groet,
Han
Ik heb wel van de snert mogen genieten en ik moet zeggen, die was fabuleus!! Roggebrood met kaas en roggebrood met spek erbij, ik heb nog weer wat Fries mogen leren (was uiteindelijk de enige niet Fries in het gezelschap)⦠De rit had van mij wel wat minder over de provinciale wegen gemogen, hele afstanden 80 of 100 rijden vind ik persoonlijk niet echt iets voor een toertocht. Maar goed dat is mijn idee. Het rijden in zoān grote groep vind ik altijd wel een kick
, jammer dat we uiteindelijk uit elkaar gevallen zijn. Kor en Antke, bedankt voor de organisatie en de geweldige snert ![]()
![]()
JoJo
[youtube]C6ReqO6TEz8[/youtube]
Bedankt voor alle positieve reactieās.
De voorjaars rit komt al weer boven borrelen en ideeƫn worden weer geboren.
Tzt krijgen jullie via het forum weer een uitnodiging.
Ik zal ook de volgende rit de route via Jos op het forum zetten, dit is gezien alle reacties een must have en gaan we gewoon doen.
Een ieder een fijne herfst toe gewenst en tot in het voor jaar,
Groet Kor en Antke